quote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef hicham het volgende:
25 euro per uur geef ik je wheelieles
Moet wel eerst op je motor rijden om te testen of ie wel geschikt is
Welkom -quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef EmjaY het volgende:
Omg, net mn eerste motorrijles gehad
Te vetNu nog een week wachten voor de 2e les
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef EmjaY het volgende:
Omg, net mn eerste motorrijles gehad
Te vetNu nog een week wachten voor de 2e les
Ehhhhhhh ja somsquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?
@ikookhier, ben jij zo een kneus die overal stickers op plakt gezien je 'homepage' ?
Hehe, gelukkig mag ik na elke les betalenquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Grijns is niet meer van je gezicht af te slaan zeker?
@ikookhier, ben jij zo een kneus die overal stickers op plakt gezien je 'homepage' ?
Laatst nog een reportage over gezien op de regionale zender hier, heb ze toen verketterd hier @ Fok!MCquote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 3 april 2006 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Laatst nog een reportage over gezien op de regionale zender hier, heb ze toen verketterd hier @ Fok!MC
Sorry he![]()
Alle bestanden van phatzak doen 't nietquote:Op maandag 3 april 2006 19:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
url doet het niet in de OP vh vorige topic
oja, die 1 april graplaat ik achterwege
![]()
Watskeburt met die fok-stok-overhandigings-pic, stond 1 van ons er zo slecht op dat ie niet gepost is?quote:
kon dat kreng ff niet meer vinden, maar inmiddels heb ik 'm weer.quote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Alle bestanden van phatzak doen 't niet
[..]
Watskeburt met die fok-stok-overhandigings-pic, stond 1 van ons er zo slecht op dat ie niet gepost is?
Kan je een grap over maken (jij niet nu merk ik) , maar we hebben iemand in de *familie die 40 jaar bij de koningklijke marechaussee gewerkt heeft op de motor, en die zweert bij signaalkleurenquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef hollander172 het volgende:
Jahoor.Wat jij wil schat.
Reed vanmiddag alleen bijna een fazertje omver met een zwart menneke erop omdat ik hem totaal niet gezien had.![]()
En hij doet ze ook wanneer je wil, zelfs als hij even een rijdersfoutje maakt krijg je gelijk daarna een wheelie als stoïcijns gebaar. Echt een asfaltridder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dan kan ik me voorstellen dat ie bij signaalkleuren zweert.quote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je een grap over maken (jij niet nu merk ik) , maar we hebben iemand in de familie die 40 jaar bij de koningklijke marechaussee gewerkt heeft op de motor, en die zweert bij signaalkleurenzoveel ongelukken als hij voorbij heeft zien komen. De man wordt er nog fel over als je het onderwerp op een verjaardag aansnijdt.
Let wel dat het geen bloedverwant is, aangetrouwd via de man van mijn zus. Politie.![]()
En terecht.quote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je een grap over maken (jij niet nu merk ik) , maar we hebben iemand in de *familie die 40 jaar bij de koningklijke marechaussee gewerkt heeft op de motor, en die zweert bij signaalkleurenzoveel ongelukken als hij voorbij heeft zien komen. De man wordt er nog fel over als je het onderwerp op een verjaardag aansnijdt.
Klinkt een beetje als oplichterij vind ik. Je moet zo te zien alles zelf inzetten en dan maar hopen dat het nog wat oplevert.quote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Iets voor jou Pepijn? Als je die baas van jou niet meer kunt luchten ...
Alhoewel je laatste verslag wel leuk klonk![]()
Dan zit ik met mijn motor wel goed.quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En terecht.Vanmiddag zag ik die dude ook helemaal niet aankomen.
Wat wil je? Als achtergrond een donkerblauwe trailer en hij helemaal in het zwart, originele demper nog (hoorde niks in ieder geval). Wilde alleen maar van baan wisselen en hij kwam tussendoor in de file.
Die hesjes van de beurs zijn trouwens echt okee.![]()
Financieel wanbeleid. Kunnen ze beter voor de les doen.quote:Op maandag 3 april 2006 19:42 schreef EmjaY het volgende:
Hehe, gelukkig mag ik na elke les betalendan is die grijns weer even weg
Altijd leuk om te lezen wat voor een persoon ze zoeken.quote:Op maandag 3 april 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Iets voor jou Pepijn? Als je die baas van jou niet meer kunt luchten ...
Alhoewel je laatste verslag wel leuk klonk![]()
Die zijn er niet, gewoon proefrijden en je komt er vanzelf achter wat je zelf het lekkerst vind rijden.quote:Op maandag 3 april 2006 20:07 schreef dunc het volgende:
Praat in de tussentijd vooral door over wat relaxte startersmotoren zijn, dat scheelt mij later waarschiijnlijk een hoop schaamrood-momenten
quote:Op maandag 3 april 2006 20:05 schreef Rausdouwer het volgende:
Aha, dan kan ik me voorstellen dat ie bij signaalkleuren zweert.Als ik bij de politie zou werken dan zou ik ook voor signaalkleuren gaan. Hele dag met de sirene loeien.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Fazer 600 heb ik begrepen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef hollander172 het volgende:
Die zijn er niet, gewoon proefrijden en je komt er vanzelf achter wat je zelf het lekkerst vind rijden.![]()
Dat vind ik een hele zinnige opmerking.quote:Op maandag 3 april 2006 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die zijn er niet, gewoon proefrijden en je komt er vanzelf achter wat je zelf het lekkerst vind rijden.
Wat is het en wat moet het worden? Ik heb wat gemist.quote:Op maandag 3 april 2006 20:16 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik ook weer
Beetje jammer dat die knippers achterop m'n Ninja goed weggewerkt zitten ... Moet de hele kap gaan loshalen en dan weet ik nog niet eens of ze er netjes af zullen kunnen ...![]()
Och ik heb ledknippers en led-achterlicht besteld voor op mijn Ninja .. Alleen de huidige knippers zijn half verzonken in de zijkap en onder het glaasje zitten geen schroeven, dus ik zal de hele zijkappen moeten loshalen om er dan achter te komen of het er nog netjes uit ziet als ik die lampjes weghaal ...quote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wat is het en wat moet het worden? Ik heb wat gemist.![]()
Ja ik snap het nog.quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och ik heb ledknippers en led-achterlicht besteld voor op mijn Ninja .. Alleen de huidige knippers zijn half verzonken in de zijkap en onder het glaasje zitten geen schroeven, dus ik zal de hele zijkappen moeten loshalen om er dan achter te komen of het er nog netjes uit ziet als ik die lampjes weghaal ...![]()
Snap je het nog ...
Ik weet niet hoe jouw kwaak in elkaar zit maar bij mij zit dat met 3 schroeven vast?quote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och ik heb ledknippers en led-achterlicht besteld voor op mijn Ninja .. Alleen de huidige knippers zijn half verzonken in de zijkap en onder het glaasje zitten geen schroeven, dus ik zal de hele zijkappen moeten loshalen om er dan achter te komen of het er nog netjes uit ziet als ik die lampjes weghaal ...![]()
Snap je het nog ...
plaats eens een gedetailleerde foto zodat we kunnen zien wat je wil, misschien hebben ze hier nog goede tipsquote:Op maandag 3 april 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Snap je het nog ...
Goedzoquote:
Als het kapot mag wel ja.quote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
plaats eens een gedetailleerde foto zodat we kunnen zien wat je wil, misschien hebben ze hier nog goede tips![]()
Och het zal prima lukken hoor, maar ik haal 'm liever pas uit elkaar als de lampjes binnen zijn ...quote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw kwaak in elkaar zit maar bij mij zit dat met 3 schroeven vast?
Welke trefwoorden gebruik jij dan zoal ?quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het kapot mag wel ja.
Djeezus, ik kom dingen tegen hier.Best lachen dat rondsnuffelen in andermans bestanden.
Als het bij jou ook maar drie schroeven zijn zit ie zo weer in elkaar.quote:Op maandag 3 april 2006 20:45 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Och het zal prima lukken hoor, maar ik haal 'm liever pas uit elkaar als de lampjes binnen zijn ...
Ik ken mezelf, geen zin om dat ding uit elkaar te halen en er in de tussentijd niet meer mee te rijden als het weer het zou toelaten ...
En foto'tjes zal ik 's gaan regelen ja
Typische nederlandse namen vooral. Daarna gewoon wat bestanden van verschillende ip's aanklikken en de snelsten ga ik browsen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Welke trefwoorden gebruik jij dan zoal ?
quote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef kratjuh het volgende:
Kheb ff snel fotootjes geschoten van m'n Kratasaki ... klik, klik en klik ..
Gelden die 3 schroefjes ook voor de kuip of was dat alleen kont gerekend ?
Moet ook ff die handvaten loshalen enzo ... het is gewoon ff goed zoeken voor iemand die het voor het eerst los wil halen ...
Nou ik wil ze weg hebben ... Ik heb van die knippers besteld die op een stokkie zitten voor bij de kentekenplaat zegmaar ... Ik vind die ingelegde dingen maar niks eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 21:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]Het zijn van die ingelegde lampies.
![]()
Dat wordt flink knoeien jongen, wat wil je d'r voor in de plaats monteren?
Moet je een afdekplaatje voor hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nou ik wil ze weg hebben ... Ik heb van die knippers besteld die op een stokkie zitten voor bij de kentekenplaat zegmaar ... Ik vind die ingelegde dingen maar niks eigenlijk
Laat het zo'n lelijk gat achter ?quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Moet je een afdekplaatje voor hebben.
Mwah valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Laat het zo'n lelijk gat achter ?
Kzit te overwegen om ze anders te laten zitten en er achterop gewoon een extra te monteren .. Qua belasting scheelt het weinig alleen zal het met de vervanging van voorop wel anders zijn ...
Klinkt als een goede zaterdagmiddagvullingquote:Op maandag 3 april 2006 21:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah valt allemaal wel mee.
Haal gewoon die kappen eraf, demonteer de knipperlichten, zet je kappen er weer op en observeer onder het genot van een biertje even je mogelijkheden.![]()
De manier om te klussen wat mij betreft.![]()
Als het nou mooi weer is wil ik je wel komen helpen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klinkt als een goede zondagmiddagvulling
Mooi aanbod, maar volgens mij werd het weer baggerweer dit weekend ...quote:Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als het nou mooi weer is wil ik je wel komen helpen.
Ik weet ook niet hoeveel haast je ermee hebt.quote:Op maandag 3 april 2006 21:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mooi aanbod, maar volgens mij werd het weer baggerweer dit weekend ...
Dat heb je nog snel gedaan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef kratjuh het volgende:
Kheb ff snel fotootjes geschoten van m'n Kratasaki ... klik, klik en klik ..
Gelden die 3 schroefjes ook voor de kuip of was dat alleen kont gerekend ?
Moet ook ff die handvaten loshalen enzo ... het is gewoon ff goed zoeken voor iemand die het voor het eerst los wil halen ...
Geen haast in principe, kheb voor voorop wel afdekplaatjes besteld ... En misschien laat ik het achter wel zitten ofzo ...quote:Op maandag 3 april 2006 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoeveel haast je ermee hebt.![]()
Kijk ook even bij wat motorzaken in de buurt voor die plaatjes.![]()
Waarom bestel je die voor achter dan niet meteen mee?quote:Op maandag 3 april 2006 21:57 schreef kratjuh het volgende:
Geen haast in principe, kheb voor voorop wel afdekplaatjes besteld ... En misschien laat ik het achter wel zitten ofzo ...
quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eejj
[..]
wen der maar aan, voor als je een keer gaat meeten![]()
1 setje om mee te beginnen was wel ff goed qua prijs .. Zijn eigenlijk soort montage-plaatjes om de ruimte op te vullen van de kuiplampjes als er van die stoklampjes op zitten .. Als ze ook achter bruikbaar zijn kan ik altijd nog bijhalen, die toko zit in Utrecht en dat is een klein halfuurtje rijden ...quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom bestel je die voor achter dan niet meteen mee?Dacht dat je daar het meest mee zat?
Ken die plaatjes welquote:Op maandag 3 april 2006 22:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
1 setje om mee te beginnen was wel ff goed qua prijs .. Zijn eigenlijk soort montage-plaatjes om de ruimte op te vullen van de kuiplampjes als er van die stoklampjes op zitten .. Als ze ook achter bruikbaar zijn kan ik altijd nog bijhalen, die toko zit in Utrecht en dat is een klein halfuurtje rijden ...
Motozoom ... Zaakje in De Hoef heeft voorlopig wel even genoeg klandizie van me gehad, zijn niet bepaald goedkoop met de meeste accessoires ...quote:Op maandag 3 april 2006 22:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ken die plaatjes welMP hier heeft ze ook.
Welke zaak ben je in Utrecht geweest dan? Heeft dat zaakje in de Hoef ze niet?
Wel geinig klein zaakje.quote:Op maandag 3 april 2006 22:10 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Motozoom ... Zaakje in De Hoef heeft voorlopig wel even genoeg klandizie van me gehad, zijn niet bepaald goedkoop met de meeste accessoires ...
Niet dat ik weet ... Ik ken dat zaakje aan de overkant ook niet .. ?quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel geinig klein zaakje.Wij komen nog weleens bij de overburen. (andere kant van het water.)
Zit er verder niks in de buurt?
Kan niet missen, daar zit Wouters.quote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef kratjuh het volgende:
Niet dat ik weet ... Ik ken dat zaakje aan de overkant ook niet .. ?
Dus rij je helemaal naar Utrecht?quote:En die halve brommertoko hier in het dorp ga ik echt niet naartoe ...
Helemaal naar Utrecht ? Valt mee joh, en ik heb een auto vd zaak dus kilometers boeit me niet zo ...quote:Op maandag 3 april 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan niet missen, daar zit Wouters.(geen brommerspul though
)
[..]
Dus rij je helemaal naar Utrecht?Zit er niks dichterbij?
Die in Mijdrecht, is dat Roke?quote:Op maandag 3 april 2006 22:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Helemaal naar Utrecht ? Valt mee joh, en ik heb een auto vd zaak dus kilometers boeit me niet zo ...
Ik weet geen zaakjes dichterbij te vinden, ik hou me aanbevolen
Ook voor goedkope motorbandjes btw ...
Wel een hoop goede dingen over gehoord van een collega maar die is Triumphgek.quote:
Mja ze racen zelf met Aprilia en zijn idd ook Triumph dealer maar voor elk goed verhaal hoor ik helaas 2 minder goede verhalen ... Maar dat heb je eigenlijk met elke toko wel ..quote:Op maandag 3 april 2006 22:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een hoop goede dingen over gehoord van een collega maar die is Triumphgek.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 23:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
komt er weer een op het gezwaai af
mag je nog een keer... ik ga ook pitten
geen ideequote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef Makster het volgende:Klinkt goed
Hoeveel pk heeft die 750 van jou aan het achterwiel
Haal maar weer weg, sta er toch niet opquote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
kon dat kreng ff niet meer vinden, maar inmiddels heb ik 'm weer.
[afbeelding]
Mooi gezegdquote:Op maandag 3 april 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hij doet ze ook wanneer je wil, zelfs als hij even een rijdersfoutje maakt krijg je gelijk daarna een wheelie als stoïcijns gebaar. Echt een asfaltridder.
En deze danquote:
^^ met stomquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
Tentamen vandaag, heb nou niet bepaald gedaan wat in de volksmond 'leren' wordt genoemd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:16 schreef richardgie het volgende:
Sodemieters,was het met nachtje wel weer zeg.Eerst wezen trainen in Baarn,hiermee om ongeveer 23:30 klaar.Terug naar huis,alarm melding uit Baarn
,kon ik weer terug.Bleek er nog een toilet deur open te staan
,probeer dan maar eens te vinden waar die melding vandaan komt,bewakingsdienst te woord staan etc.Tot overmaat van ramp was de batterij van m'n telefoon ook nog leeg dus kon deze niet afbellen
.Vervolgens na dat ik om 2:00 thuis was nog even geprobeer @Fok in te loggen,lag de internet provider er hier uit
.richardgie"die toch al niet al te vrolijk meer was"
kreeg een nog dikkere nek.Kwaad naar bed gegaan
.Gelukkig werkt Fok nu wel weer
.In iedergeval iets waar ik de ochtend normaal mee door kan komen.
Goeie morgen trouwens allemaal![]()
wat voor Pjuter wil je hebben voor dat bedrag ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand toevallig een peeceetje te koop voor rond de 150 euro
quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand toevallig een peeceetje te koop voor rond de 150 euro
tja, wat heb je 2ehands voor dat bedragquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat voor Pjuter wil je hebben voor dat bedrag ?![]()
Van mezelf had ik het wel verwacht, van jou nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^ met stomook tentamen vanavond en niet echt geleerd
tis ook een mondelinge verdediging ve casus…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |