Aaaaaah, die had ik nog niet eens bekeken!!!! Shayanquote:
Gezien. Rap is inderdaad over klote, echt jammer dat zo;n mooi lied verkankerd wordt door dat gerap erdoorheenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:32 schreef Cairon het volgende:
jah tsss BB je moet wel alle links bekijken die ik stuur, die ene Rap-video is ook weer een zwik indiers die doen alsof ze Jay-Z en Beyonce zijn... met een derde gozer die een beetje heel erg femme is...
Whehe! Ik moet mijn moeder ook eens zo ver krijgen, kan je lachen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
M'n moeder voegde zich zojuist zich zojuist toe aan haar MSN-lijst!!
Met twee vingers typen enzo. Dolblij als het lukt om een smiley voor elkaar te krijgen...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
Whehe! Ik moet mijn moeder ook eens zo ver krijgen, kan je lachen.
Nou, ze e-mailt al een tijdje enzo. Maar als ik eenmaal weg ben, zal ze het wel willen.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met twee vingers typen enzo. Dolblij als het lukt om een smiley voor elkaar te krijgen....
Nee (nog) nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:40 schreef Cairon het volgende:
heb je me al toegevoegd trouwens?
Je gaat niet Cairon eerder toevoegen dan mij want dan gooi ik je haar in de klitquote:
Zo dan, er wordt iemand aggressief!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat niet Cairon eerder toevoegen dan mij want dan gooi ik je haar in de klit![]()
Handtassengevecht.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zo dan, er wordt iemand aggressief!
Goed idee, maar daarna plof ik wel op de bank met eeen goede film.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zullen we de chips alvast tevoorschijn halen?
Welke?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed idee, maar daarna plof ik wel op de bank met eeen goede film.
Geen idee nog, ik heb er nog zoveel liggen.quote:
Ik moet nog steeds Harry Potter 4 kijken, maar ik heb geen zin om 2,5 uur voor de tv te hangenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen idee nog, ik heb er nog zoveel liggen.
Daar zat net een footlong steak & cheese van de Subway in met Southwest sausquote:
Iedereen die HP kijkt en boven de 8 is moeten ze ritueel verbranden.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:45 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds Harry Potter 4 kijken, maar ik heb geen zin om 2,5 uur voor de tv te hangen
In je handtas?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar zat net een footlong steak & cheese van de Subway in met Southwest saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |