Juist!quote:Op woensdag 12 april 2006 14:11 schreef Sheridana het volgende:
Tsjah...het is in elk geval droog op dit moment...
Schijnt bij jou de zon?quote:Op woensdag 12 april 2006 15:47 schreef mamamiep het volgende:
Ze hebben net de ramen schoongemaakt aan de buitenkant, dus de zon schijnt weer wat feller naar binnen.
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaanquote:
Af en toe een straaltje zon.. Overwegend bewolkt..quote:Op woensdag 12 april 2006 15:58 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Ik hoop bij jou toch ook wel, anders zou het niet zo goed gaan.
Het is hier half bewolkt, dus af en toe even schaduw, maar grotendeels zonnig.
Als je twee dagen niet oplet, is de lopende FMT uit je MyAT en dan moet ik weer zoeken.quote:
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Ben ik de enige die nooit gebruik maakt van MyAT?
Ik was een weekendje weg.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
OPLETTEN dan
Ik maak er niet altijd gebruik van, maar je slaat een hoop geklik over als je naar MyAT gaat. Ik hoef al die andere topics niet te zien, kom tegenwoordig toch alleen maar in FMT en het slowchattopicquote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Waar naartoe?quote:
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:41 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Was het gezellig en zo ja; waarom?
Das gezellig! En daarna erin gestaan?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een douchecel gemonteerd.
Nope. Daarna ben ik gaan klaverjassen. Halfjaarlijks klusweekend bij vrienden van me. Je klust wat in en om het huis (mooie woonboerderij op het Groningse platteland), in ruil krijg je goed eten, goede drank en fijn onderdak.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:53 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Das gezellig! En daarna erin gestaan?
zijn er vast meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:24 schreef Sokolsky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |