Correctquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Avond.
Kom net uit Cinerama/Calypso.quote:
Waren de muizen al dood?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom net uit Cinerama/Calypso.
Geen idee. Maar het lichtknopje in Calypso was even zoekenquote:
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het lichtknopje in was even zoeken
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.
Hoe jaren '80quote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik nu mijn spierwitte muren posten?
Balie?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ach zolang de balie er nog maar is
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)quote:
"Wat is het hier gesallug!"quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerquote:
Brrrr. Kil.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerVorig jaar erg veel gelachen daar.
Strak & wit is ook erg mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook niet gezellig.
Die steeg achter de grote zaal is eng..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
*zojuist wéér luxaflex ophing*
Voor 't keukenraam. RVS-look..
Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strak & wit is ook erg mooi
Die muur tegenover de groene wit is ook helemaal spierwit (12m lang)
Met die trap?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die steeg achter de grote zaal is eng..![]()
En nu is het onze beurt?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Cairon het volgende:
Grrr weer een avondje frustraties opgedaan!
Geen idee, maar moest toen naar die vuilniscontainer in mn remi...ENG!quote:
Welwaar. Wit spierweefsel en rood spierweefselquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Weemz het volgende:
Ik vind spierwit altijd zo'n raar woord... Spieren zijn helemaal niet wit.
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these..."quote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Nuvole het volgende:
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.
Foto's willen we zien. Foto's.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.
welke paars (naam merk etc) heb je voor die kist/doos/dinges gebruikt ?quote:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognacquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geproefd. Hoe smaakt dat?
Smakelozer dan cognac dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognac
en brand ook niet echt in je keel, maar je proeft wel een goed aroma
Nee niet smakelozer, gewoon minder krachtg, maar wel verfijnder. Wellicht een wat minder breed smakenpalet.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Smakelozer dan cognac dus..
'k Vind overigens cognac/whisky niet branden in de keel... kwestie van wennen misschien?
*aan de wijn zit*
Monty Python?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these...".
Okee, daar was ik even benieuwd naar. House is meer CSI-achtig. Dit is dan meer als ER, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verschillende patienten.Maar het draait meer om de verhaallijnen van de collega's onderling.
* davidov geeft wizardje groot, maar dan ook echt groot gelijkquote:Op vrijdag 7 april 2006 05:10 schreef wizarddragon het volgende:
meugguh mensen..
* wizarddragon had echt een avondje kroegen nodig en gaat met een giga-brakheid een tukje doen![]()
Heb je weer een orgelman bevoeld?quote:Op vrijdag 7 april 2006 05:36 schreef davidov het volgende:
Wat voelen de toetsen trouwens zacht aan![]()
dat had ik beter kunnen weglaten
Heb ik laten mengen bij de Verfkampioen n,a,v, een IKEA tafeltje wat ik heb. Ik liep met een poot van die tafel d'rheen en zei "doe mij die maar"quote:Op donderdag 6 april 2006 22:34 schreef creno het volgende:
[..]
welke paars (naam merk etc) heb je voor die kist/doos/dinges gebruikt ?
daar kan ik mij wel in vindenquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef Cybart het volgende:
ja inderdaad
Ten seconds of sex!quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef Sunjammer het volgende:
And now?
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Shit kom ik weer een kwartier te laat![]()
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.quote:
Dat geeft niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideurquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is een neveneffect van bejaard zijn toch?
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.quote:
ach ja, jeugdzondes, da's wahr einmalquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die stelling ging trouwens wel op toen ik 12 was of zo.
Ja, gewoon thuis blijven en zo.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat ik met de rollator klem zat in de draaideur![]()
QAFquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
And give me the big box of Surg, I've got double the laundry. It's all bed sheets, I'd forgotten how much teenage boys masturbate.
Maar pensioenopbouw was niet voldoendequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, gewoon thuis blijven en zo.
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?quote:
Don't wanna know.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar het is veel erger. Hoeveel moeders lopen niet et die gedachte rond als zoonlief naar school is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
That's probably the reason why I am still singlequote:
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That's probably the reason why I am still single![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
*subtiele-doch-zeer-bitchy-opmerking-achter-over-druk*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |