Dat kan best inderdaad, mijn geheugen is dicht bij niet bestaandquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jouw geheugen is stukje heb het pas 4x gevraagd
![]()
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:45 schreef Faithy het volgende:
de rust is wedergekeerd in Berkel en Rodenrijs
wie heeft het over maandagquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]hahaha zit je de hele tijd te klagen dat er niemand gaat meeten, nu zijn er plannen om maandag te meeten en nu kan jij weer niet![]()
t word niks meer met jou [afbeelding]
O ja, daar zit die bankquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?
werkenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef bwt het volgende:
[..]
Wat moet jij eigelijk in berkel rodenrijs?
ik ben de rotste nietquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze heeft mijn smiley goedgekeurd [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie heeft het over maandag
dan ben ik er gewoon bijen zit ik te klagen
![]()
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?quote:
Martyquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef hollander172 het volgende:
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?
Nee hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 14:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben je nou boos omdat ik je bij je voornaam noem?
Wat je ben je lichtgeraakt vandaag?quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
Ik zit morgen wel op kantoor, zijn jullie dan ook nog online te vinden ... ?
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik ben gewoon veel te vriendelijkik zit braaf te werken
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Ouder worden is eng
Hicham onder een kloon na de laatste meet![]()
![]()
![]()
Ik zie het verband niet met mijquote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef worldpimber het volgende:
Ouder worden is eng
Hicham onder een kloon na de laatste meet![]()
![]()
![]()
Helemaal nietquote:Op donderdag 13 april 2006 15:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat je ben je lichtgeraakt vandaag?
Nee we gaan ons dan verstoppen voor jouquote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
Doe niet zo dramatisch johquote:Op donderdag 13 april 2006 15:04 schreef kratjuh het volgende:
ben jij op de hoogte van het feit dat RVS & Aluminium niet goed samen gaat ? en dat je daar flinke schade kan krijgen aan je motorquote:Op donderdag 13 april 2006 15:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet met mijIk denk eerder een kloontje van ondeugend
![]()
POEPZOOIDoe ik eens een keer lekker actief, gelijk na school ff kutten met mijn motor (nog steeds bezig met die roestvrijstalen boutjes in mijn motorblok
) .. begint het te regenen en in mijn haast een bout afgebroken
Joepie
Ik zal nooit meer rellen
Ik ben blij dat je weer terug bentquote:
Kom je nu mee (nu ik een deel al heb vervangen)quote:Op donderdag 13 april 2006 15:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben jij op de hoogte van het feit dat RVS & Aluminium niet goed samen gaat ? en dat je daar flinke schade kan krijgen aan je motor![]()
door een chemische reactie gaat het op elkaar invreten![]()
Wij doen manneuhwerk, ochtendkrant bikkelenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Waar werkt onze tweeling [afbeelding] eigenlijk. Zie ze nooit s'avonds afwezig zijn en aangezien ze overdag op school zitten
Verdient dat zo goed danquote:Op donderdag 13 april 2006 15:29 schreef hicham het volgende:
Mercy
[..]
Wij doen manneuhwerk, ochtendkrant bikkelen
Plaats die onsmakelijke foto eens achter een link.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:28 schreef BazzieK het volgende:
Waar werkt onze tweeling [afbeelding] eigenlijk. Zie ze nooit s'avonds afwezig zijn en aangezien ze overdag op school zitten
Relatief gezien wel, plus dat het goed uitkomt in de ochtendquote:
Dan ben je zeker ook vergeten dat ik op wel eens MF post?quote:Op donderdag 13 april 2006 14:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan best inderdaad, mijn geheugen is dicht bij niet bestaand![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan ben je zeker ook vergeten dat ik op wel eens MF post?![]()
ik dacht dat je gekleurde boutjes had gekocht geen RVSquote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent [afbeelding]
[..]
Kom je nu mee (nu ik een deel al heb vervangen)Dit is toch niet de eerste keer dat ik het vertel?
En ik zal toch ook niet de eerste zijn die het doet?
In welke termijn moet ik denken, over een jaar of minder is de motor toch total-loss dus dan maakt het niet uit
Enthousiasme is altijd goed, maar het is echt een melding van: en nu is ze met sprongen vooruit gegaan. En dat iedere keer. Maar zoals OPM zegt, gaat niet over onze mening over Raus.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus ik mag maar 1 keer enthausiast zijn![]()
toch wel?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je weer terug bent
[..]
Ik snap de consternatie (en het daarop volgende modder gooien) niet helemaal eigenlijk?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:44 schreef Worldbeater het volgende:
*knip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |