Bemoei je er niet mee, jij had geen zinquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt door die Hateful of hollow , gok ik
Een jaren 80 Tom Hanks.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:24 schreef GLO het volgende:
Rechterkop is bekend, maar associeer ik met een acteur...
Neen, die's foetsie...quote:P.S. Zien jullie mijn avatar
Tsssk..quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:26 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, jij had geen zin![]()
w00p w00pquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee
Maar ik kijk momenteel ook liever naar de mijne![]()
Nee want dat zijn brillenmannenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyways, het gaat hier om 2 Belgen (nee, niet DE 2 Belgen).
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:44 schreef GLO het volgende:
Leyers & Michiels (van Soulsister)?
En garagerockklassiekers als 'Song For Debbie H.' en 'Wendy James (Television Tramp)'...quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
We blijven even in België: van wie zijn de albums 'We're The Teenage Lovers', 'Sometimes Teenage Is Spelt T.N.T.' en 'Bananas'?
quote:Exponents of the Belgian "garage-rock"-scene that sprouted up at the end of the eighties. Amidst these figured groups like Jason Rawhead, The Voners, The Paranoid Polaroid, The Mudgang, Ze Noise (winners of the 1988 version of the Rock Rally), The Romans, The Excessives, The Spanks and.
quote:The album "Bananas" of 1989 was produced by the Dutch artist Thé Lau (singer of The Scene). Biggest hit in that period was the 1989 single "I've been waiting".
Obligate gok op The Teenage Loversquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
We blijven even in België: van wie zijn de albums 'We're The Teenage Lovers', 'Sometimes Teenage Is Spelt T.N.T.' en 'Bananas'?
bestraar..quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:55 schreef bukgeit het volgende:
Verdwenen... hij is twee weken niet geweest.
dat is waarquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:36 schreef bukgeit het volgende:
Jij bent zelf ook wel eens een paar weken niet geweest. Ik kan het weten, want ik ben er altijd
Dit is eng Mark!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:54 schreef Mark het volgende:
OK, heb de gezochte naam in 4 delen opgeknipt: deel 1 is 4 letters, deel 2, 3 en 4 allemaal 2 letters
Laatste plaatje valt soms weg...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:55 schreef Mark het volgende:
Je mist het laatste stuk, belsen
maar inderdaad een enge gewaarwording![]()
bukgeit +1quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:06 schreef Mark het volgende:
Of is het een strikvraag en is het gewoon USA?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | .: .:: .::: .:: .:: .:: .:: .:: . .:: .:: .: .:::.:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:::.::::: .:: .:: .: .::.:: .:: .:: .:.:: .:: .:: .:: .::.:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:: .:::.::: .:: .:: .:::: |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |