quote:Op woensdag 5 april 2006 16:14 schreef mamamiep het volgende:
Je hebt naar mijn msn naam gekeken he, toen je aan deze titel dacht.
quote:
da's mei, geen april...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Sheridana het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuw geluid.....uren, maanden, dagen, jaren, vliegen als een schaduw heen.....of zoiets..
Eenkennigquote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef mamamiep het volgende:
Dan lijkt het me dat SOK gelijk heeft.
quote:
Neem zelf een chocolaatjequote:
Ik heb alweer honger zelfsquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Neem zelf een chocolaatje. Jij bent aan het werk, dus jij bent vast heel vroeg opgestaan
. Dan is je ontbijt al wel wat naar beneden gezakt.
Eergisteren op de TV. Maar daar heb je nu niks meer aan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, Instinct heb ik dus nooit gezien, dus zou er nooit op zijn gekomen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef ReSpawn het volgende:
Toevoeging: De gezochte film heeft wat meer klasse, hoewel Star Trek films niet geen klasse hebben en ook zeer vermakelijk kunnen zijn!![]()
En ik weet nog niet eens wat er dan op Net 5 is..quote:Op donderdag 6 april 2006 10:13 schreef mamamiep het volgende:
[..]![]()
.
En ik kijk op dinsdagavond Net 5, sorry.
ik ook nietquote:Op donderdag 6 april 2006 10:09 schreef mamamiep het volgende:
Oh ja, Instinct heb ik dus nooit gezien, dus zou er nooit op zijn gekomen.
Vrouwenavond? Ach, er zijn meer mannen die het dan niet wetenquote:Op donderdag 6 april 2006 10:19 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En ik weet nog niet eens wat er dan op Net 5 is..![]()
Everwood ofzo?
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:25 schreef ReSpawn het volgende:
Tja.. Vrouwenavond dus ja.![]()
Maar waarom ze daar de dinsdagavond voor uitkiezen
Maar ach.. Zo lang ze bij de McDonalds de mannenburgers houden, vind ik t niet erg.![]()
De nieuwste is niet zo lekker vind ik, maar dat komt ook omdat ik geen fan ben van Chiabata-broodjes.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Die lijken me best lekker. Moet ze nog steeds proeven.
Geschikt voor jou danquote:
WAT????!!!!!!!!quote:
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt makenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef Patch het volgende:
[..]
waar moet een 'man' aan voldoen volgens jou?
Dan check ik even.
Volgens mij bent ik de enige tante in het topic momenteel hoor en ik praat al hierquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
stelletje theetantes hier...
![]()
FMT- Slowchattopic: Lente 2006
3 x checkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Je moet ergens wat hebben hangen (waarmee je bijvoorbeeld iemand anders zwanger mee kunt maken). Verder vind ik humor wel een pre en het liefst bruin haar (of is dat mijn wenslijstje
?).
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:15 schreef mamamiep het volgende:
Patch: heb jij trouwens dat Disneytriviant nog over(aangezien je niet online bent
)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |