Correctquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Avond.
Kom net uit Cinerama/Calypso.quote:
Waren de muizen al dood?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kom net uit Cinerama/Calypso.
Geen idee. Maar het lichtknopje in Calypso was even zoekenquote:
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het lichtknopje in was even zoeken
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het valt me af en toe mee dat we de rolluiken nog open krijgen.
Hoe jaren '80quote:Op donderdag 6 april 2006 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Moet ik nu mijn spierwitte muren posten?
Balie?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ach zolang de balie er nog maar is
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)quote:
"Wat is het hier gesallug!"quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat hebben ze toen goed bekeken. Weg met die pasteltinten.:Y)
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerquote:
Brrrr. Kil.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die lange bar/balie i/d benedenfoyerVorig jaar erg veel gelachen daar.
Strak & wit is ook erg mooiquote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed voorbeeld. Zou er zo kunnen wonen.
Dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar goed, ik ben dan ook niet gezellig.
Die steeg achter de grote zaal is eng..quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is ook een heel sfeervolle ruimte. Als je er achter langs gaat en dan het trappetje op, dan sta je buiten.
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:18 schreef DennisMoore het volgende:
*zojuist wéér luxaflex ophing*
Voor 't keukenraam. RVS-look..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |