Dit is dan toch ook wel ongeveer goedquote:Op donderdag 6 april 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:
De acapella zangers konden de bas niet zingen?
Je weet dat die discussie met Ranja zinloos is toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit is dan toch ook wel ongeveer goed![]()
De bas is een zangstem, die konden ze wel. De basgitaar wilden ze nooit zingenquote:
The truth hurtsquote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
Word jij gesponsord door Senseo?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja joh, vooral voor dat Stop making betalen ze me goed![]()
![]()
I didn't mean to hurt you,quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
wilde er enkel maar mee aangeven dat ik je avatar grappig bewerkt vond
![]()
maar goed....lama
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en oh ja....
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toen
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |