Dank u.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
uhuh vinnikwelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Voorbeeld waarom jongens stom zijn:
Het ene moment hangen ze aan je lip, het andere moment geven ze geen kick![]()
![]()
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh vinnikwel
[..]
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?
van jouw onschuld?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:49 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn beroofd
verwacht het onverwachtte.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijk![]()
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
van jouw onschuld?
[..]
verwacht het onverwachtte.
nah.. confronteer ze ermee.. duidelijkheid..
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
pak de fiets...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
gelukkig dat de pasjes er nog zijn.. das een gedonder..quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Uiteraard vervelend, maar het zou nog vervelender als ze tijdens een confrontatie beroofd waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Combi van beidequote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoon?
![]()
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh, ben weer lekker bezig geweest..
En u?
Productief dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:27 schreef wonderer het volgende:
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegen
die lichte of die donkere?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Oooooow mijn tuinkabouterfelolijflimoenhemaikeablokkerhipgroene muren zijn echt zoooooooooooooooo mooi geworden
Al zeg ik 't zelf
Die donkere zijn nu echt ERG mooi vind ik. Die veranderen wel met iedere lichtval. Soms lijken ze donker olijfgroen, in de hoeken zegmaar, in de schaduw en 's avonds. Soms lijken ze feller limoengroen, bij gewoon daglicht. En als de felle zon er op staat is het bijna tegen het gele aan.quote:
2 van de slaapkamermuren, en dat zijn ze al. Beetje grijzigdonkerigrustgevendpaars. Ook mooiquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef Weemz het volgende:
Mooi zo Ang3l!
Welke muur wordt er bosnimfbosbesdruifpraxiskeslerkruidvatchillpaars?
Yeah, 100-150 euro of zo, zwart. 't Is ook maar een simpele websitequote:Op woensdag 5 april 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Productief dus.. Levert het financieel nog wat op?
'k Heb me vandaag verdiept in de vraag hoe 't kon gebeuren dat honderden mensen een rekening kregen van een fysiotherapeut met een totaal onbekende naam erop, met de vraag hoe het kon dat duizenden mensen rekeningen kregen van de huisarts, terwijl dat niet de bedoeling was, met de vraag hoe we enkele honderdduizenden euro's moeten gaan uitbetalen zodat 't boekhoudkundig klopt, met de vraag waarom achmea en vgz ineens de verkeerde codes gebruiken, etc etc. Veel vragen, en gelukkig ook wat antwoorden..
Ik kan gvd House 2x16 nog niet vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prison.Break.S01E18.DVDSCR.XviD-ViSi0n
Ik wil gvd Hugo!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan gvd House 2x16 nog niet vindenEn ik wil hem zien!!
Dan keek ik blijkbaar op de verkeerde sitequote:Op woensdag 5 april 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
House.S02E16.HDTV.XviD-LOL
Uploaded 5 mins, 38 secs after pre.
Matig matigquote:Op woensdag 5 april 2006 22:00 schreef wonderer het volgende:
Hey JD! Hoe productief was jouw dagje?
Die maak ik volgens weekend welquote:
Ja ja ik vergeet dat kreng steeds mee te nemenquote:
quote:
jullie tutoyeren al?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja ik vergeet dat kreng steeds mee te nemen
Oh, je wil niet weten wat wij allemaal yerenquote:
zijn we niet interessant genoeg vandaag???quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Doeg
Volgens mij is;t bijna zover he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:18 schreef Just-Dennis het volgende:
Doeg
Of een chinees restaurant.quote:
Wel een stuk donkerder dan alles zachtgeel ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is iets te donker als geheel denk ik.
Ga je een bordeel beginnen?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, weer effe wat liters bloed tegen de muur gegooid..
't Moet nog wel een of twee keer, voordat 't mooi egaal dekt.
De randjes netjes afwerken. Dan 't latje langs 't plafond nog witten, en de schrootjes in een kleurtje kwasten...
Waar heb je dat sleutelrekje vandaan? Dat is echt uberhandig!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, weer effe wat liters bloed tegen de muur gegooid..
't Moet nog wel een of twee keer, voordat 't mooi egaal dekt.
De randjes netjes afwerken. Dan 't latje langs 't plafond nog witten, en de schrootjes in een kleurtje kwasten...
Great Minds Think Alike.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als jij vertelt wat gmta betekent, dan leg ik uit wat ksdgf betekent![]()
Okquote:Op donderdag 6 april 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike..
De film isquote:Op donderdag 6 april 2006 00:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ok, behalve dan het feit dat hij 16 ofzo is...![]()
Vanaf 16 is het legaal toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duitsquote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De film is
Die jongen is gewoon mooi (maar idd te jong). Maar qua type ...![]()
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praatquote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
Die praten ook niet, je moet ze lézen.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Ik wil O Beautiful zienquote:Op donderdag 6 april 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem op mijn HD maar ik krijg de ondertitels niet aan de praat
Mwja, op den duur hoor ik niet meer dat het duits is eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, maar het bevalt me niet dat de film in het Duits is. Als er 1 tala is die zooo onaantrekklijk is, dan i shet Duits![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik wil BB_Koning zienquote:
quote:
Yeah. Right. Sure.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar goed, ik ga slapen en dromen overstramproy
.
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meetquote:
Klussen in Stevens huis?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kan toch de 15e helpen klussen? Mini-meet
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*quote:Op donderdag 6 april 2006 07:18 schreef Cairon het volgende:
Waarom droom jij over Tilburg Ang3l?
Ja hallo, kan ik de muren weer opnieuw paars gaan makenquote:Op donderdag 6 april 2006 00:56 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klussen in Stevens huis?
Dan wil ik Steven in de slaapkamer doen Stevens slaapkamer doen![]()
zo leuk was m'n feestje nou ook weer nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*vioolmuziek aanzet* omdat ik daar 1x een erg bijzondere avond heb meegemaakt die mijn leven als homo heeft getekend... *snik* ... ik zal het nooit vergeten *uitzet*
Dat bedoelde ik ook heeeeelemaaaaaal nietquote:Op donderdag 6 april 2006 07:46 schreef Cairon het volgende:
[..]
zo leuk was m'n feestje nou ook weer niet![]()
De vakantie heeft je milder gemaakt ?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:02 schreef Sunjammer het volgende:
Ik vind 't prima.
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De vakantie heeft je milder gemaakt ?![]()
Gaat hier nog redelijk, maar volgende week wordt nieuwe release verstuurd, dus dan wordt het weer huilen.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nou, m;n vakantie gevoel was ik binnen 30 minuten kwijt.
Heb het nu alweer gehad met het hele zootje![]()
SAJquote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik doe mee, wat gaan we doen?
Dat kan natuurlijk alleen in een warme omgeving.quote:
We gaan naar Cyprus.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen in een warme omgeving.
- Geen filesquote:
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebtquote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
- Geen files
- Mooi weer
- Mooie natuur
- Stuk minder gezeik aan je hoofd
- Geen Nederland.
Paar goeie punten wat mij betreft.
Ik weet niet of ik Nederland wel zou kunnen verlaten eigenlijk... Maar soms lijkt het me wel ff lekker...quote:Op donderdag 6 april 2006 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en dan maar oefenen totdat je 3 keer om de rots heen kan zwemmen, en daarmee dus het eeuwige leven verdient hebt![]()
Maar nee ook ik heb goede herinneringen aan dat eiland.
Maar als ik dan toch naar een buitenlandse bestemming mag emigreren dan komen Sydney en Kaapstad toch nog meer in aanmerking hoor![]()
Wat een lekker jongetje en die dame vind ik ook zeer smakelijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 09:01 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=necINzcBpC0
voor BB-Koning, want die vind Indiers sexy
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
Alle [homo]'s zijn productief bezig, ik ben de enige die in deze topic ronddoolt![]()
Misschien meot ik wat aan school gaan doen![]()
succes met stampen dan maar, of is het meer beredeneren ?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik ga (ook) maar eens leren... Morgen tentamen Medicinal Chemistry...
Ik heb net even in 10 minuten commentaar gegeven op een consultancyvraagstuk, dat wa sgenoeg voor vandaagquote:Op donderdag 6 april 2006 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, maar je mag mij hier ook komen helpen hoor, om klantjes tevreden proberen te stellen![]()
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MiddagIk ben in American Idol-rouw
Hello, Wandquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Bradley maar klagen dat het geen country was dat ze zongen enzo. Echt grappig.
House was trouwens weer tof, met de spanning tussen de twee heren op het end kun je een stadion verlichtenNog bedankt voor je tip
Hello, mafkeesquote:
Eey, dat is BB's Shayannekequote:Op donderdag 6 april 2006 09:07 schreef Cairon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=cmiCmuAYWK4
hier is het garnalen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |