quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Faithy het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze"
De OP kun je hierrrrrr vinden.![]()
quote:Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er en anders ongetwijfeld in de AIVD map van Hiesjam. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef nevetS het volgende:
Als we allemaal tvp's gaan plaatsen haal ik de mijne weg hoor... ga ik wel naar het tvp topic![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef nevetS het volgende:
Tuurlijk niet, jij plaatste immers zojuist een niet-tvp!![]()
![]()
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatiequote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef bwt het volgende:
[..]
ik zou het niet weten hoor
![]()
je zou ook nog eens system restore kunnen doen naar een datum van voor de problemen
Waarom vraag je het dan ookquote:Op donderdag 13 april 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatieBedankt voor de tips allemaal
![]()
Heb alleen nog geen zin om het uit te testen(als ik jullie was had ik mij niet geholpen trouwens
)
eenszquote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ze gaat nogal eens vooruit, k'lees het nu al 2 jaar regelmatig, zelfs voordat ze haar rijbewijs had.
![]()
Je moet het even hiermee doen:quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Kudt google, kan de officiele ghostrider site niet eens vinden![]()
Stromige groetjes........hichamquote:Op donderdag 13 april 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Open dag op (paas)zaterdag 15 april
--> ik ga der wel ff kijken
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Stromige groetjes........hicham [afbeelding][afbeelding]
Hebben we het dan over het "lange" weekend?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
za is de enige droge dag dit weekend
waarom denk je dat wij jou zouden helpen ?quote:Op donderdag 13 april 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatieBedankt voor de tips allemaal
![]()
Heb alleen nog geen zin om het uit te testen(als ik jullie was had ik mij niet geholpen trouwens
)
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterquote:Op donderdag 13 april 2006 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
eenszzonder een oordeel te geven over Raus' rijcaps
Och ik wil hem best helpen maar ik voelde me niet aangesproken, hij was me iets te gretig en ik moest naar bedje toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat wij jou zouden helpen ?![]()
Aleen tips geven waarbij hij zijn systeem opnieuw moet installerenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och ik wil hem best helpen maar ik voelde me niet aangesproken, hij was me iets te gretig en ik moest naar bedje toe.
Begin eerst eens met het nalopen van de services die draaien, vaak kan je 2 derde ongestraft uitschakelen.![]()
Ik ben wel een lulquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aleen tips geven waarbij hij zijn systeem opnieuw moet installerendat zal hem leren
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterdus iedere stap vooruit is voor haar een overwinning
![]()
enne ik begrijp de hinten zal er niets meer over posten
![]()
Ik zeg meer meetenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij allemaalalleen de gebroeders rag & co. zijn erg geoefend
![]()
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]iedere stap vooruit is zeker te beschouwen als een overwinning
![]()
En er is niks mis met enthousiasmehet komt soms alleen wat te enthousiast over en wat beater zegt, tis niet de 1e keer…
je banden met krijt markeren is ook wel erg prestatiegericht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeker prestatie gerichten het werkte ook nog eens
ik was benieuwd hoeveel band je gebruikt als je rustig aan doe ( net een nieuwe) en hoeveel als ik gewoon lekker vlot toert
![]()
Niet alles is zwart/witquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijn
Als je niet rijdt heb je ook geen stijlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij allemaalalleen de gebroeders rag & co. zijn erg geoefend
![]()
Neejquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niet alles is zwart/wit
[..]
Als je niet rijdt heb je ook geen stijl
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwetsquote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
za is de enige droge dag dit weekend
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruikenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenen![]()
Voor!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Wel 60 hele kilometersquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Roodquote:
Rossibloed, wat een dooddoenerquote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterdus iedere stap vooruit is voor haar een overwinning
![]()
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenquote:enne ik begrijp de hinten zal er niets meer over posten
![]()
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden wasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wel 60 hele kilometersis ook niet te doen nee op zo een nakende fiets
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Plaatselijk industrieterrein onvelig maken is de nieuwe shit![]()
[..]
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruiken![]()
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Schaamranden zijn coolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:09 schreef hicham het volgende:
Nou okay, gaan we dan
[..]
Rossibloed, wat een dooddoener
[..]
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenHet valt gewoon op dat je het altijd over schaamranden hebt, dacht dat we daar al een rel met Riet & Didisnot over hadden?
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.quote:
Heb jij alg-schaamranden ofzo, dat ze steeds aangroeien en je ze weer weg moet rijden als je de motor even in de schuur hebt gezetquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Schaamranden zijn cool![]()
ik vind als je een sportieve motor heb (R1 bijvoorbeeld) dat je dan ook sportief moet rijdenanders kan je net zo goed een Bandit of een BMW gaan rijden
![]()
ik ben tegen het voorstel om de vrijdagmiddagrel te vervroegenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden was
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.![]()
Ik als el presidente heb als enige het vetorechtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben tegen het voorstel om de vrijdagmiddagrel te vervroegen![]()
ik ben anders helemaal klaar voor een relquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrechtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:22 schreef hicham het volgende:
Ik als el presidente heb als enige het vetorecht
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben anders helemaal klaar voor een rel![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrecht![]()
... aldus de pennenlikkende en zomerzondagsrijdende brilsmurfallochtoon in maatpakquote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrecht![]()
Wat doet deze eigenlijk in jouw fotoboek?quote:
ja iedere ochtend zie ik dat ze weer terug zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij alg-schaamranden ofzo, dat ze steeds aangroeien en je ze weer weg moet rijden als je de motor even in de schuur hebt gezetMaar dan met de groeisnelheid van bamboe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigequote:Op donderdag 13 april 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
... aldus de pennenlikkende en zomerzondagsrijdende brilsmurfallochtoon in maatpak
en dan blazen ze zijn motor opquote:Op donderdag 13 april 2006 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar uit d'r wordt zo een fatwa tegen je uitgevaardigd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigeen probbige baardaapachtige crashdummy
\in het oude fotoboek stond er een tekst voordat je de foto zagquote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat doet deze eigenlijk in jouw fotoboek?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja iedere ochtend zie ik dat ze weer terug zijn
moet ik weer mijn best doen om die eraf te rijden
Toegeven is een zwakte, loserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A bridge too far, you've done it mânquote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigeen probbige baardaapachtige crashdummy
>>
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar uit d'r wordt zo een fatwa tegen je uitgevaardigd.
Ow okee, kijk normaal nooit in fotoboeken, klikte even verkeerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
\in het oude fotoboek stond er een tekst voordat je de foto zag
daar stond: deze wil ik later wel hebben
eg niequote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Toegeven is een zwakte, loser
[..]
A bridge too far, you've done it mân>>
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eg nieis juist krachtig
![]()
heb je meer moed voor nodig dan blijven ontkennen![]()
huiliequote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilen
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilen
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?je bent nog niet eens droog achter je oren
![]()
Dat is wat anders dan dit hoor. Als je zegt waar het op staat dan sta je dus echt wel sterk in je schoenen. Een verschuiler is een huiler!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittertquote:
Dat heb ik geleerd van Lars, kijk boven maarquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?je bent nog niet eens droog achter je oren
![]()
dat je een baardje heb wil nog niet zeggen dat je dan een echte man bent hoor![]()
Jij als vrouw bent niet objectief momenteelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan dit hoor. Als je zegt waar het op staat dan sta je dus echt wel sterk in je schoenen. Een verschuiler is een huiler!![]()
Dat slappe gelul hoort gewoon niet bij echte mannen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
Dat heb ik geleerd van Lars, kijk boven maar
MF heeft geen kuren, huilerig kutmarokkaantjequote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittert
Enige reden dat je hier komt buurten is omdat MF weer kuren heeft
[..]
Ga ff lekker jagen of zoquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij als vrouw bent niet objectief momenteel
Bovendien zeg ik altijd waar het op staat, daarom vreest iedereen mij
ach, als kansarm zwak en profiterend onderdeel van de samenleving had ik geen andere reactie verwachtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
A bridge too far, you've done it mân>>
Het is zelfs zo erg geworden dat ze er een term voor hebben verzonnenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat slappe gelul hoort gewoon niet bij echte mannen.
Sommige mannen verhomofiliseren echt helemaal, watjes...![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ga ff lekker jagen of zo![]()
Lekker mals biefstukje voor vanavond graag![]()
Biefstuk ligt al in de diepvries, de rest van het werk wordt gedaan door mamsebams. Zoals het een vrouw betaamt staat die in de keuken het eten te makenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
MF heeft geen kuren, huilerig kutmarokkaantje![]()
![]()
Wat een backstabber ben jij zeg, sinds wanneer ben je witquote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, als kansarm zwak en profiterend onderdeel van de samenleving had ik geen andere reactie verwacht
the hunter becomes the huntedquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
Wat een backstabber ben jij zeg, sinds wanneer ben je wit
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130135/1
[..]
Haar lijntje zal niet verder reiken dan alle vertrekken in het huis, de rattengif ligt in de schuurquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
pas maar op dat je toekomstige vrouwtje je eten niet opleukt met wat rattengif![]()
Wordt het je te heet onder de voeten, zwakkelingquote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
the hunter becomes the hunted
en nu kap ik ermee
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nuquote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef hicham het volgende:
Wordt het je te heet onder de voeten, zwakkeling
Waar mag ik gaan jagenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittert
Enige reden dat je hier komt buurten is omdat MF weer kuren heeft
[..]
Het is wel prijzenoorlogquote:Op donderdag 13 april 2006 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]Vrouwen...
Biefstuk komt uit een koedoorgaans hoef je daar niet echt op te jagen muts....
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nu
dat bewijst wel dat onze vooroordelen gegrond zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
hiesjams responsen zijn vooral van dien generaliserende en stereotype aard, dat het niet eens grappig meer is...
En dus?quote:
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dus?
Met je uitgezakte reet foldertjes naast elkaar leggen noem ik geen jagen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurt![]()
Sinds wanneer doet Aldi mee aan een prijzenoorlog?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurt![]()
Hee niks tegen wit heh mendiek floescherquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130135/1
[..]
Bij Aldi is het nooit prijzen oorlog,daar is het altijd oorlog,je moet zelfs je karretje bewaken om te zien of mede klanten zelfs daar geen spullen uithalen.Of generalizeer ik nu te veelquote:Op donderdag 13 april 2006 11:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Aldi mee aan een prijzenoorlog?
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 449] Return of the Theemuts!
ja
nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij Aldi is het nooit prijzen oorlog,daar is het altijd oorlog,je moet zelfs je karretje bewaken om te zien of mede klanten zelfs daar geen spullen uithalen.Of generalizeer ik nu te veel.
Ey pauper, zolang jullie niet veranderen moet ik het net zo lang inwrijven dat jullie niet kunnen rijden totdat jullie eens uit die ontkenningsfase komenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nu
En richardgie bij de kassa staan en denken"verrek een jaarvoorraad maandverband,wat moet ik daar nu weer mee"quote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef Faithy het volgende:
het is bij de aldi eerder uitkijken of ze geen dingen in jouw wagentje gooien
heb al menige berg bij de kassa achter gelaten... al die mensen die neit opletten in welk karretje ze hun spullen gooien![]()
Ja, jullie jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ey pauper, zolang jullie niet veranderen moet ik het net zo lang inwrijven dat jullie niet kunnen rijden totdat jullie eens uit die ontkenningsfase komen
Bek houwe tegen OPM hehquote:
Waar bemoei jij je mee?quote:
Het is ook niet grappig bedoelt, het is bloedserieusquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
hiesjams responsen zijn vooral van dien generaliserende en stereotype aard, dat het niet eens grappig meer is...
Wat heb jij nou weer met wit, rooiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee niks tegen wit heh mendiek floescher![]()
Hou je bek kansloze, pistolentrekkende pauper lulquote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Flikker even op ofzo.![]()
Een bord voor je kop hebben, das pas 2003quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooo 2003
Ok THAT's it!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met wit, rooie
:^quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooo 2003
Wie ben jij nou weer om dat te zeggen, jij komt hier alleen als je meissie ongesteld is om te vertellen hoe kut dat huis van jou isquote:
copy, paste...copy, paste...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
Een bord voor je kop hebben, das pas 2003
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat een stelletje uitersten hier zeg.![]()
Het is of bij elkaar in de reet kruipen of ordinair schelden.![]()
recht in elkaars hol jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn niet ordinair
alleen recht voor zijn raap
![]()
Liever doe je wat aan die bitch van je, ze spreekt je tegen in het openbaarquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn niet ordinair
alleen recht voor zijn raap
![]()
Smoel vriendquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee ?![]()
dit is een rel voor motorrijders![]()
liever ga jij in jouw grot even uranium verrijken voor je maatjesquote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever doe je wat aan die bitch van je, ze spreekt je tegen in het openbaar
Slecht opgevoed
Ik neuk te minstequote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer om dat te zeggen, jij komt hier alleen als je meissie ongesteld is om te vertellen hoe kut dat huis van jou is
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht opgevoed
Je vergist je, ik was niet degene die met kart en al de vangrail inknalde en door 3 man eruit getrokken moest worden met behulp van een takel en breekijzerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok THAT's it!
We gaan weer tanden rapen de volgende keer![]()
Kijken of je nog zo tof bent als ik je weer op de grond trap en je uit je bek bloed![]()
bemoei je er niet mee ja, heimwee naar de Marokkaanse grotten ?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht opgevoed
Wat doe jij hier dan ?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Smoel vriend![]()
Rijden is voor losers![]()
^^quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef Makster het volgende:
OPM en ik zijn van vroegah vriend, toen jij nog voetbalkaartjes spaarde waren wij ZXR bro's![]()
Idd, ik ben gegangbanged door 2 marokkanen, maar mij hoor je niet huilen. Sterker nog ik vond het zelfs lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergist je, ik was niet degene die met kart en al de vangrail inknalde en door 3 man eruit getrokken moest worden met behulp van een takel en breekijzer![]()
Mijn frustaties botvieren op kansarem blade rijdersquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan ? [afbeelding]
Vroegahquote:Op donderdag 13 april 2006 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^de tijden van rechtop over een KB gaan met gare banden
![]()
Ik las laatst iets van pepijn over wie alle 400+ topics heeft meegemaakt, Hombrey en ik horen daar ook bij
Jaja, ik zag je edit wel over die woonkamerrechten. Nou ik zal je vertellen, dat heeft er geen ene flikker mee te maken. Als je achter je PC zit en je kijkt achterom dan zie je daar de keuken, daar ging het Mercy omquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee ja, heimwee naar de Marokkaanse grotten ?![]()
trouwens, Martie heeft z'n handen al vol aan andere taken dan opvoeden.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Makster het volgende:
Hou je bek kansloze, pistolentrekkende pauper lul![]()
Als ik poep roep mag je praten anders mot je optiefen![]()
![]()
ik vond het gewoon niet fel genoegquote:Op donderdag 13 april 2006 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Jaja, ik zag je edit wel over die woonkamerrechten. Nou ik zal je vertellen, dat heeft er geen ene flikker mee te maken. Als je achter je PC zit en je kijkt achterom dan zie je daar de keuken, daar ging het Mercy om
Dat je een edit doet zal ongetwijfeld zijn omdat Mercy je een MSN bericht heeft gestuurd dat hij het niet eens was met je post. Aan de ene kant vind ik dat laf van jou omdat je niet je eigen bericht laat staan, aan de andere kant vind ik het wel tof dat je kennelijk toch gehoorzaam bent aan Mercy
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn frustaties botvieren op kansarem blade rijders![]()
En mijn pauze opvullen met gecrap, altijd goed
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef richardgie het volgende:
Gaan jullie mekaar nog maar effe lekker verrot schelden etc.richardgie houdt het voor gezien,en komt vannacht nog wel effe kijken hoe het afgelopen is.
.
iedereen is bang voor hemquote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef hicham het volgende:
Ik ga lunchen en dan aan het werk vrienden, voordat Pepijn hier ook komt en mij alle hoeken in disst. Hij is de enige die dat kan
Mzzl
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de rel is geslaagd, er zijn er altijd die denken dat dit allemaal serieus is
genoeg gereld en gewerkt
voor vandaag wmb, off to home
quote:
Wanneer wil je beginnenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga lekker dat uitgerangeerde paupervolk van je aan een baantje helpen.
In correctquote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zei de motorrijder die al ruim een jaar niet op een motor gereden heeft
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:39 schreef Roderick2085 het volgende:
jij komt zeker net uit je bed rollen ofzo
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds gisteravond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker gisteravondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1tje is genoeg *OP aan laat passen*quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
lang leve het feit dat zelfs Windows twee IE schermpjes tegelijk accepteert
ja ik heb ook wel spijt dat ik me heb in gehoudenquote:
op de motor liggen met je voeten op het stuurquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Was super leuk om te rijden. Ik was een beetje op een dood punt aanbeland, maar door de techniek te veranderen heb ik nu weer ruimte om beter te rijden.
Het is een stuk minder belastend voor de armen en over het algemeen ook veel relaxter rijden zo.
![]()
Dat zou nog eens relaxt zijn, maar je ziet dan zo weinig he?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op de motor liggen met je voeten op het stuur
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]Sinds wanneer spreek jij voor anderen?
Gaat hard nu zo te zienquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds gisteravond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker gisteravondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op de motor liggen met je voeten op het stuur
volgende stap is achter de motor aanrennenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zou nog eens relaxt zijn, maar je ziet dan zo weinig he?![]()
Ik ben nu begonnen met afkijken van de stuntrijders, beide voeten op de tank. Heerlijk uitwaaien!!![]()
![]()
best wel vind ikquote:
zo ver ben ik nog niet, dat is pas in week vijf van mijn sportschemaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende stap is achter de motor aanrennenheb je een goed excuus om ff uit te waaien daarna
het is wel het middel tegen zweetvoetenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende stap is achter de motor aanrennenheb je een goed excuus om ff uit te waaien daarna
Eg wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Rausdouwer het volgende:
is ook niet echt relaxt om op het werk mee te doen.![]()
ik heb de hele winter na kunnen denken over mijn tactiek voor dit jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
best wel vind iker is veel veranderd de laatste maanden
![]()
heeft ook wel te maken met de afstelling van haar voorverendie stond echt niet goed ingesteld
en dat was pas te merken toen ze op mijn motor aan het crossen was
daarmee ging ze veel vlotter en sportiever door de bochten
![]()
vind het goed dat er nog steeds vooruit gang in zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eg wel.Maakt de dag nog een beetje draaglijk.
ja waarom ?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.Ik vraag me af waarom eigenlijk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb de hele winter na kunnen denken over mijn tactiek voor dit jaar
Ik denk dat het gewoon aan jou ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is OPM eigenlijk zo vroeg naar huis![]()
Ik zit nu ook alweer thuis, meeten?
![]()
Lekker bezig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.Ik vraag me af waarom eigenlijk.
![]()
![]()
Is een bullebakquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?![]()
ik ben gewoon veel te vriendelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?![]()
doe 's liefquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
1tje is genoeg *OP aan laat passen*
Altijd spijtig.quote:
studieverlofquote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef hicham het volgende:
Waarom is OPM eigenlijk zo vroeg naar huis![]()
Ik zit nu ook alweer thuis, meeten?
OMG, wordt er weer eentje wakker!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, wordt er weer eentje wakker!![]()
Wist niet dat ze samen woonden, maar van Martie zou ik het wel verwachtenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee joh is een man en hij woont samen met Martie.
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, wordt er weer eentje wakker!![]()
Standaardreactie van nieuw spul
Been there, done that, got the t-shirt
Ze heeft mijn smiley goedgekeurdquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
studieverlofmoet aan een groepsopdracht werken
dus kan helaas niet meeten
Hij heeft het over nu, niet over maandagquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]hahaha zit je de hele tijd te klagen dat er niemand gaat meeten, nu zijn er plannen om maandag te meeten en nu kan jij weer niet![]()
jouw geheugen is stukquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee joh is een man en hij woont samen met Martie.
Zwijg tuigquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij heeft het over nu, niet over maandag
Dat kan best inderdaad, mijn geheugen is dicht bij niet bestaandquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jouw geheugen is stukje heb het pas 4x gevraagd
![]()
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef Faithy het volgende:
de rust is wedergekeerd in Berkel en Rodenrijs
wie heeft het over maandagquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]hahaha zit je de hele tijd te klagen dat er niemand gaat meeten, nu zijn er plannen om maandag te meeten en nu kan jij weer niet![]()
t word niks meer met jou [afbeelding]
O ja, daar zit die bankquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?
werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?
ik ben de rotste nietquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze heeft mijn smiley goedgekeurd [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie heeft het over maandag
dan ben ik er gewoon bijen zit ik te klagen
![]()
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?quote:
Martyquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef hollander172 het volgende:
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?
Wat je ben je lichtgeraakt vandaag?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
Ik zit morgen wel op kantoor, zijn jullie dan ook nog online te vinden ... ?
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben gewoon veel te vriendelijkik zit braaf te werken
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Ouder worden is eng
Hicham onder een kloon na de laatste meet![]()
![]()
![]()
Ik zie het verband niet met mijquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Ouder worden is eng
Hicham onder een kloon na de laatste meet![]()
![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat je ben je lichtgeraakt vandaag?
Nee we gaan ons dan verstoppen voor jouquote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
Doe niet zo dramatisch johquote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
ben jij op de hoogte van het feit dat RVS & Aluminium niet goed samen gaat ? en dat je daar flinke schade kan krijgen aan je motorquote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet met mijIk denk eerder een kloontje van ondeugend
![]()
POEPZOOIDoe ik eens een keer lekker actief, gelijk na school ff kutten met mijn motor (nog steeds bezig met die roestvrijstalen boutjes in mijn motorblok
) .. begint het te regenen en in mijn haast een bout afgebroken
Joepie
Ik zal nooit meer rellen
Ik ben blij dat je weer terug bentquote:
Kom je nu mee (nu ik een deel al heb vervangen)quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben jij op de hoogte van het feit dat RVS & Aluminium niet goed samen gaat ? en dat je daar flinke schade kan krijgen aan je motor![]()
door een chemische reactie gaat het op elkaar invreten![]()
Wij doen manneuhwerk, ochtendkrant bikkelenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Waar werkt onze tweeling [afbeelding] eigenlijk. Zie ze nooit s'avonds afwezig zijn en aangezien ze overdag op school zitten
Verdient dat zo goed danquote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef hicham het volgende:
Mercy
[..]
Wij doen manneuhwerk, ochtendkrant bikkelen
Plaats die onsmakelijke foto eens achter een link.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Waar werkt onze tweeling [afbeelding] eigenlijk. Zie ze nooit s'avonds afwezig zijn en aangezien ze overdag op school zitten
Relatief gezien wel, plus dat het goed uitkomt in de ochtendquote:
Dan ben je zeker ook vergeten dat ik op wel eens MF post?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad, mijn geheugen is dicht bij niet bestaand![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook vergeten dat ik op wel eens MF post?![]()
ik dacht dat je gekleurde boutjes had gekocht geen RVSquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent [afbeelding]
[..]
Kom je nu mee (nu ik een deel al heb vervangen)Dit is toch niet de eerste keer dat ik het vertel?
En ik zal toch ook niet de eerste zijn die het doet?
In welke termijn moet ik denken, over een jaar of minder is de motor toch total-loss dus dan maakt het niet uit
Enthousiasme is altijd goed, maar het is echt een melding van: en nu is ze met sprongen vooruit gegaan. En dat iedere keer. Maar zoals OPM zegt, gaat niet over onze mening over Raus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijn![]()
toch wel?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent
[..]
Ik snap de consternatie (en het daarop volgende modder gooien) niet helemaal eigenlijk?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
*knip
Had ff gezocht op MF en daar heb je as usual ook twee fronten, het kan en het kan nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat je gekleurde boutjes had gekocht geen RVS![]()
ik heb het even opgezocht voor je en het blijkt dat het wel op elkaar invreet ( ze vormen een Electrolytische reactie met elkaar )maar nog niets over grote schade gevonden dus denk dat het wel zal meevallen
![]()
gewoon try and error![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |