quote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds gisteravond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker gisteravondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1tje is genoeg *OP aan laat passen*quote:Op donderdag 13 april 2006 13:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
lang leve het feit dat zelfs Windows twee IE schermpjes tegelijk accepteert
ja ik heb ook wel spijt dat ik me heb in gehoudenquote:
op de motor liggen met je voeten op het stuurquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Was super leuk om te rijden. Ik was een beetje op een dood punt aanbeland, maar door de techniek te veranderen heb ik nu weer ruimte om beter te rijden.
Het is een stuk minder belastend voor de armen en over het algemeen ook veel relaxter rijden zo.
![]()
Dat zou nog eens relaxt zijn, maar je ziet dan zo weinig he?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op de motor liggen met je voeten op het stuur
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]Sinds wanneer spreek jij voor anderen?
Gaat hard nu zo te zienquote:Op donderdag 13 april 2006 12:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rausje is sinds gisteravond weer een stapje dichterbij een KDze begint het nu echt door te krijgen
![]()
had onze banden gemarkeerd met krijt voordat we weggingenze heeft nog maar een halve CM randje over
en het verzitten gaat een heel stuk beter
![]()
was echt lekker gisteravondmoesten naar huis omdat de benzine op was
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
op de motor liggen met je voeten op het stuur
volgende stap is achter de motor aanrennenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat zou nog eens relaxt zijn, maar je ziet dan zo weinig he?![]()
Ik ben nu begonnen met afkijken van de stuntrijders, beide voeten op de tank. Heerlijk uitwaaien!!![]()
![]()
best wel vind ikquote:
zo ver ben ik nog niet, dat is pas in week vijf van mijn sportschemaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende stap is achter de motor aanrennenheb je een goed excuus om ff uit te waaien daarna
het is wel het middel tegen zweetvoetenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende stap is achter de motor aanrennenheb je een goed excuus om ff uit te waaien daarna
Eg wel.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:10 schreef Rausdouwer het volgende:
is ook niet echt relaxt om op het werk mee te doen.![]()
ik heb de hele winter na kunnen denken over mijn tactiek voor dit jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
best wel vind iker is veel veranderd de laatste maanden
![]()
heeft ook wel te maken met de afstelling van haar voorverendie stond echt niet goed ingesteld
en dat was pas te merken toen ze op mijn motor aan het crossen was
daarmee ging ze veel vlotter en sportiever door de bochten
![]()
vind het goed dat er nog steeds vooruit gang in zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Eg wel.Maakt de dag nog een beetje draaglijk.
ja waarom ?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.Ik vraag me af waarom eigenlijk.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik heb de hele winter na kunnen denken over mijn tactiek voor dit jaar
Ik denk dat het gewoon aan jou ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is OPM eigenlijk zo vroeg naar huis![]()
Ik zit nu ook alweer thuis, meeten?
![]()
Lekker bezig.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Draaglijker wel, maar ik ben bang voor mijn chef.Ik vraag me af waarom eigenlijk.
![]()
![]()
Is een bullebakquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?![]()
ik ben gewoon veel te vriendelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 13:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lekker bezig.
Wat moet ik me daar eigenlijk bij voorstellen?![]()
doe 's liefquote:Op donderdag 13 april 2006 13:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
1tje is genoeg *OP aan laat passen*
Altijd spijtig.quote:
studieverlofquote:Op donderdag 13 april 2006 13:40 schreef hicham het volgende:
Waarom is OPM eigenlijk zo vroeg naar huis![]()
Ik zit nu ook alweer thuis, meeten?
OMG, wordt er weer eentje wakker!quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, wordt er weer eentje wakker!![]()
Wist niet dat ze samen woonden, maar van Martie zou ik het wel verwachtenquote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee joh is een man en hij woont samen met Martie.
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
OMG, wordt er weer eentje wakker!![]()
Standaardreactie van nieuw spul
Been there, done that, got the t-shirt
Ze heeft mijn smiley goedgekeurdquote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
studieverlofmoet aan een groepsopdracht werken
dus kan helaas niet meeten
Hij heeft het over nu, niet over maandagquote:Op donderdag 13 april 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]hahaha zit je de hele tijd te klagen dat er niemand gaat meeten, nu zijn er plannen om maandag te meeten en nu kan jij weer niet![]()
jouw geheugen is stukquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef BazzieK het volgende:
Mogge heumeu's, vrouwen en ander gespuis![]()
Rausdouwer is een zij? [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 april 2006 14:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee joh is een man en hij woont samen met Martie.
Zwijg tuigquote:Op donderdag 13 april 2006 14:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Hij heeft het over nu, niet over maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |