Rombo voor 89,- om te blèren.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:18 schreef kratjuh het volgende:
Kent iemand toevallig een goeie uitlaten-verkoper (liefst eentje met een webshop oid) ?
Ja klopt, wieso ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je werkt toch ook fulltime of niet?
Ik hoef niet perse een dure demper, ik wil ook zeker geen brulpijp, maar wel een pijp die mijn 900cc-tjes meer tot hun recht doet komen .. Voor mijn gevoel klinktie nu echt als een opgefokte sparta-met ...quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rombo voor 89,- om te blèren.
Wil je echt wat moois of met een naam moet je tweedehands kijken of veel geld neertellen voor iets wat het voor mij niet waard isMaar er zijn ook mensen die een GS500 besteden aan een compleet uitlaat systeem
Belletje van DHL dat de banden op me liggen te wachten. Nou maar eens zondag de oude kapot maken.
Kloptquote:Op woensdag 5 april 2006 18:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Thuiswonen + full time werken = goed vertoeven.![]()
Ervan uitgaande dat je vader je niet afzet.
Dik sparen, tofquote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
KloptEn dan ook nog eens 2 kamers + badkamer voor mij alleen ..
![]()
Alleen al vergeleken met kale huur ben ik minder dan een derde kwijt aan kostgeld, en dan tel ik gas, licht, etc er nog niet eens bij ..
Dankzij mijquote:Op woensdag 5 april 2006 18:21 schreef hicham het volgende:
Ja, maar ik deed het meer vanwege die 1-april-OP-die-geen-1-april-OP bleek te zijn
Heb je al op marktplaats gekeken ? daar kun je toch ook gave dempers vinden voor een leuke prijsquote:Op woensdag 5 april 2006 18:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse een dure demper, ik wil ook zeker geen brulpijp, maar wel een pijp die mijn 900cc-tjes meer tot hun recht doet komen .. Voor mijn gevoel klinktie nu echt als een opgefokte sparta-met ...
Tweedehands is een prima optie, maar een nieuwe demper voor niet al teveel geniet voorlopig mijn voorkeur ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |