Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strak & wit is ook erg mooi
Die muur tegenover de groene wit is ook helemaal spierwit (12m lang)
Met die trap?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die steeg achter de grote zaal is eng..![]()
En nu is het onze beurt?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Cairon het volgende:
Grrr weer een avondje frustraties opgedaan!
Geen idee, maar moest toen naar die vuilniscontainer in mn remi...ENG!quote:
Welwaar. Wit spierweefsel en rood spierweefselquote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef Weemz het volgende:
Ik vind spierwit altijd zo'n raar woord... Spieren zijn helemaal niet wit.
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these..."quote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef Nuvole het volgende:
Je gaat echt voor de slachthuissfeer, he? Bloedrood in combinatie met RVS. Gewaagd, maar verder zonder betekenis hopelijk.
Foto's willen we zien. Foto's.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn wanden, muren, deuren, plafonds zijn allemaal spierwit. De vloer is door het hele huis donker parket.
welke paars (naam merk etc) heb je voor die kist/doos/dinges gebruikt ?quote:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognacquote:Op donderdag 6 april 2006 21:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geproefd. Hoe smaakt dat?
Smakelozer dan cognac dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Stroekie het volgende:
Is iets zachter/minder scherp dan een cognac
en brand ook niet echt in je keel, maar je proeft wel een goed aroma
Nee niet smakelozer, gewoon minder krachtg, maar wel verfijnder. Wellicht een wat minder breed smakenpalet.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Smakelozer dan cognac dus..
'k Vind overigens cognac/whisky niet branden in de keel... kwestie van wennen misschien?
*aan de wijn zit*
Monty Python?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Architect: "This is a 12-story block combining classical neo-Georgian features with the efficiency of modern techniques. The tenants arrive here and are carried along the corridor on a conveyor belt in extreme comfort, past murals depicting Mediterranean scenes, towards the rotating knives. The last twenty feet of the corridor are heavily soundproofed. The blood pours down these chutes and the mangled flesh slurps into these...".
Okee, daar was ik even benieuwd naar. House is meer CSI-achtig. Dit is dan meer als ER, neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Verschillende patienten.Maar het draait meer om de verhaallijnen van de collega's onderling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |