Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:16 schreef Sokolsky het volgende:
Oh. Wie is Tcheky Karyo?
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk johquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bekende schurkenacteur uit B-kneukfilms. Toevallig de specialiteit van Andy.
Ik vind hem ook wel cool hoor.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof. Echt zo'n typetje, leuk joh
Hans Teeuwen ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nostradamus ook.
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?quote:
Geen idee (misschien als je vertelt wie Tcheky isquote:Op dinsdag 18 april 2006 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Tcheky Hans Teeuwen gespeeld?
Sokolsky kent alleen maar films met Japanners.quote:
Gelukkig wel. Maar ik was inderdaad vergeten dat jij een dode Japannerstik hebt.quote:Op woensdag 19 april 2006 01:48 schreef Sokolsky het volgende:
Hoho, wel nauwkeurig blijven hè! Ik ken alleen films met dode Japanners. Dat grietje wat je nu hebt gepost leeft nog.
Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:16 schreef twentemeisje het volgende:
OMG nog meer "japanners"...
Welkom Soepblik
Van mij mag je.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:21 schreef mamamiep het volgende:
Als ik ben, dan stel ik wel weer een animevraag, goed?
quote:Op woensdag 19 april 2006 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Stel jij dan maar zo een Johnny Deppvraag.![]()
Soms. Meestal beantwoord jij ze.quote:
200 dvd's goedkoop in handen gekregen en het printen van covers te duur vindenquote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef KneiterS het volgende:
Even een vraagje: Ik heb nu een berg van 200 dvd's liggen in van die zwarte hoesjes waar ik geen cover voor heb geprint. Als ik dat wel zou gaan doen zou het wel een heel duur grapje worden dus dacht ik eraan om alleen de zijkanten van die hoesjes op te gaan vullen. Heeft iemand daarvoor de maten of nog makkelijker een template om in een programma op te vullen en te printen?
nee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 13:32 schreef ReSpawn het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die DVD's kopiëren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |