quote:Op woensdag 12 april 2006 23:38 schreef Faithy het volgende:Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze"
De OP kun je hierrrrrr vinden.![]()
quote:Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er en anders ongetwijfeld in de AIVD map van Hiesjam. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:16 schreef nevetS het volgende:
Als we allemaal tvp's gaan plaatsen haal ik de mijne weg hoor... ga ik wel naar het tvp topic![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 00:22 schreef nevetS het volgende:
Tuurlijk niet, jij plaatste immers zojuist een niet-tvp!![]()
![]()
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatiequote:Op woensdag 12 april 2006 22:38 schreef bwt het volgende:
[..]
ik zou het niet weten hoor
![]()
je zou ook nog eens system restore kunnen doen naar een datum van voor de problemen
Waarom vraag je het dan ookquote:Op donderdag 13 april 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatieBedankt voor de tips allemaal
![]()
Heb alleen nog geen zin om het uit te testen(als ik jullie was had ik mij niet geholpen trouwens
)
eenszquote:Op woensdag 12 april 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ze gaat nogal eens vooruit, k'lees het nu al 2 jaar regelmatig, zelfs voordat ze haar rijbewijs had.
![]()
Je moet het even hiermee doen:quote:Op donderdag 13 april 2006 00:31 schreef BazzieK het volgende:
Kudt google, kan de officiele ghostrider site niet eens vinden![]()
Stromige groetjes........hichamquote:Op donderdag 13 april 2006 08:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Open dag op (paas)zaterdag 15 april
--> ik ga der wel ff kijken
quote:Op donderdag 13 april 2006 08:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Stromige groetjes........hicham [afbeelding][afbeelding]
Hebben we het dan over het "lange" weekend?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
za is de enige droge dag dit weekend
waarom denk je dat wij jou zouden helpen ?quote:Op donderdag 13 april 2006 07:34 schreef hicham het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
System restore is het eerste wat ik uitschakel na een installatieBedankt voor de tips allemaal
![]()
Heb alleen nog geen zin om het uit te testen(als ik jullie was had ik mij niet geholpen trouwens
)
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterquote:Op donderdag 13 april 2006 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
eenszzonder een oordeel te geven over Raus' rijcaps
Och ik wil hem best helpen maar ik voelde me niet aangesproken, hij was me iets te gretig en ik moest naar bedje toe.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarom denk je dat wij jou zouden helpen ?![]()
Aleen tips geven waarbij hij zijn systeem opnieuw moet installerenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Och ik wil hem best helpen maar ik voelde me niet aangesproken, hij was me iets te gretig en ik moest naar bedje toe.
Begin eerst eens met het nalopen van de services die draaien, vaak kan je 2 derde ongestraft uitschakelen.![]()
Ik ben wel een lulquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Aleen tips geven waarbij hij zijn systeem opnieuw moet installerendat zal hem leren
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterdus iedere stap vooruit is voor haar een overwinning
![]()
enne ik begrijp de hinten zal er niets meer over posten
![]()
Ik zeg meer meetenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij allemaalalleen de gebroeders rag & co. zijn erg geoefend
![]()
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]iedere stap vooruit is zeker te beschouwen als een overwinning
![]()
En er is niks mis met enthousiasmehet komt soms alleen wat te enthousiast over en wat beater zegt, tis niet de 1e keer…
je banden met krijt markeren is ook wel erg prestatiegericht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is zeker prestatie gerichten het werkte ook nog eens
ik was benieuwd hoeveel band je gebruikt als je rustig aan doe ( net een nieuwe) en hoeveel als ik gewoon lekker vlot toert
![]()
Niet alles is zwart/witquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijn
Als je niet rijdt heb je ook geen stijlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij allemaalalleen de gebroeders rag & co. zijn erg geoefend
![]()
Neejquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niet alles is zwart/wit
[..]
Als je niet rijdt heb je ook geen stijl
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwetsquote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
za is de enige droge dag dit weekend
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruikenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenen![]()
Voor!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Wel 60 hele kilometersquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Roodquote:
Rossibloed, wat een dooddoenerquote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterdus iedere stap vooruit is voor haar een overwinning
![]()
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenquote:enne ik begrijp de hinten zal er niets meer over posten
![]()
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden wasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wel 60 hele kilometersis ook niet te doen nee op zo een nakende fiets
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Plaatselijk industrieterrein onvelig maken is de nieuwe shit![]()
[..]
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruiken![]()
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Schaamranden zijn coolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:09 schreef hicham het volgende:
Nou okay, gaan we dan
[..]
Rossibloed, wat een dooddoener
[..]
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenHet valt gewoon op dat je het altijd over schaamranden hebt, dacht dat we daar al een rel met Riet & Didisnot over hadden?
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.quote:
Heb jij alg-schaamranden ofzo, dat ze steeds aangroeien en je ze weer weg moet rijden als je de motor even in de schuur hebt gezetquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Schaamranden zijn cool![]()
ik vind als je een sportieve motor heb (R1 bijvoorbeeld) dat je dan ook sportief moet rijdenanders kan je net zo goed een Bandit of een BMW gaan rijden
![]()
ik ben tegen het voorstel om de vrijdagmiddagrel te vervroegenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden was
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.![]()
Ik als el presidente heb als enige het vetorechtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ben tegen het voorstel om de vrijdagmiddagrel te vervroegen![]()
ik ben anders helemaal klaar voor een relquote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrechtquote:Op donderdag 13 april 2006 10:22 schreef hicham het volgende:
Ik als el presidente heb als enige het vetorecht
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben anders helemaal klaar voor een rel![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrecht![]()
... aldus de pennenlikkende en zomerzondagsrijdende brilsmurfallochtoon in maatpakquote:Op donderdag 13 april 2006 10:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als minderjarige allochtoon heb je niet eens stemrecht![]()
Wat doet deze eigenlijk in jouw fotoboek?quote:
ja iedere ochtend zie ik dat ze weer terug zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 10:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij alg-schaamranden ofzo, dat ze steeds aangroeien en je ze weer weg moet rijden als je de motor even in de schuur hebt gezetMaar dan met de groeisnelheid van bamboe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigequote:Op donderdag 13 april 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
... aldus de pennenlikkende en zomerzondagsrijdende brilsmurfallochtoon in maatpak
en dan blazen ze zijn motor opquote:Op donderdag 13 april 2006 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar uit d'r wordt zo een fatwa tegen je uitgevaardigd.
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigeen probbige baardaapachtige crashdummy
\in het oude fotoboek stond er een tekst voordat je de foto zagquote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat doet deze eigenlijk in jouw fotoboek?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja iedere ochtend zie ik dat ze weer terug zijn
moet ik weer mijn best doen om die eraf te rijden
Toegeven is een zwakte, loserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A bridge too far, you've done it mânquote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
laat ik me toch in een aanzet-tot-rel met die it-nurderigeen probbige baardaapachtige crashdummy
>>
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar uit d'r wordt zo een fatwa tegen je uitgevaardigd.
Ow okee, kijk normaal nooit in fotoboeken, klikte even verkeerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef Faithy het volgende:
[..]
\in het oude fotoboek stond er een tekst voordat je de foto zag
daar stond: deze wil ik later wel hebben
eg niequote:Op donderdag 13 april 2006 10:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Toegeven is een zwakte, loser
[..]
A bridge too far, you've done it mân>>
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eg nieis juist krachtig
![]()
heb je meer moed voor nodig dan blijven ontkennen![]()
huiliequote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilen
Iddquote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga toch heen kneus, dat is vrouwenpraat. Net zo dom gelul als dat mannen best mogen huilen
Hoe weet jij nou wat vrouwenpraat is ?quote:Op donderdag 13 april 2006 10:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |