De film isquote:Op donderdag 6 april 2006 00:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, behalve dan het feit dat hij 16 ofzo is...![]()
Vanaf 16 is het legaal toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duitsquote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praatquote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
Die praten ook niet, je moet ze lézen.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Ik wil O Beautiful zienquote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Mwja, op den duur hoor ik niet meer dat het duits is eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik wil BB_Koning zienquote:
quote:
Yeah. Right. Sure.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen en dromen overstramproy
.
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meetquote:
Klussen in Stevens huis?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meet
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*quote:Op donderdag 6 april 2006 07:18 schreef Cairon het volgende:
Waarom droom jij over Tilburg Ang3l?
Ja hallo, kan ik de muren weer opnieuw paars gaan makenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klussen in Stevens huis?
Dan wil ik Steven in de slaapkamer doen Stevens slaapkamer doen![]()
zo leuk was m'n feestje nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*
Dat bedoelde ik ook heeeeelemaaaaaal nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
zo leuk was m'n feestje nou ook weer niet![]()
De vakantie heeft je milder gemaakt ?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind 't prima.
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De vakantie heeft je milder gemaakt ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |