Jawel hoorquote:
Uh...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Twoflower het volgende:
Oei DM! Wat heb je nóu gedaan?http://www.gay.nl/DM
(Niet klikken als je een zwakke maag hebt...)
Me neither.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jawel hoor
maar om nu te zeggen dat ik vandaag op de eerste dag na de vakantie hard gewerkt hebt is ook niet helemaal de waarheid![]()
kloenkquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
Jij ook blijkbaar. Was al bang dat je aan een voorhoofdsholteontsteking bezweken was.quote:
juh.. als er zo'n olifant aan kwam lopen, dan zou je inderdaat bang worden..quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Twoflower het volgende:
Oei DM! Wat heb je nóu gedaan?http://www.gay.nl/DM
(Niet klikken als je een zwakke maag hebt...)
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
Grote piemels zijn eng.
zeggen mensen die geswaffelt worden nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....![]()
![]()
Da's toch elk druifjes lotquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik ook meer van gefermenteerde dan gewone druifjes houden?
Yay!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Hey vanitasvanitatumetomniava(dat was uit mijn hoofd)
Ja, maar ze zien er wel eng uit, met aderen enzo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ze nergens in gestopt worden, dna maakt de grootte toch niet uit....![]()
![]()
Hebben kleine pikkies ook last van hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar ze zien er wel eng uit, met aderen enzo.
geen beter lot dan een Merlotquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Da's toch elk druifjes lot
Echt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hebben kleine pikkies ook last van hoor
Omdat zo'n ding ook van bloed voorzien moet worden? Anders wordt ie niet hardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?.
Waarom zitten overal dikke aderen op.
Swaffelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeggen mensen die geswaffelt worden niet
Die aders worden alleen zichtbaar als je een pik heel stevig vasthoudt, dan zwellen de aders op. Dus als je met een pikkie speelt, dan moet je dat teder doen, dan blijft het gewoon leuk en hardquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Echt?.
Waarom zitten overal dikke aderen op.
Ik bedoel van die dikke, enge, kloppende flubberaderen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat zo'n ding ook van bloed voorzien moet worden? Anders wordt ie niet hard
Oh. Dat weet ik niet. Heeft Brad geen last van...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoel van die dikke, enge, kloppende flubberaderen..
Nee hoor, ik zat anderhalve week op Cyprusquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij ook blijkbaar. Was al bang dat je aan een voorhoofdsholteontsteking bezweken was.
Je weet nu dus ook waar Aphrodithe de zee uit kwam wandelen, en de geboortegrot van Zeus ???quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat anderhalve week op Cyprus![]()
Oud.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet. Heeft Brad geen last van...
*afblijven, mijn*
Jonger dan ikquote:
Sterker nog... ik zat vlakbij the Baths of Aphrodite... in de buurt van Polis (Neo Chorio)... ten noorden van Pafos.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je weet nu dus ook waar Aphrodithe de zee uit kwam wandelen, en de geboortegrot van Zeus ???
Nog op stap geweest in Aya Nappa ???
Haha, wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Die aders worden alleen zichtbaar als je een pik heel stevig vasthoudt, dan zwellen de aders op. Dus als je met een pikkie speelt, dan moet je dat teder doen, dan blijft het gewoon leuk en hard![]()
Ik heb eens in een heel ver verleden 2 weken in Larnaca Bay doorgebrachtquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Sterker nog... ik zat vlakbij the Baths of Aphrodite... in de buurt van Polis (Neo Chorio)... ten noorden van Pafos.
Very nice
Ihl, echt waar? Walgelijk.quote:
3 centimeter of zo. 't Scheelt niet zoveel. En hij is 8 maanden jonger.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ihl, echt waar? Walgelijk.
Hij is zeker ook kleiner?
Mijn Grieks-leraar heeft ader-armen, dus vast ook een ader-penis.quote:
Misschien was mn formulering ietwat onduidelijk. Ik bedoelde met 'zichtbaar' 'opgezwollen en kloppend'. Uiteraard zie je aders op een penis, maar echt opgezwollen worden ze, naar mijn weten, niet uit zichzelf.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dat is wat ik weet, maar jij heb kennelijk wat meer ervaring![]()
There's only one way to find outquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn Grieks-leraar heeft ader-armen, dus vast ook een ader-penis.
Misschien heeft het ook met lichaamsvet te maken? Wordt een pik "vetter" naarmate het lijf ook dikker is, eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef LuQas het volgende:
Elke piemel heeft toch aders, waaronder de bekende Grote Paarse? Dat is de belangrijkste ader van de penis. Daarnaast heeft ook elke penis een soort bruine hechting, daar zijn de twee helften op elkaar geplakt.
Nee, volgens mij neit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien heeft het ook met lichaamsvet te maken? Wordt een pik "vetter" naarmate het lijf ook dikker is, eigenlijk?
Die man draagt geen ondergoed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:20 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
There's only one way to find out
Vies ventje, zo over je leraren denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |