Ok heb ik ff niet aan gedachtquote:Op donderdag 6 april 2006 17:01 schreef ranja het volgende:
666 zou dacht ik een jublieum topic worden, daarom heb ik die overgeslagen.
Eenschquote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Toch is DCLXVI minder indrukwekkend dan 666...
DCLXVI is anders ook wel een bijzonder romeins getal.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Toch is DCLXVI minder indrukwekkend dan 666...
Nee, verre van.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:13 schreef dolle_hond het volgende:
henk wijngaard?
Hoeft niet gesloten, maar Belsen regelt dat meestal. Die maakt dan een mooie speciale OP.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Charmian het volgende:
Ok heb ik ff niet aan gedacht, mijne sluiten dan maar.
Maar hoe zit het daar dan verder mee? Met dat jubileumtopic? Ik hoor er verder niemand meer over.
Daan (Stuyven) is het correcte antwoord!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:14 schreef peaceman het volgende:
Daan
Nu ik het nog eens nader bekijk, alle beschikbare Romeinse cijfers (letters) behalve de M (en de zelden gebruikte 'hogere' waardes) zitten opvolgend in dit Romeins getal.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:10 schreef Neleos het volgende:
DCLXVI is anders ook wel een bijzonder romeins getal.
Die wel ja!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Bruce Springsteen en ik ga heen (als ik een kaartje weet te bemachtigen)
75 eurotjesquote:Op donderdag 6 april 2006 17:40 schreef Z het volgende:
Wat gaat een kaartje Bruce kosten?
Toen ik zag staan hier dat Bruce naar NL komt dacht ik daar wil ik heen. Maar toen ik de prijs zag meteen niet meerquote:Op donderdag 6 april 2006 17:40 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
75 eurotjes
ontzettend veel..
Wel met een vette band komt ie.. en als je dat nummertje van zijn nieuwe album hoort![]()
Vind ik ook.. maar ik moet hem gewoon een keer zien ><quote:Op donderdag 6 april 2006 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toen ik zag staan hier dat Bruce naar NL komt dacht ik daar wil ik heen. Maar toen ik de prijs zag meteen niet meerSorry hoor, maar 75 euro? Echt belachelijk...
Slim slim!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:04 schreef MaJo het volgende:
hint?
En ik wil Springsteen ook graag zien maar voor die prijs kun je een dag naar een festival en heel veel bandjes zien. Stones is ook belachelijk, ga er voor zorgen dat ik er werk en er dan gratis heenZou ik de vorige keer ook doen maar toen was ik ziek
Parkeer hem anders maar.. misschien dat iemand hem nog weet later..quote:Simplicity is key for the lo-fi blend of folk/indie rock from San Francisco duo. Adam Stephens (vocals/guitar/harmonica) and Tyson Vogel (drums/vocals) have been playing together as
since 2002, sounding more like a dirty Southern folk act than their Bay Area origins may initially suggest. They released their debut, The Throes, in 2004 on Alive Records and followed up two years later with What the Toll Tells on Saddle Creek.
Preciesquote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
What The Toll Tells, da's Two Gallants
Van de foto had ik ze nooit herkendquote:
En m'n pc is ook weer schoon!quote:GLO +1
De enige echtequote:Op donderdag 6 april 2006 18:29 schreef bukgeit het volgende:
Zodiac Mindwarp & The Love Reaction?
Dat kan best, de titel is wel een mooie zelfverheerlijkings titel mijn inziens. Tori heeft volgens mij ook geen kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Tori vond zichzelf toch meer een niets goed doende slettebak in dat nummer??
Vrij aardig, maar mijn lijstje is het bestquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef bigshadow het volgende:
Rekbaar begrip, dat zelfverheerlijking.
Tina Turner - Simply the best
Cat Power - The greatest
Queen - We are the champions
U2 - One
LCD Soundsystem - Great release
We are Wolves - We all are winners
Smog - I am star wars
Rilo Kiley - It is a hit
Tocotronic - Jungs Hier Kommt Der Masterplan
Tori Amos - Playboy mommy
Ha, dat is maar voor weinige weg gelegd!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef bukgeit het volgende:
Och biggie, had ik jouw muzieksmaak toch maar!
David Gray --> 2
Turin Brakes --> 2
Eels --> 2
Elliott Smith --> 1
At The Close Of Everyday --> 0
Tori Amos --> 0
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zeiquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef bigshadow het volgende:
Radiohead --> 6 (Nu zit ik zeker ook in dat hokje?)
Dus geen aanvullingen, we hebben nog bijvoorbeeld een hippe buffeldrager, een eclectisch bandje, een dreampop bandje, een canadees bandje met een soort indie-opera, een zanger met huidproblemen en een fotomodel, een paar belgische bandjes, of nog een paar andere engelse bandjes, kies maarquote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Nirvana --> 1
Nick Cave & Bad Seeds --> 1
16 horsepower --> 0
Pink Floyd --> 1 (wel veel platen tegenwoordig)
Zita Swoon ---> 0
?
Ik weet niet wat je gezegd hebt, maar het is een prettig hokje hoor... en naar mijn bescheiden mening hoort RH niet eens in een hokje.. Hokjesgeest is wel een vorm van kleinzieligheid...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zei
Ranja tochquote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zei
Heeft ze wel hoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat kan best, de titel is wel een mooie zelfverheerlijkings titel mijn inziens. Tori heeft volgens mij ook geen kinderenWas ook meer met een knipoog hoor
We dwalen af, oasis (1) en morrissey (2) nog wel, pulp niet.quote:
Fat Boysquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zit dan ook minder vaak in dit topic dan jij, Bendgoat.
Noem gelijk eens 10 artiesten die met recht een "big shadow" zouden vormen.
Euh, je hebt gelijk, ik had hem over het hoofd gezien. Dat was dus 8, madrugada dan 9 met seal dus als 10! Ergo MM -1 en Bendgoat +1, de zure puntje van MM verdwijnen als sneeuw voor de zon zo. Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef ranja het volgende:
Ik zei Soulwax. Was dat 9 of 10?
Ha. Ga jij iets met topic 666 doen? Die heb ik even overgeslagen namelijk aangezien we ooit daar een jubileum topic van wilden maken.quote:
Eh, ik heb het eigenlijk een beetje druk nu...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha. Ga jij iets met topic 666 doen? Die heb ik even overgeslagen namelijk aangezien we ooit daar een jubileum topic van wilden maken.
Dat is snel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
Caravan of Love - Housemartins?
Is 666 in het Romeins ook zo leuk?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
DCLXVI, the number of the beast
Benieuwd hoe Bruce dat uit zou spreken...
jij wordt steeds kouderquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef belsen het volgende:
Ze konden de slechte Joel-compositie niet onder de knie krijgen met het juiste accent.
snel, in een goed half uur.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
M'n dochter naar bed gebracht, verhaaltje voorgelezen, samen naar J.Lo, Kelly C. en Shakira geluisterd, in slaap gevallen, koffie gezet en hier nog steeds dezelfde vraag
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze hadden hun dochters naar bed gebracht, verhaaltjes voorgelezen, samen naar J.Lo, Kelly C. en Shakira geluisterd, in slaap gevallen, koffie gezet en ondertussen had Billy het nummer zelf al opgenomen?
Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...quote:
en dan had je hetzelfde gezegd denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...
Er zat nog meer begeleiding in dan vingerknippen? niet dat ik me dat kan herinnerenquote:
Nou, na een kwartier had ik er minder van opgekekenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan had je hetzelfde gezegd denk ik
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Neleos het volgende:
Het acapella koor had bij een tragisch ongeluk de vingers verloren, waardoor ze niet meer konden meeknippen op het nummer.
Dat heb ik niet gezegd. Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofquote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
Oh, OK. Dus niet nog meer begeleiding...
Dat klopt. Joel wilde perse de basgitaar in het nummer houden, de a capella heren konden daar niet mee over weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Charmian het volgende:
Maar eens dat plaatje opgezet, ik bespeur het geluid van een bas. Dat wilden ze niet.
Dus het is wel zo, maar niet (direct) het goede antwoord?quote:
Nou ja, als het goed was geweest, had je wel ja moeten zeggen, vandaar mijn conclusiequote:Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofof
van mij gaat zitten wachten...
Dit is dan toch ook wel ongeveer goedquote:Op donderdag 6 april 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:
De acapella zangers konden de bas niet zingen?
Je weet dat die discussie met Ranja zinloos is toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit is dan toch ook wel ongeveer goed![]()
De bas is een zangstem, die konden ze wel. De basgitaar wilden ze nooit zingenquote:
The truth hurtsquote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
Word jij gesponsord door Senseo?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja joh, vooral voor dat Stop making betalen ze me goed![]()
![]()
I didn't mean to hurt you,quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
wilde er enkel maar mee aangeven dat ik je avatar grappig bewerkt vond
![]()
maar goed....lama
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en oh ja....
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toen
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....![]()
Dan roep ik: toedeledokiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga naar bed maar roep nog ff bollock brothers
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef bukgeit het volgende:
Ah, dat zijn de Buzzcocks.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
't Was gewoon een ordinaire vervolgvraag...![]()
De middelste twee (Pete Shelley & Steve Diggle) toch wel? Een dagje ouder, maar niet wezenlijk veranderd. De twee buitenste heren zijn nieuw.quote:
OK, maar daar heb ik ook zo m'n twijfels over. Ik pas gewoon even, als je 't niet erg vindtquote:Op donderdag 6 april 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
Het wijkt niet veel af van de 'wat heb ik in m'n kast staan-vraag'. Kleine twist.
Sterker nog, die gaan he-le-maal nergens over..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:46 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, maar daar heb ik ook zo m'n twijfels over.
Ja, nou en? Ik vind het wel eens leuk, tussen alle muziekfeiten door.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sterker nog, die gaan he-le-maal nergens over..
Precies, kun je even wat anders doenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ik vind het wel eens leuk, tussen alle muziekfeiten door.
Zoals een extreme makeoverquote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies, kun je even wat anders doen
Ai, had ik maar 256 MB. Lichte voorkeur voor die van belsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef bigshadow het volgende:
Ik zou voor Bendgoat een mooie selectie maken:
My Bloody Valentine - Loveless --> shoegazer voor bukkie
Kitchen of Distinction - The death of cool --> Een gemis dat ie ze niet kent (iig, toendertijd)
JJ72 - S/T --> uit 2000![]()
The Smiths - Hateful of hollow --> just pure genius imo
Medicine - Her highness --> ik geef hem graag twee keer
Bob de Bouwer - S/T --> for the kids![]()
Je had ook iets anders kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef bigshadow het volgende:
[insert verontwaardigde post over subjectiviteit, klassenjustitie en onrechtvaardigheid]
Nee hoor, je zou toch moeten weten dat ik hier meer post voor de gezelligheid dan echt voor de punten, dan had ik wel wat vaker ge-f5-edquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je had ook iets anders kunnen gaan doen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt door die Hateful of hollow , gok ik
Die dus ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:12 schreef Neleos het volgende:
Mark Foggo's Skasters?
Bemoei je er niet mee, jij had geen zinquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt door die Hateful of hollow , gok ik
Een jaren 80 Tom Hanks.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
Rechterkop is bekend, maar associeer ik met een acteur...
Neen, die's foetsie...quote:P.S. Zien jullie mijn avatar
Tsssk..quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jij had geen zin![]()
w00p w00pquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kijk momenteel ook liever naar de mijne![]()
Nee want dat zijn brillenmannenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyways, het gaat hier om 2 Belgen (nee, niet DE 2 Belgen).
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:44 schreef GLO het volgende:
Leyers & Michiels (van Soulsister)?
En garagerockklassiekers als 'Song For Debbie H.' en 'Wendy James (Television Tramp)'...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
We blijven even in België: van wie zijn de albums 'We're The Teenage Lovers', 'Sometimes Teenage Is Spelt T.N.T.' en 'Bananas'?
quote:Exponents of the Belgian "garage-rock"-scene that sprouted up at the end of the eighties. Amidst these figured groups like Jason Rawhead, The Voners, The Paranoid Polaroid, The Mudgang, Ze Noise (winners of the 1988 version of the Rock Rally), The Romans, The Excessives, The Spanks and.
quote:The album "Bananas" of 1989 was produced by the Dutch artist Thé Lau (singer of The Scene). Biggest hit in that period was the 1989 single "I've been waiting".
Obligate gok op The Teenage Loversquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
We blijven even in België: van wie zijn de albums 'We're The Teenage Lovers', 'Sometimes Teenage Is Spelt T.N.T.' en 'Bananas'?
bestraar..quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef bukgeit het volgende:
Verdwenen... hij is twee weken niet geweest.
dat is waarquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef bukgeit het volgende:
Jij bent zelf ook wel eens een paar weken niet geweest. Ik kan het weten, want ik ben er altijd
Dit is eng Mark!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:54 schreef Mark het volgende:
OK, heb de gezochte naam in 4 delen opgeknipt: deel 1 is 4 letters, deel 2, 3 en 4 allemaal 2 letters
Laatste plaatje valt soms weg...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef Mark het volgende:
Je mist het laatste stuk, belsen
maar inderdaad een enge gewaarwording![]()
bukgeit +1quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Mark het volgende:
Of is het een strikvraag en is het gewoon USA?
1 2 3 4 5 6 7 8 | .: .:: .::: .:: .:: .:: .:: .:: . .:: .:: .: .:::.:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:::.::::: .:: .:: .: .::.:: .:: .:: .:.:: .:: .:: .:: .::.:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:::.::: .:: .:: .:::: |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |