Bek houwe tegen OPM hehquote:
Waar bemoei jij je mee?quote:
Het is ook niet grappig bedoelt, het is bloedserieusquote:Op donderdag 13 april 2006 11:06 schreef Faithy het volgende:
hiesjams responsen zijn vooral van dien generaliserende en stereotype aard, dat het niet eens grappig meer is...
Wat heb jij nou weer met wit, rooiequote:Op donderdag 13 april 2006 11:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee niks tegen wit heh mendiek floescher![]()
Hou je bek kansloze, pistolentrekkende pauper lulquote:Op donderdag 13 april 2006 11:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?
Flikker even op ofzo.![]()
Een bord voor je kop hebben, das pas 2003quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooo 2003
Ok THAT's it!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met wit, rooie
:^quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jezelf quoten is zoooo 2003
Wie ben jij nou weer om dat te zeggen, jij komt hier alleen als je meissie ongesteld is om te vertellen hoe kut dat huis van jou isquote:
copy, paste...copy, paste...quote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef hicham het volgende:
Een bord voor je kop hebben, das pas 2003
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:54 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat een stelletje uitersten hier zeg.![]()
Het is of bij elkaar in de reet kruipen of ordinair schelden.![]()
recht in elkaars hol jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn niet ordinair
alleen recht voor zijn raap
![]()
Liever doe je wat aan die bitch van je, ze spreekt je tegen in het openbaarquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn niet ordinair
alleen recht voor zijn raap
![]()
Smoel vriendquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee ?![]()
dit is een rel voor motorrijders![]()
liever ga jij in jouw grot even uranium verrijken voor je maatjesquote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Liever doe je wat aan die bitch van je, ze spreekt je tegen in het openbaar
Slecht opgevoed
Ik neuk te minstequote:Op donderdag 13 april 2006 11:55 schreef hicham het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer om dat te zeggen, jij komt hier alleen als je meissie ongesteld is om te vertellen hoe kut dat huis van jou is
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht opgevoed
Je vergist je, ik was niet degene die met kart en al de vangrail inknalde en door 3 man eruit getrokken moest worden met behulp van een takel en breekijzerquote:Op donderdag 13 april 2006 11:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Ok THAT's it!
We gaan weer tanden rapen de volgende keer![]()
Kijken of je nog zo tof bent als ik je weer op de grond trap en je uit je bek bloed![]()
bemoei je er niet mee ja, heimwee naar de Marokkaanse grotten ?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Slecht opgevoed
Wat doe jij hier dan ?quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Smoel vriend![]()
Rijden is voor losers![]()
^^quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef Makster het volgende:
OPM en ik zijn van vroegah vriend, toen jij nog voetbalkaartjes spaarde waren wij ZXR bro's![]()
Idd, ik ben gegangbanged door 2 marokkanen, maar mij hoor je niet huilen. Sterker nog ik vond het zelfs lekkerquote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je vergist je, ik was niet degene die met kart en al de vangrail inknalde en door 3 man eruit getrokken moest worden met behulp van een takel en breekijzer![]()
Mijn frustaties botvieren op kansarem blade rijdersquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan ? [afbeelding]
Vroegahquote:Op donderdag 13 april 2006 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
^^de tijden van rechtop over een KB gaan met gare banden
![]()
Ik las laatst iets van pepijn over wie alle 400+ topics heeft meegemaakt, Hombrey en ik horen daar ook bij
Jaja, ik zag je edit wel over die woonkamerrechten. Nou ik zal je vertellen, dat heeft er geen ene flikker mee te maken. Als je achter je PC zit en je kijkt achterom dan zie je daar de keuken, daar ging het Mercy omquote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee ja, heimwee naar de Marokkaanse grotten ?![]()
trouwens, Martie heeft z'n handen al vol aan andere taken dan opvoeden.![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Makster het volgende:
Hou je bek kansloze, pistolentrekkende pauper lul![]()
Als ik poep roep mag je praten anders mot je optiefen![]()
![]()
ik vond het gewoon niet fel genoegquote:Op donderdag 13 april 2006 12:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Jaja, ik zag je edit wel over die woonkamerrechten. Nou ik zal je vertellen, dat heeft er geen ene flikker mee te maken. Als je achter je PC zit en je kijkt achterom dan zie je daar de keuken, daar ging het Mercy om
Dat je een edit doet zal ongetwijfeld zijn omdat Mercy je een MSN bericht heeft gestuurd dat hij het niet eens was met je post. Aan de ene kant vind ik dat laf van jou omdat je niet je eigen bericht laat staan, aan de andere kant vind ik het wel tof dat je kennelijk toch gehoorzaam bent aan Mercy
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Mijn frustaties botvieren op kansarem blade rijders![]()
En mijn pauze opvullen met gecrap, altijd goed
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:02 schreef richardgie het volgende:
Gaan jullie mekaar nog maar effe lekker verrot schelden etc.richardgie houdt het voor gezien,en komt vannacht nog wel effe kijken hoe het afgelopen is.
.
iedereen is bang voor hemquote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef hicham het volgende:
Ik ga lunchen en dan aan het werk vrienden, voordat Pepijn hier ook komt en mij alle hoeken in disst. Hij is de enige die dat kan
Mzzl
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]de rel is geslaagd, er zijn er altijd die denken dat dit allemaal serieus is
genoeg gereld en gewerkt
voor vandaag wmb, off to home
quote:
Wanneer wil je beginnenquote:Op donderdag 13 april 2006 12:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ga lekker dat uitgerangeerde paupervolk van je aan een baantje helpen.
In correctquote:Op donderdag 13 april 2006 12:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zei de motorrijder die al ruim een jaar niet op een motor gereden heeft
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:39 schreef Roderick2085 het volgende:
jij komt zeker net uit je bed rollen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |