quote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
25 euro per uur geef ik je wheelieles
Moet wel eerst op je motor rijden om te testen of ie wel geschikt is
Welkom -quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef EmjaY het volgende:
Omg, net mn eerste motorrijles gehad
Te vetNu nog een week wachten voor de 2e les
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef EmjaY het volgende:
Omg, net mn eerste motorrijles gehad
Te vetNu nog een week wachten voor de 2e les
Ehhhhhhh ja somsquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?
@ikookhier, ben jij zo een kneus die overal stickers op plakt gezien je 'homepage' ?
Hehe, gelukkig mag ik na elke les betalenquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?
@ikookhier, ben jij zo een kneus die overal stickers op plakt gezien je 'homepage' ?
Laatst nog een reportage over gezien op de regionale zender hier, heb ze toen verketterd hier @ Fok!MCquote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst nog een reportage over gezien op de regionale zender hier, heb ze toen verketterd hier @ Fok!MC
Sorry he![]()
Alle bestanden van phatzak doen 't nietquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
url doet het niet in de OP vh vorige topic
oja, die 1 april graplaat ik achterwege
![]()
Watskeburt met die fok-stok-overhandigings-pic, stond 1 van ons er zo slecht op dat ie niet gepost is?quote:
kon dat kreng ff niet meer vinden, maar inmiddels heb ik 'm weer.quote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle bestanden van phatzak doen 't niet
[..]
Watskeburt met die fok-stok-overhandigings-pic, stond 1 van ons er zo slecht op dat ie niet gepost is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |