Preciesquote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef GLO het volgende:
What The Toll Tells, da's Two Gallants
Van de foto had ik ze nooit herkendquote:
En m'n pc is ook weer schoon!quote:GLO +1
De enige echtequote:Op donderdag 6 april 2006 18:29 schreef bukgeit het volgende:
Zodiac Mindwarp & The Love Reaction?
Dat kan best, de titel is wel een mooie zelfverheerlijkings titel mijn inziens. Tori heeft volgens mij ook geen kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
Tori vond zichzelf toch meer een niets goed doende slettebak in dat nummer??
Vrij aardig, maar mijn lijstje is het bestquote:Op donderdag 6 april 2006 18:58 schreef bigshadow het volgende:
Rekbaar begrip, dat zelfverheerlijking.
Tina Turner - Simply the best
Cat Power - The greatest
Queen - We are the champions
U2 - One
LCD Soundsystem - Great release
We are Wolves - We all are winners
Smog - I am star wars
Rilo Kiley - It is a hit
Tocotronic - Jungs Hier Kommt Der Masterplan
Tori Amos - Playboy mommy
Ha, dat is maar voor weinige weg gelegd!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:12 schreef bukgeit het volgende:
Och biggie, had ik jouw muzieksmaak toch maar!
David Gray --> 2
Turin Brakes --> 2
Eels --> 2
Elliott Smith --> 1
At The Close Of Everyday --> 0
Tori Amos --> 0
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zeiquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef bigshadow het volgende:
Radiohead --> 6 (Nu zit ik zeker ook in dat hokje?)
Dus geen aanvullingen, we hebben nog bijvoorbeeld een hippe buffeldrager, een eclectisch bandje, een dreampop bandje, een canadees bandje met een soort indie-opera, een zanger met huidproblemen en een fotomodel, een paar belgische bandjes, of nog een paar andere engelse bandjes, kies maarquote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef peaceman het volgende:
Nirvana --> 1
Nick Cave & Bad Seeds --> 1
16 horsepower --> 0
Pink Floyd --> 1 (wel veel platen tegenwoordig)
Zita Swoon ---> 0
?
Ik weet niet wat je gezegd hebt, maar het is een prettig hokje hoor... en naar mijn bescheiden mening hoort RH niet eens in een hokje.. Hokjesgeest is wel een vorm van kleinzieligheid...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zei
Ranja tochquote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat zat je al lang. Misschien bedoelde ik zelfs jou wel toen ik dat tegen MM zei
Heeft ze wel hoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat kan best, de titel is wel een mooie zelfverheerlijkings titel mijn inziens. Tori heeft volgens mij ook geen kinderenWas ook meer met een knipoog hoor
We dwalen af, oasis (1) en morrissey (2) nog wel, pulp niet.quote:
Fat Boysquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Ik zit dan ook minder vaak in dit topic dan jij, Bendgoat.
Noem gelijk eens 10 artiesten die met recht een "big shadow" zouden vormen.
Euh, je hebt gelijk, ik had hem over het hoofd gezien. Dat was dus 8, madrugada dan 9 met seal dus als 10! Ergo MM -1 en Bendgoat +1, de zure puntje van MM verdwijnen als sneeuw voor de zon zo. Sorryquote:Op donderdag 6 april 2006 20:16 schreef ranja het volgende:
Ik zei Soulwax. Was dat 9 of 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |