Ik wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?je bent nog niet eens droog achter je oren
![]()
Dat is wat anders dan dit hoor. Als je zegt waar het op staat dan sta je dus echt wel sterk in je schoenen. Een verschuiler is een huiler!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilen
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittertquote:
Dat heb ik geleerd van Lars, kijk boven maarquote:Op donderdag 13 april 2006 10:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?je bent nog niet eens droog achter je oren
![]()
dat je een baardje heb wil nog niet zeggen dat je dan een echte man bent hoor![]()
Jij als vrouw bent niet objectief momenteelquote:Op donderdag 13 april 2006 10:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan dit hoor. Als je zegt waar het op staat dan sta je dus echt wel sterk in je schoenen. Een verschuiler is een huiler!![]()
Dat slappe gelul hoort gewoon niet bij echte mannen.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
Dat heb ik geleerd van Lars, kijk boven maar
MF heeft geen kuren, huilerig kutmarokkaantjequote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittert
Enige reden dat je hier komt buurten is omdat MF weer kuren heeft
[..]
Ga ff lekker jagen of zoquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij als vrouw bent niet objectief momenteel
Bovendien zeg ik altijd waar het op staat, daarom vreest iedereen mij
ach, als kansarm zwak en profiterend onderdeel van de samenleving had ik geen andere reactie verwachtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
A bridge too far, you've done it mân>>
Het is zelfs zo erg geworden dat ze er een term voor hebben verzonnenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat slappe gelul hoort gewoon niet bij echte mannen.
Sommige mannen verhomofiliseren echt helemaal, watjes...![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ga ff lekker jagen of zo![]()
Lekker mals biefstukje voor vanavond graag![]()
Biefstuk ligt al in de diepvries, de rest van het werk wordt gedaan door mamsebams. Zoals het een vrouw betaamt staat die in de keuken het eten te makenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
MF heeft geen kuren, huilerig kutmarokkaantje![]()
![]()
Wat een backstabber ben jij zeg, sinds wanneer ben je witquote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, als kansarm zwak en profiterend onderdeel van de samenleving had ik geen andere reactie verwacht
the hunter becomes the huntedquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
Wat een backstabber ben jij zeg, sinds wanneer ben je wit
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130135/1
[..]
Haar lijntje zal niet verder reiken dan alle vertrekken in het huis, de rattengif ligt in de schuurquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef Faithy het volgende:
pas maar op dat je toekomstige vrouwtje je eten niet opleukt met wat rattengif![]()
Wordt het je te heet onder de voeten, zwakkelingquote:Op donderdag 13 april 2006 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
the hunter becomes the hunted
en nu kap ik ermee
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nuquote:Op donderdag 13 april 2006 11:01 schreef hicham het volgende:
Wordt het je te heet onder de voeten, zwakkeling
Waar mag ik gaan jagenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:52 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat moet jij nou weer, ga is ff lekker t'rug naar ja Haagse cluppie op MF. Achteropzittert
Enige reden dat je hier komt buurten is omdat MF weer kuren heeft
[..]
Het is wel prijzenoorlogquote:Op donderdag 13 april 2006 10:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]Vrouwen...
Biefstuk komt uit een koedoorgaans hoef je daar niet echt op te jagen muts....
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nu
dat bewijst wel dat onze vooroordelen gegrond zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
hiesjams responsen zijn vooral van dien generaliserende en stereotype aard, dat het niet eens grappig meer is...
En dus?quote:
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurtquote:Op donderdag 13 april 2006 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En dus?
Met je uitgezakte reet foldertjes naast elkaar leggen noem ik geen jagen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurt![]()
Sinds wanneer doet Aldi mee aan een prijzenoorlog?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Het uit de schappen van de Aldi proberen te pakken komt dichter in de buurt![]()
Hee niks tegen wit heh mendiek floescherquote:Op donderdag 13 april 2006 10:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/130135/1
[..]
Bij Aldi is het nooit prijzen oorlog,daar is het altijd oorlog,je moet zelfs je karretje bewaken om te zien of mede klanten zelfs daar geen spullen uithalen.Of generalizeer ik nu te veelquote:Op donderdag 13 april 2006 11:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet Aldi mee aan een prijzenoorlog?
quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 449] Return of the Theemuts!
ja
nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 11:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij Aldi is het nooit prijzen oorlog,daar is het altijd oorlog,je moet zelfs je karretje bewaken om te zien of mede klanten zelfs daar geen spullen uithalen.Of generalizeer ik nu te veel.
Ey pauper, zolang jullie niet veranderen moet ik het net zo lang inwrijven dat jullie niet kunnen rijden totdat jullie eens uit die ontkenningsfase komenquote:Op donderdag 13 april 2006 11:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw inspiratieloze responses zijn desperaat en derhalve geen reden om deze eindeloze 'rel' voort te zetten, je zult het moeten doen met de rest vanaf nu
En richardgie bij de kassa staan en denken"verrek een jaarvoorraad maandverband,wat moet ik daar nu weer mee"quote:Op donderdag 13 april 2006 11:38 schreef Faithy het volgende:
het is bij de aldi eerder uitkijken of ze geen dingen in jouw wagentje gooien
heb al menige berg bij de kassa achter gelaten... al die mensen die neit opletten in welk karretje ze hun spullen gooien![]()
Ja, jullie jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ey pauper, zolang jullie niet veranderen moet ik het net zo lang inwrijven dat jullie niet kunnen rijden totdat jullie eens uit die ontkenningsfase komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |