Dan roep ik: toedeledokiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:50 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga naar bed maar roep nog ff bollock brothers
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef bukgeit het volgende:
Ah, dat zijn de Buzzcocks.
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:15 schreef GLO het volgende:
't Was gewoon een ordinaire vervolgvraag...![]()
De middelste twee (Pete Shelley & Steve Diggle) toch wel? Een dagje ouder, maar niet wezenlijk veranderd. De twee buitenste heren zijn nieuw.quote:
OK, maar daar heb ik ook zo m'n twijfels over. Ik pas gewoon even, als je 't niet erg vindtquote:Op donderdag 6 april 2006 23:42 schreef bukgeit het volgende:
Het wijkt niet veel af van de 'wat heb ik in m'n kast staan-vraag'. Kleine twist.
Sterker nog, die gaan he-le-maal nergens over..quote:Op donderdag 6 april 2006 23:46 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, maar daar heb ik ook zo m'n twijfels over.
Ja, nou en? Ik vind het wel eens leuk, tussen alle muziekfeiten door.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Sterker nog, die gaan he-le-maal nergens over..
Precies, kun je even wat anders doenquote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Ja, nou en? Ik vind het wel eens leuk, tussen alle muziekfeiten door.
Zoals een extreme makeoverquote:Op donderdag 6 april 2006 23:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Precies, kun je even wat anders doen
Ai, had ik maar 256 MB. Lichte voorkeur voor die van belsen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:58 schreef bigshadow het volgende:
Ik zou voor Bendgoat een mooie selectie maken:
My Bloody Valentine - Loveless --> shoegazer voor bukkie
Kitchen of Distinction - The death of cool --> Een gemis dat ie ze niet kent (iig, toendertijd)
JJ72 - S/T --> uit 2000![]()
The Smiths - Hateful of hollow --> just pure genius imo
Medicine - Her highness --> ik geef hem graag twee keer
Bob de Bouwer - S/T --> for the kids![]()
Je had ook iets anders kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:05 schreef bigshadow het volgende:
[insert verontwaardigde post over subjectiviteit, klassenjustitie en onrechtvaardigheid]
Nee hoor, je zou toch moeten weten dat ik hier meer post voor de gezelligheid dan echt voor de punten, dan had ik wel wat vaker ge-f5-edquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je had ook iets anders kunnen gaan doen
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Komt door die Hateful of hollow , gok ik
Die dus ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:12 schreef Neleos het volgende:
Mark Foggo's Skasters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |