Ha. Ga jij iets met topic 666 doen? Die heb ik even overgeslagen namelijk aangezien we ooit daar een jubileum topic van wilden maken.quote:

Eh, ik heb het eigenlijk een beetje druk nu...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Ha. Ga jij iets met topic 666 doen? Die heb ik even overgeslagen namelijk aangezien we ooit daar een jubileum topic van wilden maken.

Dat is snel.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
Caravan of Love - Housemartins?

Is 666 in het Romeins ook zo leuk?quote:

quote:Op donderdag 6 april 2006 21:13 schreef Gambolputty het volgende:
DCLXVI, the number of the beast
Benieuwd hoe Bruce dat uit zou spreken...

jij wordt steeds kouderquote:Op donderdag 6 april 2006 21:23 schreef belsen het volgende:
Ze konden de slechte Joel-compositie niet onder de knie krijgen met het juiste accent.

snel, in een goed half uur.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef GLO het volgende:
M'n dochter naar bed gebracht, verhaaltje voorgelezen, samen naar J.Lo, Kelly C. en Shakira geluisterd, in slaap gevallen, koffie gezet en hier nog steeds dezelfde vraag

quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze hadden hun dochters naar bed gebracht, verhaaltjes voorgelezen, samen naar J.Lo, Kelly C. en Shakira geluisterd, in slaap gevallen, koffie gezet en ondertussen had Billy het nummer zelf al opgenomen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |