*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*quote:Op donderdag 6 april 2006 07:18 schreef Cairon het volgende:
Waarom droom jij over Tilburg Ang3l?
Ja hallo, kan ik de muren weer opnieuw paars gaan makenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klussen in Stevens huis?
Dan wil ik Steven in de slaapkamer doen Stevens slaapkamer doen![]()
zo leuk was m'n feestje nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*
Dat bedoelde ik ook heeeeelemaaaaaal nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
zo leuk was m'n feestje nou ook weer niet![]()
De vakantie heeft je milder gemaakt ?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind 't prima.
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De vakantie heeft je milder gemaakt ?![]()
Gaat hier nog redelijk, maar volgende week wordt nieuwe release verstuurd, dus dan wordt het weer huilen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.
Heb het nu alweer gehad met het hele zootje![]()
SAJquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mee, wat gaan we doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |