Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...quote:
en dan had je hetzelfde gezegd denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef GLO het volgende:
Als ik niet in slaap gevallen was, was het in een kwartiertje gepiept...
Er zat nog meer begeleiding in dan vingerknippen? niet dat ik me dat kan herinnerenquote:
Nou, na een kwartier had ik er minder van opgekekenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef ranja het volgende:
[..]
en dan had je hetzelfde gezegd denk ik
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:07 schreef Neleos het volgende:
Het acapella koor had bij een tragisch ongeluk de vingers verloren, waardoor ze niet meer konden meeknippen op het nummer.
Dat heb ik niet gezegd. Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofquote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef GLO het volgende:
Oh, OK. Dus niet nog meer begeleiding...
Dat klopt. Joel wilde perse de basgitaar in het nummer houden, de a capella heren konden daar niet mee over weg.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Charmian het volgende:
Maar eens dat plaatje opgezet, ik bespeur het geluid van een bas. Dat wilden ze niet.
Dus het is wel zo, maar niet (direct) het goede antwoord?quote:
Nou ja, als het goed was geweest, had je wel ja moeten zeggen, vandaar mijn conclusiequote:Maar ik zag een paar aardige dingen staan waardoor ik dacht van even stil houden, misschien dat nu iemand zich iets herinnert waardoor mogelijkheid ontstaat dit zonder blind gokken op te lossen. Maar als iedeeen op een ja of nee ofof
van mij gaat zitten wachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |