quote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef mamamiep het volgende:
Je hebt naar mijn msn naam gekeken he, toen je aan deze titel dacht.
quote:
da's mei, geen april...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Sheridana het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuw geluid.....uren, maanden, dagen, jaren, vliegen als een schaduw heen.....of zoiets..
Eenkennigquote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef mamamiep het volgende:
Dan lijkt het me dat SOK gelijk heeft.
quote:
Neem zelf een chocolaatjequote:
Ik heb alweer honger zelfsquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Neem zelf een chocolaatje. Jij bent aan het werk, dus jij bent vast heel vroeg opgestaan
. Dan is je ontbijt al wel wat naar beneden gezakt.
Eergisteren op de TV. Maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, Instinct heb ik dus nooit gezien, dus zou er nooit op zijn gekomen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef ReSpawn het volgende:
Toevoeging: De gezochte film heeft wat meer klasse, hoewel Star Trek films niet geen klasse hebben en ook zeer vermakelijk kunnen zijn!![]()
En ik weet nog niet eens wat er dan op Net 5 is..quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef mamamiep het volgende:
[..]![]()
.
En ik kijk op dinsdagavond Net 5, sorry.
ik ook nietquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, Instinct heb ik dus nooit gezien, dus zou er nooit op zijn gekomen.
Vrouwenavond? Ach, er zijn meer mannen die het dan niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:19 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En ik weet nog niet eens wat er dan op Net 5 is..![]()
Everwood ofzo?
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef ReSpawn het volgende:
Tja.. Vrouwenavond dus ja.![]()
Maar waarom ze daar de dinsdagavond voor uitkiezen
Maar ach.. Zo lang ze bij de McDonalds de mannenburgers houden, vind ik t niet erg.![]()
De nieuwste is niet zo lekker vind ik, maar dat komt ook omdat ik geen fan ben van Chiabata-broodjes.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.
Geschikt voor jou danquote:
WAT????!!!!!!!!quote:
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt makenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Patch het volgende:
[..]
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?
Dan check ik even.
Volgens mij bent ik de enige tante in het topic momenteel hoor en ik praat al hierquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
3 x checkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt maken). Verder vind ik humor wel een pre en het liefst bruin haar (of is dat mijn wenslijstje
?).
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef mamamiep het volgende:
Patch: heb jij trouwens dat Disneytriviant nog over(aangezien je niet online bent
)?
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:18 schreef twentemeisje het volgende:Ik ben blij!!!! TM gaat naar New York in mei!
...quote:
nou ja, ben ook maar een mens....quote:
Drewl...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Patch het volgende:
[..]
nou ja, ben ook maar een mens....
Heb ook wel eens een bad hair day...
Neem gister nou bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ik ga naar The Big Apple! WHIEHAAAAAAA (sorry, can't help myself... It's a life long citytrip dream of minequote:Op donderdag 6 april 2006 13:23 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Vertel!
![]()
Oh.. Dat heb je net gedaan..
Ik denk dat ik maar weer eens een jaar vrij neemquote:Op donderdag 6 april 2006 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar echt leuk dat je er weer bent
ik ga er vanavond al naartoequote:Op donderdag 6 april 2006 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga naar The Big Apple! WHIEHAAAAAAA (sorry, can't help myself... It's a life long citytrip dream of mine)
ja hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Baas boven baas hè? (mag ik mee in je koffer?)
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:29 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens een jaar vrij neem.
Candlelight dinner with Johnny D.? Hoe kan ik weigerenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ja hoor
geen probleem
tafeltje bij het raam?
Je hebt me zo erg gemist dat ik moet blijven omdat het met de rest niet uit te houden isquote:
Ik voel me niet eens aangesproken door die benamingquote:Wanneer een Star Trek kijker zich beledigd voelt door deze benaming, mag hij of zij zijn of haar grieven in het Slowchattopic in drievoud kenbaar maken.
Maybe next time... Maybe next time...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik voel me niet eens aangesproken door die benaming. Maar jij hebt vandaag ook al een paar keer een Star Trek film gegokt, dus ik dacht dat er nu eindelijk een kwam.
Kuch! Ahum! Proest!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik voel me niet eens aangesproken door die benaming. Maar jij hebt vandaag ook al een paar keer een Star Trek film gegokt, dus ik dacht dat er nu eindelijk een kwam.
Neequote:
En nu weet je wel beter hè!?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Nee. Ik denk, ik ga even wat anders doen dan F5en en wachten op een Star Trek vraag
.
Ik blijf niet wachtenquote:
Film kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik blijf niet wachten. Heb wel wat beters te doen (nou, vandaag dan toevallig niet
).
neequote:Op donderdag 6 april 2006 13:39 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je hebt me zo erg gemist dat ik moet blijven omdat het met de rest niet uit te houden is?
Ja ach, iemand moet het doen. En als BS het niet meer doet, dan doe ik het maarquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
zo bedoel ik t niet
jij zorgt er voor dat dit topic weer opleeft
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef mamamiep het volgende:
Is dat dat nieuwe spel met die dvd die op een oud spel gebaseerd is? Met die enge verteller?
had ik ook.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef mamamiep het volgende:
Hmm, ik heb dat oude spel weleens gespeeld met die videoband, maar is niet een spel dat ik echt vaak ga spelen.
Ik heb wel de dvd triviant. Heb ik gewonnen op het spellenspektakel
.
wil je me weg hebben?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is Patch al op weg naar NY?
als je het topic nog even rustig doorneemt dan zie je dat het een grapje is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, vroeg het me af. Omdat ergens bovenaan staat dat je vanavond gaat, en je tot best laat nog aan het Fokken bent.
Heb je zo'n late vlucht, waarvoor je om 3 uur moet inchecken?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:08 schreef Patch het volgende:
ik denk dat het een bescherm / afweer - mechanisme van me is.
Opa is overleden, morgen begrafenis en vriendin ligt in 't ziekenhuis.
Maar ik was voorheen toch ook al grappig?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nou een mental image van ons drieën aan het knuffelen![]()
WTF!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef Patch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sokolsky is kleiner dan verwacht, staat nét niet op de foto...
ja ik weet het...quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ik weet het...
ik moet naar de kapper...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag wyccie en heb me gauw uit de voeten gemaakt. Vroeger, met die oude avatar, ging het nog, maar wat ze tegenwoordig allemaal aan het doen is...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:32 schreef mamamiep het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken toch altijd weer.
mamamiep?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom denk jij dat ik eruit zie als MM?
Dat was mijn grapquote:
Hm, inderdaad erg lang. Maar de moeite waard lees ik, ik ga hem eens proberen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Running Time: 400 min. (!), dat is een beste tijd. Ik ken de film overigens niet eens.
Das waar...nog leuker als ik deze zou weten....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:25 schreef Sokolsky het volgende:
Omdat je dan meer tijd hebt om punten te scoren.
Ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:35 schreef wyccie het volgende:
Is La Meglio Gioventu eigenlijk wel echt een film?
Juist!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Tsjah...het is in elk geval droog op dit moment...
Schijnt bij jou de zon?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef mamamiep het volgende:
Ze hebben net de ramen schoongemaakt aan de buitenkant, dus de zon schijnt weer wat feller naar binnen.
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaanquote:
Af en toe een straaltje zon.. Overwegend bewolkt..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaan.
Het is hier half bewolkt, dus af en toe even schaduw, maar grotendeels zonnig.
Als je twee dagen niet oplet, is de lopende FMT uit je MyAT en dan moet ik weer zoeken.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ben ik de enige die nooit gebruik maakt van MyAT?
Ik was een weekendje weg.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
OPLETTEN dan
Ik maak er niet altijd gebruik van, maar je slaat een hoop geklik over als je naar MyAT gaat. Ik hoef al die andere topics niet te zien, kom tegenwoordig toch alleen maar in FMT en het slowchattopicquote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Waar naartoe?quote:
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Was het gezellig en zo ja; waarom?
Das gezellig! En daarna erin gestaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.
Nope. Daarna ben ik gaan klaverjassen. Halfjaarlijks klusweekend bij vrienden van me. Je klust wat in en om het huis (mooie woonboerderij op het Groningse platteland), in ruil krijg je goed eten, goede drank en fijn onderdak.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Das gezellig! En daarna erin gestaan?
zijn er vast meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
ik kom vooral in FTR, MUZ, SPTquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naast TV post ik eigenlijk ook alleen maar frequent in SPT. Sporadisch in MUZ en VBL.
En soms in SHO, maar dat is enkel om topics te kicken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
MEDjes plaatsen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Ja, die zijn erg boeiend.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Logisch, we zijn in topic IX. Dan moet je niet hier gaan slowchatten...
Euh? Ikkequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
Wie wil er een stukje moederkoek?
gevuld?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
Wie wil er een stukje moederkoek?
http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.htmlquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:23 schreef ReSpawn het volgende:
Wie/wat is er geboren?
Sowwie!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Gadverdamme ReSpawn!
Getverredamme, hoe ziek kan je zijn. Merk al wel dat z'n rare gedrag zijn films al niet ten goede begint te komen. Zit die kerel steeds met een schuin oog te bekijken. Niet dat het een favoriet van me is, maar toch zondequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.html
Same here... wat een opperdebiel! Ik dacht dat hij zijn dieptepunt had beleefd bij Oprah op/voor/naast/boven/achter/in de bank, maar dat was een grote vergissingquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Getverredamme, hoe ziek kan je zijn. Merk al wel dat z'n rare gedrag zijn films al niet ten goede begint te komen. Zit die kerel steeds met een schuin oog te bekijken. Niet dat het een favoriet van me is, maar toch zonde![]()
Truste Wycquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
Truste DHquote:
quote:ff offtopic: ik zit al hele tijd met een acteur in mn hoofd waarvan ik me de naam niet kan herinneren. Volgens mij een Franse acteur (speelt in Amerikaanse producties) met een nogal schorre stem en hij speelt volgens mij altijd ('stoere') bijrollen.
Michael Vartan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Doff het volgende:
Ik probeer het nog een keer![]()
En ik bedoelde niet Jean Reno en alleen op die ene foto vond ik 'm op S. Tracy lijken...
[..]
Ouderquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Tcheky Karyo?
Speelt in aantal bekende films, zoals het patriotistische The Patriot en Joan of Arc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk johquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.
Ik vind hem ook wel cool hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk joh
Hans Teeuwen ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nostradamus ook.
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?quote:
Geen idee (misschien als je vertelt wie Tcheky isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?
Sokolsky kent alleen maar films met Japanners.quote:
Gelukkig wel. Maar ik was inderdaad vergeten dat jij een dode Japannerstik hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Hoho, wel nauwkeurig blijven hè! Ik ken alleen films met dode Japanners. Dat grietje wat je nu hebt gepost leeft nog.
Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
OMG nog meer "japanners"...
Welkom Soepblik
Van mij mag je.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef mamamiep het volgende:
Als ik ben, dan stel ik wel weer een animevraag, goed?
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.![]()
Soms. Meestal beantwoord jij ze.quote:
200 dvd's goedkoop in handen gekregen en het printen van covers te duur vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef KneiterS het volgende:
Even een vraagje: Ik heb nu een berg van 200 dvd's liggen in van die zwarte hoesjes waar ik geen cover voor heb geprint. Als ik dat wel zou gaan doen zou het wel een heel duur grapje worden dus dacht ik eraan om alleen de zijkanten van die hoesjes op te gaan vullen. Heeft iemand daarvoor de maten of nog makkelijker een template om in een programma op te vullen en te printen?
nee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef ReSpawn het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die DVD's kopiëren?
Je bent bevriend met Paris Hilton?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:59 schreef KneiterS het volgende:
Het zijn allemaal zelfgemaakte films, die mag je toch kopieren?
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent bevriend met Paris Hilton?
Kijk hier maar eens.. Misschien heb je er wat aan.. Verder ken ik alleen Nero die een dergelijke functie aanbiedt bij haar brandsoftware.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:09 schreef KneiterS het volgende:
hehehe, nee als je het echt wilt weten het komt uit mijn dvd recorder opgenomen tv programma's voornamelijk wielerkoersen. Ik wil ze in een kast zetten met de zijkant naar voren en dan dus allemaal mooi gelabeld. Maar jullie gaan me dus niet helpen?
Over welke film heb je het nu? Ik ken geen Braindead II.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:11 schreef Doff het volgende:
Kan iemand mij vertellen/uitleggen waarom een film als Braindead II hier wel in staat (overigens natuurlijk heel vermakelijk) en een film als American Beauty of Eternal Sunshine niet?
Maare Kneiter, je kan toch gewoon ff juist kadertje maken in, weet ik 't, word/excel ofso en daar steeds je tekst in zetten? Lekker knippen en plakken met office.
Nee je was een kloon van MIke.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef Sokolsky het volgende:
De laatste keer dat dat onderwerp aangeroerd werd was ik inderdaad een kloon van Gorro. Oh ja, en ik was ook een kloon van jou. Of andersom. Maar dat weet ik niet meer.
Dat was ik, die dat dachtquote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef Sokolsky het volgende:
De laatste keer dat dat onderwerp aangeroerd werd was ik inderdaad een kloon van Gorro.
Ik word er helemaal psychedelic van!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit is mijn avatar voor vandaag.
Ik zie er het kwaad in..quote:Op donderdag 20 april 2006 09:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik word er helemaal psychedelic van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach...
Your uppance will come!
Dus geen mooi knip en plakwerk als vraag straks dus...quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
Haai
Bah... dit weer nodigt niet uit tot geconcentreerd werken... En ik heb de nodige deadlines de komende tijd![]()
Das natuurlijk een ander verhaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus geen mooi knip en plakwerk als vraag straks dus...![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Das natuurlijk een ander verhaal
laat ik er dan maar eens aan beginnen...
Dat zal wel meevallen denk ik. Je hebt niet voor niks die award gewonnen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Troost je, het is geen kunstwerkje geworden... Dus hier zul je geen moeite mee hebben!
Het is een iets gepimpte weergave van een gewone vraagquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Je hebt niet voor niks die award gewonnen.
Ah de vrouwelijke Xzibit dus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het is een iets gepimpte weergave van een gewone vraag
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een actrice ken die Sokolsky post.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:03 schreef Doff het volgende:
Volgens mij is jouw antwoord goed mr_anonimous![]()
Dat is iets dat slechts weinigen gegund isquote:Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een actrice ken die Sokolsky post.![]()
Het geeft wel een goed gevoel als je er dan een keertje een weet.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Dat is iets dat slechts weinigen gegund is![]()
Heb het al nagekeken (ik wist het zelf toch niet) en je antwoord klopt dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het geeft wel een goed gevoel als je er dan een keertje een weet.
maar ik moet niet te vroeg juichen want Sokolsky moet het nog bevestigen of afkeuren.
Sonia of Aitana?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:21 schreef Doff het volgende:
[..]
Heb het al nagekeken (ik wist het zelf toch niet) en je antwoord klopt dus.
Je hebt de loterij gewonnen?quote:
ja, moordenaarquote:
Nee ik moest even een brief posten.quote:
zowwwwquote:Op woensdag 26 april 2006 13:41 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Beter nog, mijn laptop is gemaakt!!![]()
toch wel 7 maanden of zo...of langer zelfsquote:Op woensdag 26 april 2006 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zowwww
hoelang heeft t alles bij elkaar geduurd?
hhahha, nee op mijn werk is er goede apparatuur...quote:Op woensdag 26 april 2006 14:14 schreef mr_anonimous het volgende:
En de monitor is weer stuk........
zuchhhhhhhhhtttttquote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
toch wel 7 maanden of zo...of langer zelfs
ik heb er best veel en sta overall nog maar 14e of zoquote:Op woensdag 26 april 2006 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb dus 2 punten in MUZ-trivia. Eentje in 2003, eentje in 2004.
die zijn al heel vaak gevraagdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Waarom dat?
Omdat de newbies denken dat die artiesten moeilijk te raden zijn, terwijl ze al tig keren voorbij zijn gekomen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:11 schreef Sokolsky het volgende:
Het plaatsen van foto's van Leftfield, The Fall, Masters of Reality, Hanoi Rocks, Fugazi, GG Allin, Snow, Bloc Party en/of Ravi Shankar (al dan niet in combinatie met Norah Jones) wordt afgeraden!!!
Waarom dat?
zoiets jaquote:Op woensdag 26 april 2006 21:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat de newbies denken dat die artiesten moeilijk te raden zijn, terwijl ze al tig keren voorbij zijn gekomen.
bvquote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Net als zeg maar Tadanobu Asano en Dare mo shiranai in FMT?
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:19 schreef Sokolsky het volgende:
Net als zeg maar Tadanobu Asano en Dare mo shiranai in FMT?
Oh, zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nobody Knows.
En dat is dan een antwoord dat iedereen kent. Wel ironisch eigenlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef Sokolsky het volgende:
Nobody Knows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |