daar kan ik mij wel in vindenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Cybart het volgende:
ja inderdaad
Ten seconds of sex!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Sunjammer het volgende:
And now?
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Shit kom ik weer een kwartier te laat![]()
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.quote:
Dat geeft niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideurquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.quote:
ach ja, jeugdzondes, da's wahr einmalquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja, gewoon thuis blijven en zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideur![]()
QAFquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.
Maar pensioenopbouw was niet voldoendequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis blijven en zo.
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?quote:
Don't wanna know.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
That's probably the reason why I am still singlequote:
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That's probably the reason why I am still single![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |