Dat Method Man zijn hoogtepunt in 1994 had en sindsdien ook als een oude bok door het leven gaat.quote:
Hoe ouder ik wordt hoe minder ik huil. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:12 schreef patty het volgende:
Je moet gewoon niet zo huilen, ouder worden is juist mooi
als je hem nou zelf john lennon achterna stuurt, dan hoef je niet tegen zijn verouderende kop aan te kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Dat heb ik nou met Paul McCartney, een schande dat zulke helden langzaam aan steeds verder aftakelen.
quote:[b]Op donderdag 13 april 2006 15:09 Het begint met je wangen, die worden zachter. Dan verschijnen de kraaienpootjes en ga je krommer lopen. Je haar wordt grijs, of erger, valt uit en je jeugdige flexibiliteit valt weg.
En fuck, de meeste mensen bij wie ik dit zie gebeuren zijn nog niet eens dertig!
ik ben 35 en heb gisteren een nieuwe rollator gekregenquote:Op zondag 16 april 2006 09:15 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Ouder worden is vreselijk. Ik ben nu bijna 20, da's bijna 25, en 25 is bijna 30, en 30 is bijna middle-aged... Is er een rollator in de zaal?
en je bloeddrukquote:Op zondag 16 april 2006 09:16 schreef Oblivion het volgende:
Ach ja, alles zakt, behalve je tandvlees...![]()
Op naar de veertig!![]()
Nee, geen last van...quote:
Echt niet...quote:
Klinkt echt heel erg...euhm...hoe zal ik het zeggen....?quote:Op zondag 16 april 2006 09:29 schreef zoalshetis het volgende:
ik hoop dat ik de 40 haal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |