Sokolsky +1quote:Op donderdag 6 april 2006 01:32 schreef Sokolsky het volgende:
Cecilia.
Je zit erg in de buurtquote:Op donderdag 6 april 2006 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
Een acterende broer (River en Casey)?
quote:Op donderdag 6 april 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn zwagers.
Of is dat hetzelfde?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef ReSpawn het volgende:
De broer van een van de twee is getrouwd (geweest) met de zus van de ander..
Het was in ieder geval een rare constructie..
Dat niet, maar volgens mij bedoelen jullie wel hetzelfde. Tenzij Califo de officiele constructie wilquote:
Volgens mij niet eigenlijk. Een zwager is toch de man van je zus of de broer van je vrouw/man? Mijn antwoord is dat ze nog een stapje verder verder van elkaar verwijderd zijn..quote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dat niet, maar volgens mij bedoelen jullie wel hetzelfde.
Het was vroeg. 8:17 uur ....quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef mamamiep het volgende:
Weet ik, daarom vraag ik me af in hoeverre Califo het juiste antwoord wil. Want het was laat en misschien dacht SOK even dat het hetzelfde was. Maar ja, ik weet ook niet het juiste antwoord, dus geen idee wie gelijk heeft.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:04 schreef mamamiep het volgende:
Of Star Trek: Nemesis (alosof het perse een Star Trek moet zijn).
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:05 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
De gezochte film heeft wat meer klasse
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef Patch het volgende:
Instinct & Anthony Hopkins
quote:
dyonvbaal + 1quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
all dogs go to heaven?
Komt daar serieus een krokodil of dinosaurus (wat is het precies) in voorquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Komt daar serieus een krokodil of dinosaurus (wat is het precies) in voor? Ik heb de film ook al 10 jaar niet meer gezien of zo, maar kon het me niet voorstellen.
jesus christus, jij bent snel...quote:Op donderdag 6 april 2006 10:27 schreef Patch het volgende:
FernGully: The Last Rainforest.
Batty Koda
duh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |