Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...quote:
en dan had je hetzelfde gezegd denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...
Er zat nog meer begeleiding in dan vingerknippen? niet dat ik me dat kan herinnerenquote:
Nou, na een kwartier had ik er minder van opgekekenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan had je hetzelfde gezegd denk ik
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Neleos het volgende:
Het acapella koor had bij een tragisch ongeluk de vingers verloren, waardoor ze niet meer konden meeknippen op het nummer.
Dat heb ik niet gezegd. Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofquote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
Oh, OK. Dus niet nog meer begeleiding...
Dat klopt. Joel wilde perse de basgitaar in het nummer houden, de a capella heren konden daar niet mee over weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Charmian het volgende:
Maar eens dat plaatje opgezet, ik bespeur het geluid van een bas. Dat wilden ze niet.
Dus het is wel zo, maar niet (direct) het goede antwoord?quote:
Nou ja, als het goed was geweest, had je wel ja moeten zeggen, vandaar mijn conclusiequote:Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofof
van mij gaat zitten wachten...
Dit is dan toch ook wel ongeveer goedquote:Op donderdag 6 april 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:
De acapella zangers konden de bas niet zingen?
Je weet dat die discussie met Ranja zinloos is toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit is dan toch ook wel ongeveer goed![]()
De bas is een zangstem, die konden ze wel. De basgitaar wilden ze nooit zingenquote:
The truth hurtsquote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
Word jij gesponsord door Senseo?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit is toch wel na al die tijd het meest anti-climax antwoord evurrrrr.
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja joh, vooral voor dat Stop making betalen ze me goed![]()
![]()
I didn't mean to hurt you,quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
wilde er enkel maar mee aangeven dat ik je avatar grappig bewerkt vond
![]()
maar goed....lama
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en oh ja....
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
[..]
... 'dat had ik zelf kunnen bedenken' dacht je toen
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... Ik wist het eigenlijk wel, maar ja, veel aan mijn hoofd enzo... dan vergeet je triviale zaken wel eens....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |