Dank u.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
uhuh vinnikwelquote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef wonderer het volgende:
Is het nou echt handig om een link naar het huidige topic in de lapo te zetten?
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef BadBadPresident het volgende:
Voorbeeld waarom jongens stom zijn:
Het ene moment hangen ze aan je lip, het andere moment geven ze geen kick![]()
![]()
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijkquote:Op woensdag 5 april 2006 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
uhuh vinnikwel
[..]
aaah, je hebt een oogje op iemand, maar die moet je niet?
van jouw onschuld?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:49 schreef Cairon het volgende:
mijn ouders zijn beroofd
verwacht het onverwachtte.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Ha nee, mensen draaien er te vaak gewoon om heen. Get to the point. Iedereen heeft altijd 1000 verwachtingen en doet daarom onnodig moeilijk![]()
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
van jouw onschuld?
[..]
verwacht het onverwachtte.
nah.. confronteer ze ermee.. duidelijkheid..
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
pak de fiets...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Maarja de enige persoon waar ik echt interesse in heb die woont letterlijk aan de andere kant van de wereld. soms lijkt het net alsof niemand anders voldoet
gelukkig dat de pasjes er nog zijn.. das een gedonder..quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Uiteraard vervelend, maar het zou nog vervelender als ze tijdens een confrontatie beroofd waren.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:02 schreef Cairon het volgende:
neej van hun geld, de dieven hadden hun portomonees leeggehaald, mobiele telefoon meegenomen, de portmononees met alleen nog alle pasjes, in een t-shirt gewikkeld, een roos erop gelegd het pakketje achter gelaten op de eet tafel, en zijn 'em gepeerd.
leuke vakantie...
Combi van beidequote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Voldoet niemand aan jouw 'eisen' of voldoet niemand aan die ene persoon?
![]()
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uhuh, ben weer lekker bezig geweest..
En u?
Productief dus.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:27 schreef wonderer het volgende:
Even een site voor mijn yoga lerares in elkaar geflanst en ander noodzakelijk onderhoud aan diverse websites. Valt niet tegen
die lichte of die donkere?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Oooooow mijn tuinkabouterfelolijflimoenhemaikeablokkerhipgroene muren zijn echt zoooooooooooooooo mooi geworden
Al zeg ik 't zelf
Die donkere zijn nu echt ERG mooi vind ik. Die veranderen wel met iedere lichtval. Soms lijken ze donker olijfgroen, in de hoeken zegmaar, in de schaduw en 's avonds. Soms lijken ze feller limoengroen, bij gewoon daglicht. En als de felle zon er op staat is het bijna tegen het gele aan.quote:
2 van de slaapkamermuren, en dat zijn ze al. Beetje grijzigdonkerigrustgevendpaars. Ook mooiquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef Weemz het volgende:
Mooi zo Ang3l!
Welke muur wordt er bosnimfbosbesdruifpraxiskeslerkruidvatchillpaars?
Yeah, 100-150 euro of zo, zwart. 't Is ook maar een simpele websitequote:Op woensdag 5 april 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Productief dus.. Levert het financieel nog wat op?
'k Heb me vandaag verdiept in de vraag hoe 't kon gebeuren dat honderden mensen een rekening kregen van een fysiotherapeut met een totaal onbekende naam erop, met de vraag hoe het kon dat duizenden mensen rekeningen kregen van de huisarts, terwijl dat niet de bedoeling was, met de vraag hoe we enkele honderdduizenden euro's moeten gaan uitbetalen zodat 't boekhoudkundig klopt, met de vraag waarom achmea en vgz ineens de verkeerde codes gebruiken, etc etc. Veel vragen, en gelukkig ook wat antwoorden..
Ik kan gvd House 2x16 nog niet vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Prison.Break.S01E18.DVDSCR.XviD-ViSi0n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |