En je had de naam in zijn profiel nog niet gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef mamamiep het volgende:
Ik kom er net achter dat laurenzo85 in mijn werkgroep zit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef mamamiep het volgende:
Ik kom er net achter dat laurenzo85 in mijn werkgroep zit.
Wanneer let ik daar nou opquote:Op donderdag 6 april 2006 13:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En je had de naam in zijn profiel nog niet gezien
Ik ben graag anoniemquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Wanneer let ik daar nou op? Bij jou staat ook niet
.
En wel van anderen dingen willen wetenquote:
Als ze het kwijt willenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef mamamiep het volgende:
[..]
En wel van anderen dingen willen weten.
Goed natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Sokolsky het volgende:
Rashomon natuurlijk.
eerste gok, wat waarschijnlijk niet goed is...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Sokolsky het volgende:
Patch: dat is allemaal voor het dubbelpuntentopic.
[afbeelding]
Welke film?
ik kom net online en loop eerst diverse topics af.quote:
Een beeldje van een Malteze Valk ofzo toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is de Maltese Falcon?
ja toch? van een valk.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef ReSpawn het volgende:
Een beeld(je)
ReSpawn +1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef ReSpawn het volgende:
Een beeld(je)
Ik dacht aan een oude tekenfilmserie die ik niet zo leuk vond en ik dacht dat daar een rode superheld in een rood vliegtuigje de misdaad bestreed. En ik dacht dat die superheld 'the red falcon' of zoiets heette. Maar nu vraag ik me af of mijn geheugen mij bedriegt. Ik denk namelijk dat, aangezien ik nog geen engels kon (jaar of 5), ik alles heb verzonnen..quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
ReSpawn +1
Maar vanwaar dan die eerste gok?
Geen Star Trek filmquote:Op donderdag 6 april 2006 13:46 schreef mamamiep het volgende:
Een Star Trek film(voordat we verder gaan)?
Ook nietquote:Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef mamamiep het volgende:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy vind ik ook wel een leuke optie.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:58 schreef Patch het volgende:
Is dat niet K-Paxx?
ReSpawn + 1quote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef ReSpawn het volgende:
Ghostbusters 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |