Vrouwenavond? Ach, er zijn meer mannen die het dan niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:19 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En ik weet nog niet eens wat er dan op Net 5 is..![]()
Everwood ofzo?
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef ReSpawn het volgende:
Tja.. Vrouwenavond dus ja.![]()
Maar waarom ze daar de dinsdagavond voor uitkiezen
Maar ach.. Zo lang ze bij de McDonalds de mannenburgers houden, vind ik t niet erg.![]()
De nieuwste is niet zo lekker vind ik, maar dat komt ook omdat ik geen fan ben van Chiabata-broodjes.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.
Geschikt voor jou danquote:
WAT????!!!!!!!!quote:
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt makenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Patch het volgende:
[..]
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?
Dan check ik even.
Volgens mij bent ik de enige tante in het topic momenteel hoor en ik praat al hierquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
3 x checkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt maken). Verder vind ik humor wel een pre en het liefst bruin haar (of is dat mijn wenslijstje
?).
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef mamamiep het volgende:
Patch: heb jij trouwens dat Disneytriviant nog over(aangezien je niet online bent
)?
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:18 schreef twentemeisje het volgende:Ik ben blij!!!! TM gaat naar New York in mei!
...quote:
nou ja, ben ook maar een mens....quote:
Drewl...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:25 schreef Patch het volgende:
[..]
nou ja, ben ook maar een mens....
Heb ook wel eens een bad hair day...
Neem gister nou bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ik ga naar The Big Apple! WHIEHAAAAAAA (sorry, can't help myself... It's a life long citytrip dream of minequote:Op donderdag 6 april 2006 13:23 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Vertel!
![]()
Oh.. Dat heb je net gedaan..
Ik denk dat ik maar weer eens een jaar vrij neemquote:Op donderdag 6 april 2006 13:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar echt leuk dat je er weer bent
ik ga er vanavond al naartoequote:Op donderdag 6 april 2006 13:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ga naar The Big Apple! WHIEHAAAAAAA (sorry, can't help myself... It's a life long citytrip dream of mine)
ja hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Baas boven baas hè? (mag ik mee in je koffer?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |