We gaan naar Cyprus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen in een warme omgeving.
- Geen filesquote:
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
- Geen files
- Mooi weer
- Mooie natuur
- Stuk minder gezeik aan je hoofd
- Geen Nederland.
Paar goeie punten wat mij betreft.
Ik weet niet of ik Nederland wel zou kunnen verlaten eigenlijk... Maar soms lijkt het me wel ff lekker...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebt![]()
Maar nee ook ik heb goede herinneringen aan dat eiland.
Maar als ik dan toch naar een buitenlandse bestemming mag emigreren dan komen Sydney en Kaapstad toch nog meer in aanmerking hoor![]()
Wat een lekker jongetje en die dame vind ik ook zeer smakelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:01 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=necINzcBpC0
voor BB-Koning, want die vind Indiers sexy
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Alle [homo]'s zijn productief bezig, ik ben de enige die in deze topic ronddoolt![]()
Misschien meot ik wat aan school gaan doen![]()
succes met stampen dan maar, of is het meer beredeneren ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik ga (ook) maar eens leren... Morgen tentamen Medicinal Chemistry...
Ik heb net even in 10 minuten commentaar gegeven op een consultancyvraagstuk, dat wa sgenoeg voor vandaagquote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellen![]()
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MiddagIk ben in American Idol-rouw
Hello, Wandquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.
House was trouwens weer tof, met de spanning tussen de twee heren op het end kun je een stadion verlichtenNog bedankt voor je tip
Hello, mafkeesquote:
Eey, dat is BB's Shayannekequote:Op donderdag 6 april 2006 09:07 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=cmiCmuAYWK4
hier is het garnalen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |