ja hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Baas boven baas hè? (mag ik mee in je koffer?)
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:29 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer eens een jaar vrij neem.
Candlelight dinner with Johnny D.? Hoe kan ik weigerenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ja hoor
geen probleem
tafeltje bij het raam?
Je hebt me zo erg gemist dat ik moet blijven omdat het met de rest niet uit te houden isquote:
Ik voel me niet eens aangesproken door die benamingquote:Wanneer een Star Trek kijker zich beledigd voelt door deze benaming, mag hij of zij zijn of haar grieven in het Slowchattopic in drievoud kenbaar maken.
Maybe next time... Maybe next time...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik voel me niet eens aangesproken door die benaming. Maar jij hebt vandaag ook al een paar keer een Star Trek film gegokt, dus ik dacht dat er nu eindelijk een kwam.
Kuch! Ahum! Proest!quote:Op donderdag 6 april 2006 13:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik voel me niet eens aangesproken door die benaming. Maar jij hebt vandaag ook al een paar keer een Star Trek film gegokt, dus ik dacht dat er nu eindelijk een kwam.
Neequote:
En nu weet je wel beter hè!?quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Nee. Ik denk, ik ga even wat anders doen dan F5en en wachten op een Star Trek vraag
.
Ik blijf niet wachtenquote:
Film kijkenquote:Op donderdag 6 april 2006 14:55 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik blijf niet wachten. Heb wel wat beters te doen (nou, vandaag dan toevallig niet
).
neequote:Op donderdag 6 april 2006 13:39 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je hebt me zo erg gemist dat ik moet blijven omdat het met de rest niet uit te houden is?
Ja ach, iemand moet het doen. En als BS het niet meer doet, dan doe ik het maarquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee
zo bedoel ik t niet
jij zorgt er voor dat dit topic weer opleeft
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:16 schreef mamamiep het volgende:
Is dat dat nieuwe spel met die dvd die op een oud spel gebaseerd is? Met die enge verteller?
had ik ook.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:21 schreef mamamiep het volgende:
Hmm, ik heb dat oude spel weleens gespeeld met die videoband, maar is niet een spel dat ik echt vaak ga spelen.
Ik heb wel de dvd triviant. Heb ik gewonnen op het spellenspektakel
.
wil je me weg hebben?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:31 schreef wyccie het volgende:
Is Patch al op weg naar NY?
als je het topic nog even rustig doorneemt dan zie je dat het een grapje is.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, vroeg het me af. Omdat ergens bovenaan staat dat je vanavond gaat, en je tot best laat nog aan het Fokken bent.
Heb je zo'n late vlucht, waarvoor je om 3 uur moet inchecken?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:08 schreef Patch het volgende:
ik denk dat het een bescherm / afweer - mechanisme van me is.
Opa is overleden, morgen begrafenis en vriendin ligt in 't ziekenhuis.
Maar ik was voorheen toch ook al grappig?
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nou een mental image van ons drieën aan het knuffelen![]()
WTF!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef Patch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sokolsky is kleiner dan verwacht, staat nét niet op de foto...
ja ik weet het...quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ik weet het...
ik moet naar de kapper...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag wyccie en heb me gauw uit de voeten gemaakt. Vroeger, met die oude avatar, ging het nog, maar wat ze tegenwoordig allemaal aan het doen is...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:32 schreef mamamiep het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken toch altijd weer.
mamamiep?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom denk jij dat ik eruit zie als MM?
Dat was mijn grapquote:
Hm, inderdaad erg lang. Maar de moeite waard lees ik, ik ga hem eens proberen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Running Time: 400 min. (!), dat is een beste tijd. Ik ken de film overigens niet eens.
Das waar...nog leuker als ik deze zou weten....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:25 schreef Sokolsky het volgende:
Omdat je dan meer tijd hebt om punten te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |