quote:Op donderdag 6 april 2006 23:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ik weet het...
ik moet naar de kapper...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik zag wyccie en heb me gauw uit de voeten gemaakt. Vroeger, met die oude avatar, ging het nog, maar wat ze tegenwoordig allemaal aan het doen is...
quote:Op donderdag 6 april 2006 23:32 schreef mamamiep het volgende:
Wat een diepgaande gesprekken toch altijd weer.
mamamiep?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Maar waarom denk jij dat ik eruit zie als MM?
Dat was mijn grapquote:
Hm, inderdaad erg lang. Maar de moeite waard lees ik, ik ga hem eens proberen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:08 schreef Doff het volgende:
Running Time: 400 min. (!), dat is een beste tijd. Ik ken de film overigens niet eens.
Das waar...nog leuker als ik deze zou weten....quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:25 schreef Sokolsky het volgende:
Omdat je dan meer tijd hebt om punten te scoren.
Ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:35 schreef wyccie het volgende:
Is La Meglio Gioventu eigenlijk wel echt een film?
Juist!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Tsjah...het is in elk geval droog op dit moment...
Schijnt bij jou de zon?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef mamamiep het volgende:
Ze hebben net de ramen schoongemaakt aan de buitenkant, dus de zon schijnt weer wat feller naar binnen.
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaanquote:
Af en toe een straaltje zon.. Overwegend bewolkt..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaan.
Het is hier half bewolkt, dus af en toe even schaduw, maar grotendeels zonnig.
Als je twee dagen niet oplet, is de lopende FMT uit je MyAT en dan moet ik weer zoeken.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ben ik de enige die nooit gebruik maakt van MyAT?
Ik was een weekendje weg.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
OPLETTEN dan
Ik maak er niet altijd gebruik van, maar je slaat een hoop geklik over als je naar MyAT gaat. Ik hoef al die andere topics niet te zien, kom tegenwoordig toch alleen maar in FMT en het slowchattopicquote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Waar naartoe?quote:
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Was het gezellig en zo ja; waarom?
Das gezellig! En daarna erin gestaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.
Nope. Daarna ben ik gaan klaverjassen. Halfjaarlijks klusweekend bij vrienden van me. Je klust wat in en om het huis (mooie woonboerderij op het Groningse platteland), in ruil krijg je goed eten, goede drank en fijn onderdak.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Das gezellig! En daarna erin gestaan?
zijn er vast meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
ik kom vooral in FTR, MUZ, SPTquote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Naast TV post ik eigenlijk ook alleen maar frequent in SPT. Sporadisch in MUZ en VBL.
En soms in SHO, maar dat is enkel om topics te kicken.
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
MEDjes plaatsen, maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Ja, die zijn erg boeiend.quote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Logisch, we zijn in topic IX. Dan moet je niet hier gaan slowchatten...
Euh? Ikkequote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
Wie wil er een stukje moederkoek?
gevuld?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
Wie wil er een stukje moederkoek?
http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.htmlquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:23 schreef ReSpawn het volgende:
Wie/wat is er geboren?
Sowwie!quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:00 schreef twentemeisje het volgende:
Gadverdamme ReSpawn!
Getverredamme, hoe ziek kan je zijn. Merk al wel dat z'n rare gedrag zijn films al niet ten goede begint te komen. Zit die kerel steeds met een schuin oog te bekijken. Niet dat het een favoriet van me is, maar toch zondequote:Op dinsdag 18 april 2006 14:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)geboorte_opeten.html
Same here... wat een opperdebiel! Ik dacht dat hij zijn dieptepunt had beleefd bij Oprah op/voor/naast/boven/achter/in de bank, maar dat was een grote vergissingquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:43 schreef Doff het volgende:
[..]
Getverredamme, hoe ziek kan je zijn. Merk al wel dat z'n rare gedrag zijn films al niet ten goede begint te komen. Zit die kerel steeds met een schuin oog te bekijken. Niet dat het een favoriet van me is, maar toch zonde![]()
Truste Wycquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
Waarschijnlijk ga ik het dubbelepuntentopic missen.
Ik ga nu slapie doen
Truste DHquote:
quote:ff offtopic: ik zit al hele tijd met een acteur in mn hoofd waarvan ik me de naam niet kan herinneren. Volgens mij een Franse acteur (speelt in Amerikaanse producties) met een nogal schorre stem en hij speelt volgens mij altijd ('stoere') bijrollen.
Michael Vartan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:11 schreef Doff het volgende:
Ik probeer het nog een keer![]()
En ik bedoelde niet Jean Reno en alleen op die ene foto vond ik 'm op S. Tracy lijken...
[..]
Ouderquote:
Jaaaaquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Of Tcheky Karyo?
Speelt in aantal bekende films, zoals het patriotistische The Patriot en Joan of Arc.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk johquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.
Ik vind hem ook wel cool hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk joh
Hans Teeuwen ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nostradamus ook.
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?quote:
Geen idee (misschien als je vertelt wie Tcheky isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?
Sokolsky kent alleen maar films met Japanners.quote:
Gelukkig wel. Maar ik was inderdaad vergeten dat jij een dode Japannerstik hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Hoho, wel nauwkeurig blijven hè! Ik ken alleen films met dode Japanners. Dat grietje wat je nu hebt gepost leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |