Dank u.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
uhuh vinnikwelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Voorbeeld waarom jongens stom zijn:
Het ene moment hangen ze aan je lip, het andere moment geven ze geen kick![]()
![]()
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh vinnikwel
[..]
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?
van jouw onschuld?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:49 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn beroofd
verwacht het onverwachtte.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijk![]()
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
van jouw onschuld?
[..]
verwacht het onverwachtte.
nah.. confronteer ze ermee.. duidelijkheid..
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
pak de fiets...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
gelukkig dat de pasjes er nog zijn.. das een gedonder..quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Uiteraard vervelend, maar het zou nog vervelender als ze tijdens een confrontatie beroofd waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Combi van beidequote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoon?
![]()
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh, ben weer lekker bezig geweest..
En u?
Productief dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:27 schreef wonderer het volgende:
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegen
die lichte of die donkere?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Oooooow mijn tuinkabouterfelolijflimoenhemaikeablokkerhipgroene muren zijn echt zoooooooooooooooo mooi geworden
Al zeg ik 't zelf
Die donkere zijn nu echt ERG mooi vind ik. Die veranderen wel met iedere lichtval. Soms lijken ze donker olijfgroen, in de hoeken zegmaar, in de schaduw en 's avonds. Soms lijken ze feller limoengroen, bij gewoon daglicht. En als de felle zon er op staat is het bijna tegen het gele aan.quote:
2 van de slaapkamermuren, en dat zijn ze al. Beetje grijzigdonkerigrustgevendpaars. Ook mooiquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef Weemz het volgende:
Mooi zo Ang3l!
Welke muur wordt er bosnimfbosbesdruifpraxiskeslerkruidvatchillpaars?
Yeah, 100-150 euro of zo, zwart. 't Is ook maar een simpele websitequote:Op woensdag 5 april 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Productief dus.. Levert het financieel nog wat op?
'k Heb me vandaag verdiept in de vraag hoe 't kon gebeuren dat honderden mensen een rekening kregen van een fysiotherapeut met een totaal onbekende naam erop, met de vraag hoe het kon dat duizenden mensen rekeningen kregen van de huisarts, terwijl dat niet de bedoeling was, met de vraag hoe we enkele honderdduizenden euro's moeten gaan uitbetalen zodat 't boekhoudkundig klopt, met de vraag waarom achmea en vgz ineens de verkeerde codes gebruiken, etc etc. Veel vragen, en gelukkig ook wat antwoorden..
Ik kan gvd House 2x16 nog niet vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prison.Break.S01E18.DVDSCR.XviD-ViSi0n
Ik wil gvd Hugo!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan gvd House 2x16 nog niet vindenEn ik wil hem zien!!
Dan keek ik blijkbaar op de verkeerde sitequote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
House.S02E16.HDTV.XviD-LOL
Uploaded 5 mins, 38 secs after pre.
Matig matigquote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
Hey JD! Hoe productief was jouw dagje?
Die maak ik volgens weekend welquote:
Ja ja ik vergeet dat kreng steeds mee te nemenquote:
quote:
jullie tutoyeren al?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja ik vergeet dat kreng steeds mee te nemen
Oh, je wil niet weten wat wij allemaal yerenquote:
zijn we niet interessant genoeg vandaag???quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Doeg
Volgens mij is;t bijna zover he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Doeg
Of een chinees restaurant.quote:
Wel een stuk donkerder dan alles zachtgeel ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is iets te donker als geheel denk ik.
Ga je een bordeel beginnen?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, weer effe wat liters bloed tegen de muur gegooid..
't Moet nog wel een of twee keer, voordat 't mooi egaal dekt.
De randjes netjes afwerken. Dan 't latje langs 't plafond nog witten, en de schrootjes in een kleurtje kwasten...
Waar heb je dat sleutelrekje vandaan? Dat is echt uberhandig!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, weer effe wat liters bloed tegen de muur gegooid..
't Moet nog wel een of twee keer, voordat 't mooi egaal dekt.
De randjes netjes afwerken. Dan 't latje langs 't plafond nog witten, en de schrootjes in een kleurtje kwasten...
Great Minds Think Alike.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij vertelt wat gmta betekent, dan leg ik uit wat ksdgf betekent![]()
Okquote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike..
De film isquote:Op donderdag 6 april 2006 00:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, behalve dan het feit dat hij 16 ofzo is...![]()
Vanaf 16 is het legaal toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duitsquote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praatquote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
Die praten ook niet, je moet ze lézen.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Ik wil O Beautiful zienquote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Mwja, op den duur hoor ik niet meer dat het duits is eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaēant:
Qui que tu sois, voici ton maītre. Il l'est, le fūt ou le doit źtre.
Ik wil BB_Koning zienquote:
quote:
Yeah. Right. Sure.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen en dromen overstramproy
.
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meetquote:
Klussen in Stevens huis?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meet
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*quote:Op donderdag 6 april 2006 07:18 schreef Cairon het volgende:
Waarom droom jij over Tilburg Ang3l?
Ja hallo, kan ik de muren weer opnieuw paars gaan makenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klussen in Stevens huis?
Dan wil ik Steven in de slaapkamer doen Stevens slaapkamer doen![]()
zo leuk was m'n feestje nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*
Dat bedoelde ik ook heeeeelemaaaaaal nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
zo leuk was m'n feestje nou ook weer niet![]()
De vakantie heeft je milder gemaakt ?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind 't prima.
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De vakantie heeft je milder gemaakt ?![]()
Gaat hier nog redelijk, maar volgende week wordt nieuwe release verstuurd, dus dan wordt het weer huilen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.
Heb het nu alweer gehad met het hele zootje![]()
SAJquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mee, wat gaan we doen?
Dat kan natuurlijk alleen in een warme omgeving.quote:
We gaan naar Cyprus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen in een warme omgeving.
- Geen filesquote:
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
- Geen files
- Mooi weer
- Mooie natuur
- Stuk minder gezeik aan je hoofd
- Geen Nederland.
Paar goeie punten wat mij betreft.
Ik weet niet of ik Nederland wel zou kunnen verlaten eigenlijk... Maar soms lijkt het me wel ff lekker...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebt![]()
Maar nee ook ik heb goede herinneringen aan dat eiland.
Maar als ik dan toch naar een buitenlandse bestemming mag emigreren dan komen Sydney en Kaapstad toch nog meer in aanmerking hoor![]()
Wat een lekker jongetje en die dame vind ik ook zeer smakelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:01 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=necINzcBpC0
voor BB-Koning, want die vind Indiers sexy
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Alle [homo]'s zijn productief bezig, ik ben de enige die in deze topic ronddoolt![]()
Misschien meot ik wat aan school gaan doen![]()
succes met stampen dan maar, of is het meer beredeneren ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik ga (ook) maar eens leren... Morgen tentamen Medicinal Chemistry...
Ik heb net even in 10 minuten commentaar gegeven op een consultancyvraagstuk, dat wa sgenoeg voor vandaagquote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellen![]()
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MiddagIk ben in American Idol-rouw
Hello, Wandquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.
House was trouwens weer tof, met de spanning tussen de twee heren op het end kun je een stadion verlichtenNog bedankt voor je tip
Hello, mafkeesquote:
Eey, dat is BB's Shayannekequote:Op donderdag 6 april 2006 09:07 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=cmiCmuAYWK4
hier is het garnalen kijken
Aaaaaah, die had ik nog niet eens bekeken!!!! Shayanquote:
Gezien. Rap is inderdaad over klote, echt jammer dat zo;n mooi lied verkankerd wordt door dat gerap erdoorheenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:32 schreef Cairon het volgende:
jah tsss BB je moet wel alle links bekijken die ik stuur, die ene Rap-video is ook weer een zwik indiers die doen alsof ze Jay-Z en Beyonce zijn... met een derde gozer die een beetje heel erg femme is...
Whehe! Ik moet mijn moeder ook eens zo ver krijgen, kan je lachen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
M'n moeder voegde zich zojuist zich zojuist toe aan haar MSN-lijst!!
Met twee vingers typen enzo. Dolblij als het lukt om een smiley voor elkaar te krijgen...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
Whehe! Ik moet mijn moeder ook eens zo ver krijgen, kan je lachen.
Nou, ze e-mailt al een tijdje enzo. Maar als ik eenmaal weg ben, zal ze het wel willen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met twee vingers typen enzo. Dolblij als het lukt om een smiley voor elkaar te krijgen....
Nee (nog) nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:40 schreef Cairon het volgende:
heb je me al toegevoegd trouwens?
Je gaat niet Cairon eerder toevoegen dan mij want dan gooi ik je haar in de klitquote:
Zo dan, er wordt iemand aggressief!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat niet Cairon eerder toevoegen dan mij want dan gooi ik je haar in de klit![]()
Handtassengevecht.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo dan, er wordt iemand aggressief!
Goed idee, maar daarna plof ik wel op de bank met eeen goede film.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zullen we de chips alvast tevoorschijn halen?
Welke?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed idee, maar daarna plof ik wel op de bank met eeen goede film.
Geen idee nog, ik heb er nog zoveel liggen.quote:
Ik moet nog steeds Harry Potter 4 kijken, maar ik heb geen zin om 2,5 uur voor de tv te hangenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik heb er nog zoveel liggen.
Daar zat net een footlong steak & cheese van de Subway in met Southwest sausquote:
Iedereen die HP kijkt en boven de 8 is moeten ze ritueel verbranden.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Harry Potter 4 kijken, maar ik heb geen zin om 2,5 uur voor de tv te hangen
In je handtas?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zat net een footlong steak & cheese van de Subway in met Southwest saus
lekker warm zo'n vuurtjequote:Op donderdag 6 april 2006 20:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedereen die HP kijkt en boven de 8 is moeten ze ritueel verbranden.
Ziet er strak uit Ang3l!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
O ja, ik had DM nog foto's beloofdBij deze:
De woonkamer in de verf:
(knip)zo.
Misschien moet je gewoon vaker buiten komen.quote:
Zo lang ik nog een sjaal om moet 's morgens als ik naar buiten ga, vind ik het te koudquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon vaker buiten komen.
Ziet er erg leuk uitquote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
zo.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
De woonkamer in de verf:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de woonkamer naar de PC-kamer:
[afbeelding]
En dan in de PC-kamer (1 tint lichter/feller dan in de woonkamer):
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan via de PC-kamer naar de badkamer:
[afbeelding]
En door naar de slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan door de gang naar de keuken:
[afbeelding]
Maar daar komt dus een nieuwe in (vandaar dat niet alle muren geschilderd zijn)
Ow, en deze komen aan de lange wand te hangen (was mijn schilderprojectje):
[afbeelding]zo.
Zo daar zijn mensen de afgelopen paar weken druk aan het kwasten geweestquote:Op donderdag 6 april 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
zo.
Ik had in de vakantie eens een fles Armagnac gehaald, maar dat was ook heel lekker als slaapmutsjequote:
Dat heb ik nog nooit geproefd. Hoe smaakt dat?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef Stroekie het volgende:
Ik had in de vakantie eens een fles Armagnac gehaald, maar dat was ook heel lekker als slaapmutsje![]()
Beter nog dan Calvados![]()
Dank je welquote:
Veel foto's van dezelfde muurquote:
Dan mag rukpuk wel voor je oppassen!quote:
Dat paarse zou ik zelfs ook nog nog wel in huis kunnen toepassen.quote:
Ik was alleen bang dat ie te rozig zou worden en ik haat rozequote:Op donderdag 6 april 2006 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat paarse zou ik zelfs ook nog nog wel in huis kunnen toepassen.
Zoals ik het nu zie ziet het er goed uit. Alleen heb ik geen idee of het verschil tussen foto en in het echt heel erg verschillend is.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was alleen bang dat ie te rozig zou worden en ik haat roze
Correctquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Avond.
Kom net uit Cinerama/Calypso.quote:
Waren de muizen al dood?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom net uit Cinerama/Calypso.
Geen idee. Maar het lichtknopje in Calypso was even zoekenquote:
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het lichtknopje in was even zoeken
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.
Hoe jaren '80quote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik nu mijn spierwitte muren posten?
Balie?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ach zolang de balie er nog maar is
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)quote:
"Wat is het hier gesallug!"quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerquote:
Brrrr. Kil.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerVorig jaar erg veel gelachen daar.
Strak & wit is ook erg mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook niet gezellig.
Die steeg achter de grote zaal is eng..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
*zojuist wéér luxaflex ophing*
Voor 't keukenraam. RVS-look..
Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strak & wit is ook erg mooi
Die muur tegenover de groene wit is ook helemaal spierwit (12m lang)
Met die trap?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die steeg achter de grote zaal is eng..![]()
En nu is het onze beurt?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Cairon het volgende:
Grrr weer een avondje frustraties opgedaan!
Geen idee, maar moest toen naar die vuilniscontainer in mn remi...ENG!quote:
Welwaar. Wit spierweefsel en rood spierweefselquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Weemz het volgende:
Ik vind spierwit altijd zo'n raar woord... Spieren zijn helemaal niet wit.
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these..."quote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Nuvole het volgende:
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.
Foto's willen we zien. Foto's.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.
welke paars (naam merk etc) heb je voor die kist/doos/dinges gebruikt ?quote:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognacquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geproefd. Hoe smaakt dat?
Smakelozer dan cognac dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognac
en brand ook niet echt in je keel, maar je proeft wel een goed aroma
Nee niet smakelozer, gewoon minder krachtg, maar wel verfijnder. Wellicht een wat minder breed smakenpalet.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Smakelozer dan cognac dus..
'k Vind overigens cognac/whisky niet branden in de keel... kwestie van wennen misschien?
*aan de wijn zit*
Monty Python?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these...".
Okee, daar was ik even benieuwd naar. House is meer CSI-achtig. Dit is dan meer als ER, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verschillende patienten.Maar het draait meer om de verhaallijnen van de collega's onderling.
* davidov geeft wizardje groot, maar dan ook echt groot gelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 05:10 schreef wizarddragon het volgende:
meugguh mensen..
* wizarddragon had echt een avondje kroegen nodig en gaat met een giga-brakheid een tukje doen![]()
Heb je weer een orgelman bevoeld?quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:36 schreef davidov het volgende:
Wat voelen de toetsen trouwens zacht aan![]()
dat had ik beter kunnen weglaten
Heb ik laten mengen bij de Verfkampioen n,a,v, een IKEA tafeltje wat ik heb. Ik liep met een poot van die tafel d'rheen en zei "doe mij die maar"quote:Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef creno het volgende:
[..]
welke paars (naam merk etc) heb je voor die kist/doos/dinges gebruikt ?
daar kan ik mij wel in vindenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Cybart het volgende:
ja inderdaad
Ten seconds of sex!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Sunjammer het volgende:
And now?
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Shit kom ik weer een kwartier te laat![]()
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.quote:
Dat geeft niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideurquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.quote:
ach ja, jeugdzondes, da's wahr einmalquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja, gewoon thuis blijven en zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideur![]()
QAFquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.
Maar pensioenopbouw was niet voldoendequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis blijven en zo.
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?quote:
Don't wanna know.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
That's probably the reason why I am still singlequote:
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That's probably the reason why I am still single![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*![]()
Beter single dan een slet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That's probably the reason why I am still single![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |