Niet alles is zwart/witquote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijn
Als je niet rijdt heb je ook geen stijlquote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wij allemaalalleen de gebroeders rag & co. zijn erg geoefend
![]()
Neejquote:Op donderdag 13 april 2006 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Niet alles is zwart/wit
[..]
Als je niet rijdt heb je ook geen stijl
quote:Op donderdag 13 april 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij verbetert je rijstijl met posten ... ? Hoe doe je dat
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwetsquote:Op donderdag 13 april 2006 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
za is de enige droge dag dit weekend
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruikenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die doen volgens mij ook niets anders dan Raggen en oefenen![]()
Voor!quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Wel 60 hele kilometersquote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Roodquote:
Rossibloed, wat een dooddoenerquote:Op donderdag 13 april 2006 09:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze heeft helaas niet het snelle Rossie bloed zoals Jij & Worldbeaterdus iedere stap vooruit is voor haar een overwinning
![]()
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenquote:enne ik begrijp de hinten zal er niets meer over posten
![]()
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden wasquote:Op donderdag 13 april 2006 10:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Wel 60 hele kilometersis ook niet te doen nee op zo een nakende fiets
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Is in Barneveld man, 60km hiervandaan. Snelwegrijden is zó ouderwets
Plaatselijk industrieterrein onvelig maken is de nieuwe shit![]()
[..]
Ik kan je iig verzekeren dat we geen krijtjes gebruiken![]()
Zullen we de vrijdagrel even naar vandaag verplaatsen, een goede start is al gemaakt tochIs zo zonde om op Goede Vrijdag te gaan rellen
![]()
Schaamranden zijn coolquote:Op donderdag 13 april 2006 10:09 schreef hicham het volgende:
Nou okay, gaan we dan
[..]
Rossibloed, wat een dooddoener
[..]
Je hoeft er niet helemaal niks meer over te postenHet valt gewoon op dat je het altijd over schaamranden hebt, dacht dat we daar al een rel met Riet & Didisnot over hadden?
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.quote:
Heb jij alg-schaamranden ofzo, dat ze steeds aangroeien en je ze weer weg moet rijden als je de motor even in de schuur hebt gezetquote:Op donderdag 13 april 2006 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Schaamranden zijn cool![]()
ik vind als je een sportieve motor heb (R1 bijvoorbeeld) dat je dan ook sportief moet rijdenanders kan je net zo goed een Bandit of een BMW gaan rijden
![]()
ik ben tegen het voorstel om de vrijdagmiddagrel te vervroegenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Dat is niet het punt, heb al meer dan genoeg snelwegkilometers erop zitten met mijn nakende fiets. Maar ik zie niet in waarom ik nog moeite zou moeten doen om snelwegkilometers te maken als jij de laatste 2 a 3 meets af hebt gezegd op bijnahet laatste moment omdat de temperatuur niet minstens 27,3 graden was
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dit soort enthousiasme is dan ook niet geoorloofd hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |