abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 april 2006 @ 09:04:17 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_36631835
Na het daverende succes van de ultra gezellige Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet! word het tijd om woorden in daden om te zetten en de modellen ook echt te gaan fotograferen!!!

Vanwege het overweldigende aantal mensen dat meegaat is de inschrijving voor deze meet vanaf heden gesloten!

Wat is het?

Op een inmiddels bepaalde lokatie gaan fokkers die fotograferen fokkers die modelleren fotograferen.
Ben je (beginnend) fotograaf? Wil je poseren? Beide zijn welkom! We willen qua aantal wel zorgen voor een mooie verhouding tussen de modellen en fotografen, dus er is een beperkte hoeveelheid plek.

Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !

Waar is het?

Bij een vereniging in Zuid Limburg die stoomtreinen werkend behoudt voor het nageslacht. Voor de liefhebbers: http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen

- De reservering is gemaakt en wordt morgen bevestigd door Ynske
- Omstreeks 11:30 verzamelen. Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan .
- We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
- Na 15:30 kunnen we nog doorgaan in en rondom het stationsgebouw
- Inbegrepen in de prijs is een simpele lunch (koffie, broodje, soep)

De kosten
- Voor een fotograaf: EUR 11,50
- Voor een model: EUR 9,00

Wanneer is het?

Deze meet wordt op 6 mei gehouden.

Waarom is het pas in mei?

Het is nu nog te koud. En in mei is het alweer 1 jaar geleden dat we Pea4fun's leuke modellen meet hadden

Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?

Ja! Nou ja, je mag als model wel iemand meenemen uit je vriendenkring ter ondersteuning als je niet goed durft.
Iemand die absoluut niet met zijn of haar gezicht op internet wil heeft dikke pech gehad!
De gemaakte foto's worden eerst op een beveiligde site neergezet zodat de modellen kunnen kijken of ze de foto's wel leuk vinden. pas na hun toestemming mag de fotograaf ze op fok plaatsen. Als je al zeker bent van je zaak als model mag je die toestemming ook van te voren geven natuurlijk.

In US loopt ook een topic

De aanmeldingen tot dusver:

Fotografen
-Marjo-
Blackbully
Echnadarr
elmarz
Flash
HM2
Lord Dreamer
Muk
PdeHoog
PeterEOS350D
Phoenixx
Puckzzz
RonaldV
RubberDuckey (+3 modellen)
Shark.Bait
Vliegvrager (+2 modellen)
Xilantof
Ynske

Modellen
_evenstar_ (+1)
Chanty
darkmanta
Debsterr
Falanx
Klare
Kleintje
RonaldV
Mukie (+3)

Tijdspad
  • Je kunt je nog tot uiterlijk 24 april opgeven. Hierna zal ik mail naar iedereen versturen met de definitieve bedragen, maar reken er niet op dat dat veel gaat verschillen
  • Betaling zal dan moeten gebeuren voor 1 mei

Aanmelding en zo

Je kunt mailen naar fokmeet@vul hier PdeHoog in.nl met vermelding van je nick en eventueel je mobiele nummer. Vermeld ook of je fotograaf of model bent. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Verder nog vragen?

Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken! :\')
    en deze OP is deels gejat van Subhuman

Vorige deel

Extra info:
    quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
    Allrrrrighty then!

De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).

PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:
  • Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt!
  • Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
  • Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen.
  • Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven.
  • Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.

Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
  • quote:
    Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
    Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSM Dat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.

Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmelden Hoe meer, hoe beter

Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is

Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bent Een telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk Dan noteer ik dat gelijk in de lijst

edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingen Ik kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
    Vorige topic http://forum.fok.nl/topic/822864

[ Bericht 1% gewijzigd door Mukie op 17-04-2006 14:18:08 ]
  • Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 april 2006 @ 09:05:05 #2
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36631844
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
    Overigens, zijn er nog zaken die ik moet navragen of doen
    aangezien ik vanmiddag contact met de zlsm zal leggen

ik ga iig achter de volgende zaken aan:
    * mogelijkheid van gebruik kabelhaspels
    * mogelijkheid van gebruik oude hoedjes/petten (lees 2)
    * mogelijkheid van gebruik overals (lees 2)

nog iets dat ik vergeet?
    Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denken

nog mensen die iets bedenken?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36632056
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 april 2006 @ 09:18:23 #4
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36632075
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.
    nah ik ga wel ff spitten

zo beter?
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 4 april 2006 @ 09:22:52 #5
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36632141
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

nah ik ga wel ff spitten

zo beter?
    Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 april 2006 @ 09:25:36 #6
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36632177
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?
    daarvoor ben ik al bij mijn paps in de voorraad gegaan... maar kan er waarschijnlijk maar 1 krijgen

daar liggen er ook geen reserve meer van
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36633895
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

nah ik ga wel ff spitten

zo beter?
    Goede Actie van Ynske
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_36636825
    Ah! Alweer een verse...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
    PdeHoog says: je bent tof O+
      dinsdag 4 april 2006 @ 13:03:52 #9
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36637553
    wat moet ik hier nou neerzetten zonderdat het op een schandelijke tvp lijkt?
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      dinsdag 4 april 2006 @ 13:30:24 #10
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36638429
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
    wat moet ik hier nou neerzetten zonderdat het op een schandelijke tvp lijkt?
    een foto van je tieten
    Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
      dinsdag 4 april 2006 @ 13:30:47 #11
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36638444
    hey, stel een vraag, krijg een antwoord
    pi_36638754
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 08:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Check Dat worden coole foto's Mukie in blauw overal met een gezicht vol zwarte strepen of zo
    nee, ik zal nog es twee visa's regelen

Mijn DeviantART gallery
    ,
    Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
      dinsdag 4 april 2006 @ 14:15:19 #13
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36639879
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
    een foto van je tieten

subtiel fles. Subtiel
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      dinsdag 4 april 2006 @ 14:45:02 #14
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36640716
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

een foto van je tieten
    zeg!
    Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
      dinsdag 4 april 2006 @ 14:57:54 #15
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36641081
    Ik?
      dinsdag 4 april 2006 @ 15:17:15 #16
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36641682
    tsssss beetje off-topic gaan enzo...

[img]blaaaaat[/img]

nu blij?

[ Bericht 19% gewijzigd door Puckzzz op 04-04-2006 16:13:22 ]
      dinsdag 4 april 2006 @ 15:25:45 #17
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36641988
    Beter dan een TVP
      dinsdag 4 april 2006 @ 15:26:37 #18
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36642008
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
    tsssss beetje off-topic gaan enzo...

[afbeelding]

nu blij?
    Ik heb naar binnen proberen te gluren
      dinsdag 4 april 2006 @ 16:07:48 #19
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36643379
    even ontopic maar weer. Ik zie dat er nog achter kabelhaspels aangezeten wordt? Ik heb geen kabelhaspel, maar wel 1 (of 2) stekkerbak(ken) met een snoer van een paar meter. Dus extra doppen kan ik wel regelen, als het om de snoerlengte te doen is, weinig helaas..
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 4 april 2006 @ 16:08:49 #20
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36643413
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
    even ontopic maar weer. Ik zie dat er nog achter kabelhaspels aangezeten wordt? Ik heb geen kabelhaspel, maar wel 1 (of 2) stekkerbak(ken) met een snoer van een paar meter. Dus extra doppen kan ik wel regelen, als het om de snoerlengte te doen is, weinig helaas..
    t gaat iig om afstand te overbruggen

nog andere dingen waar ik aan moet denken?
    Today is life -

Dale Carnegie
      dinsdag 4 april 2006 @ 16:12:16 #21
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36643536
    Ik heb ook nog wel flink wat verlenghaspels

zal mijn foto verwijderen, grapje is nu leuk geweest
      dinsdag 4 april 2006 @ 16:14:46 #22
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36643634
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja, de zwartigheid zelf he kolen, houtskool of zo, zwarte schoensmeer misschien, wie weet

was best een mooie plaat Puckzzz
      dinsdag 4 april 2006 @ 22:30:14 #23
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36656841
    Hallo,

Ik kom aardig wat op dit forum. meestal lees ik alleen een hoop en post ik niks . Maar ik moet zeggen dat dit me zo gaaf lijkt. Ik ben erg geinteresseerd in fotografie na de vakantie ga ik dan ook sparen voor een goede camera. Eerst die vakantie maar is bij elkaar sparen maar dat is een ander verhaal. een dag als deze lijkt me alleen super leerzaam en wil ik eigenlijk niet aan mij voorbij laten gaan. is er een mogelijkheid om gewoon te komen kijken? of zal ik me gewoon schaamteloos als model opgeven. dus is er nog behoefte aan een jong ventje ? net een maand 18 tegen die tijd
    pi_36660371
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nee, ik zal nog es twee visa's regelen

Die zwarte strepen moeten wel gevisageerd worden hoor
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_36660411
    quote:
    Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef Falanx het volgende:
    Hallo,

Ik kom aardig wat op dit forum. meestal lees ik alleen een hoop en post ik niks . Maar ik moet zeggen dat dit me zo gaaf lijkt. Ik ben erg geinteresseerd in fotografie na de vakantie ga ik dan ook sparen voor een goede camera. Eerst die vakantie maar is bij elkaar sparen maar dat is een ander verhaal. een dag als deze lijkt me alleen super leerzaam en wil ik eigenlijk niet aan mij voorbij laten gaan. is er een mogelijkheid om gewoon te komen kijken? of zal ik me gewoon schaamteloos als model opgeven. dus is er nog behoefte aan een jong ventje ? net een maand 18 tegen die tijd
    Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkom Als je vervolgens een beetje meegluurt met de fotografen zal niemand daar bezwaar tegen hebben denk ik

Ik zie je mail wel tegemoet
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      woensdag 5 april 2006 @ 00:13:26 #26
    68154 blackbully
    olie doet wonderen op vuur
    pi_36660559
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkom Als je vervolgens een beetje meegluurt met de fotografen zal niemand daar bezwaar tegen hebben denk ik

Ik zie je mail wel tegemoet
    ik heb er ook geen problemen mee.

nieuw modellen of fotografen bloed is altijd welkom
    [quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
    Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
    [/quote]
    pi_36660877
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:

[..]

ik heb er ook geen problemen mee.
    Gelukkig maar
      woensdag 5 april 2006 @ 00:32:45 #28
    68154 blackbully
    pi_36661117
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 00:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gelukkig maar
    tja de grote baas wil zich er soms ook mee bemoeien
    [/quote]
      woensdag 5 april 2006 @ 17:09:45 #29
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36680215
    ok ik stuur vanavond wel even een "officieel" mailtje . ben trouwens niet schandalig knap . hoop niet dat dat een vereiste is
      woensdag 5 april 2006 @ 17:15:16 #30
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36680443
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Falanx het volgende:
    ok ik stuur vanavond wel even een "officieel" mailtje . ben trouwens niet schandalig knap . hoop niet dat dat een vereiste is
    Als je maar rustiger bent dan je icoon
    - "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
    - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
    - Privacy Matters
      woensdag 5 april 2006 @ 17:16:52 #31
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36680527
    haha. ik ben redelijk rustig hoor. dat stuiterbal ding heb ik eigenlijk meer gemaakt voor de grap. tijd over gisteren
    pi_36699442
    Goed.... ik kan niemand meenemen naar de meet.
    Ik ga samen met Puckzzz.

Wat neem ik mee: spijktertuinbroek, grote zwarte afgetrapte bergstappers, sexy kapot shirtje, grote pet, vlechtjes in mijn haar.

HMII, regel jij nog een houthakkersblouse voor mij?

Had ik tijdens deze meet nou een date met Flash, HMII en Puckzzz?
    Ik weet het nl. niet meer.

Moet ik nog meer zooi meenemen?
    Lief schoolmeisjeskostuum ofzo???
    pi_36699810
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef Kleintje het volgende:
    Goed.... ik kan niemand meenemen naar de meet.
    Ik ga samen met Puckzzz.

Wat neem ik mee: spijktertuinbroek, grote zwarte afgetrapte bergstappers, sexy kapot shirtje, grote pet, vlechtjes in mijn haar.

HMII, regel jij nog een houthakkersblouse voor mij?

Had ik tijdens deze meet nou een date met Flash, HMII en Puckzzz?
    Ik weet het nl. niet meer.

Moet ik nog meer zooi meenemen?
    Lief schoolmeisjeskostuum ofzo???
    Ik zal effe kijken wat ik in de kast heb hangen qua houthakkers dingen..
    Die laatste zin is wel leuk idee.
      donderdag 6 april 2006 @ 10:18:47 #34
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36700140
    ik heb ook nog zo'n ouderwets Pietje Bell pet achtig ding, zwart van corduroy...neem ik ook wel mee.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 april 2006 @ 10:47:35 #35
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36700957
    [Dienstmededeling]
    Stroom is geen probleem (neem voor de zekerheid een aantal haspels mee, ik zal kijken of ik er 2 kan meenemen, iemand anders die dat ook nog kan doen? )

Conducteurspetjes (oude machinistenpetten waarschijnlijk ook) hebben we hier wel liggen, dus dat is ok

Overalls ga ik nog voor bellen

Kolenschep, zoals eerder vermeld, 1 als t goed is aanwezig, tweede bijna niet mogelijk, maar zal daar ook nog even voor bellen

[/Dienstmededeling]
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36701047
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:

Stroom is geen probleem (neem voor de zekerheid een aantal haspels mee, ik zal kijken of ik er 2 kan meenemen, iemand anders die dat ook nog kan doen? )
    Ik neem er 1 of 2 mee
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_36701209
    Ik heb ook nog wel een kabelhaspel eventueel...
    When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
    Woeiii - Blog
      donderdag 6 april 2006 @ 11:26:17 #38
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_36702076
    hey ja wat moek meenemen ?
    Engaging Infinite Improbability Drive..
      donderdag 6 april 2006 @ 11:48:05 #39
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36702688
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 11:26 schreef _evenstar_ het volgende:
    hey ja wat moek meenemen ?
    Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
      donderdag 6 april 2006 @ 11:59:45 #40
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_36703018
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
    oke even gaat spinselen
      donderdag 6 april 2006 @ 12:16:18 #41
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36703540
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
    [Dienstmededeling]
    <knip>
    [/Dienstmededeling]
    Ik miste een Ding-dong aan het begin.
    - Privacy Matters
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 april 2006 @ 13:13:21 #42
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36705319
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

de omroepinstallatiecd werkte niet mee
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36711279
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Dat is wel een cool idee ja
    pi_36711302
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

of de Ie See Ee Intenetsjennul - plieng plong ploeng ploeng
      donderdag 6 april 2006 @ 16:22:43 #45
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_36711304
    Neemt er iemand mooi weer mee
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_36711410
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 16:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
    Neemt er iemand mooi weer mee
    nee, waarom?

Ik heb altijd al eens een natgeregende-modellen-op-van-de-regen-glimmende-stoomtreinen-shoot willen doen.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      donderdag 6 april 2006 @ 23:17:45 #47
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36725324
    ohhjah shit. misschien moet ik ook nog maar eens kijken of ik iets grappig vinds om aan te trekken.
      donderdag 6 april 2006 @ 23:25:35 #48
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_36725540
    quote:
    Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

nee, waarom?

Ik heb altijd al eens een natgeregende-modellen-op-van-de-regen-glimmende-stoomtreinen-shoot willen doen.
    *neemt twee grote paraplu's mee*
    in geval van nood ook als parasol te gebruiken
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
      zondag 9 april 2006 @ 23:53:48 #49
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_36809834
    Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
    Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
    pi_36810337
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
    Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
    Gewoon flink breed gaan staan Doe ik wel even mee
      maandag 10 april 2006 @ 00:16:28 #51
    68154 blackbully
    pi_36810413
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gewoon flink breed gaan staan Doe ik wel even mee
    is goed hoor.

gebruik ik je schouder wel als statief om mooie foto's te schieten
    [/quote]
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 april 2006 @ 08:21:21 #52
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36813319
    quote:
    Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
    we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderen
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36834859
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:

[..]

we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderen
    Da`s mooi
    En ik heb nog een ander model geregeld aamelding gaat ook naar P...
    pi_36835427
    Geregistreerd We zitten nu op 16 fotografen, 14 modellen, 3 visagisten en 1 bezoeker voor morele ondersteuning van een model
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 april 2006 @ 20:57:33 #55
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36835460
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
    Geregistreerd We zitten nu op 16 fotografen, 14 modellen, 3 visagisten en 1 bezoeker voor morele ondersteuning van een model
    al 34 mensen
    dat had ik nooit verwacht
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36835479
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

al 34 mensen
    dat had ik nooit verwacht
    Je bent niet de enige En misschien dat pea ook meegaat
      maandag 10 april 2006 @ 21:02:09 #57
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_36835625
    34 en een half
    pi_36835666
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
    34 en een half
    Ah....er gaat ook een kleintje mee Die had ik nog niet genoteerd op de deelnemerslijst Die hoeft zeker niet op voor de lunch he
      maandag 10 april 2006 @ 21:04:26 #59
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36835706
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
    34 en een half
    dat is geen half, maar 1/3...
    Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 10 april 2006 @ 21:05:13 #60
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36835738
    baby Arwen
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36835828
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..
    denk je potdomme eens een dagje uit dat kleine grut te zijn...
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_36835943
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

denk je potdomme eens een dagje uit dat kleine grut te zijn...
    Nou je het zo stelt idd We passen niet op hoor evenstar iig niet zolang dat kind nog niet zindelijk is
    pi_36836216
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou je het zo stelt idd We passen niet op hoor evenstar iig niet zolang dat kind nog niet zindelijk is
    Het model wat ik heb geregeld heeft iig thuis voor oppas geregeld
      maandag 10 april 2006 @ 21:37:13 #64
    116890 _evenstar_
    Ba-dum-tisssschhh
    pi_36837083
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah....er gaat ook een kleintje mee Die had ik nog niet genoteerd op de deelnemerslijst Die hoeft zeker niet op voor de lunch he
    hahaha neej en ja puckzz had een idee dus
      maandag 10 april 2006 @ 21:39:57 #65
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36837191
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

ey

geen grappen over pea of je hebt een probleem met mij jah
    pi_36837303
    Hmmmm...de tweede grap vanavond die al niet doorkwam bij mij
      maandag 10 april 2006 @ 22:40:37 #67
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36839794
    die HM2 moet gewoon zwaar oppassen P, da's alles
      maandag 10 april 2006 @ 22:44:01 #68
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36839968
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
    die HM2 moet gewoon zwaar oppassen P, da's alles
    Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
      maandag 10 april 2006 @ 22:44:55 #69
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36840019
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

je bent vrienden aan het maken?
      maandag 10 april 2006 @ 22:46:38 #70
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36840096
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

* aansluit bij D'n Fles
    - Privacy Matters
      maandag 10 april 2006 @ 22:47:13 #71
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36840133
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

je bent vrienden aan het maken?
    Nou ben ik weer het probleem.
      maandag 10 april 2006 @ 22:48:18 #72
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36840175
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

* aansluit bij D'n Fles
    Machtsmisbruik
      maandag 10 april 2006 @ 22:48:42 #73
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36840188
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Nou ben ik weer het probleem.
    het kwartje valt
      maandag 10 april 2006 @ 22:49:31 #74
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36840228
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:48 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Machtsmisbruik
    Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?
    - Privacy Matters
      maandag 10 april 2006 @ 22:51:00 #75
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36840301
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?
    Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Pea
    Niemand begrijpt me Ik kwam alleen voor VV en PdH op
      maandag 10 april 2006 @ 22:52:52 #76
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36840403
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Pea
    Niemand begrijpt me Ik kwam alleen voor VV en PdH op
    ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebben
      maandag 10 april 2006 @ 22:53:50 #77
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36840446
    Terug on topic maar weer
    - Privacy Matters
      maandag 10 april 2006 @ 22:54:00 #78
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36840465
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebben
    PdH wel.. Die kan nog niet zo goed voor zich zelf opkomen
    pi_36840549
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

PdH wel.. Die kan nog niet zo goed voor zich zelf opkomen
    * PdeHoog schopt HM2

Ome Ron zei dat we on-topic moesten ja
      maandag 10 april 2006 @ 22:56:47 #80
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36840610
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

* PdeHoog schopt HM2

Ome Ron zei dat we on-topic moesten ja
    Ik gooide toch ook al wat kolen op het Stoomloc vuur
    pi_36846924
    Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
    Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
      dinsdag 11 april 2006 @ 09:33:44 #82
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_36847420
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
    Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
    Als je dan een beetje jarig bent, dan heb je geen recht op afwezigheid.. Je bent jarig of niet, maar niet een klein beetje Dus jullie komen gewoon gezellig met z'n tweetjes. Hebben wij een leuk model erbij en een extra fotograaf.

Dat halfzachte gedoe
    pi_36847566
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
    Aanmelden via de mail he
    pi_36847584
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Aanmelden via de mail he
    Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.
    "So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
    pi_36847677
    quote:
    Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.
    Je hebt nog twee weken de tijd om te mailen
      woensdag 12 april 2006 @ 11:48:42 #86
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_36882178
    grrrr ik krijg net te horen dat het mannelijke model wat ik heb aangedragen, moet werken
    To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
    Imagination is the one weapon in the war against reality.
    pi_36885080
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef Mukie het volgende:
    grrrr ik krijg net te horen dat het mannelijke model wat ik heb aangedragen, moet werken
    Ik zal het vanavond even aanpassen
      woensdag 12 april 2006 @ 13:39:00 #88
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_36885294
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

sowwy
    niet leuk
    pi_36894533
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pas je het bij mij ook ff aan?
    pi_36894564
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Pas je het bij mij ook ff aan?
    Volgens mij had ik dat al gedaan
      woensdag 12 april 2006 @ 18:32:34 #91
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36894859
    ik moet er ook nog steeds bijgezet worden
    pi_36895655
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Volgens mij had ik dat al gedaan
    pi_36895833
    Wat waren ook alweer de deelname kosten voor een visagiste? En hebben we die nog een nodig?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 april 2006 @ 19:05:31 #94
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36895837
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

de lijst in de OP moet aangepast worden door de modjes he
    Today is life -

Dale Carnegie
      woensdag 12 april 2006 @ 19:12:16 #95
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_36896025
    In de OP: Falanx en RubberDuckey erbij en bij Mukie een model eraf? Ben ik iets vergeten?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 april 2006 @ 19:12:57 #96
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36896045
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Subhuman het volgende:
    In de OP: Falanx en RubberDuckey erbij en bij Mukie een model eraf? Ben ik iets vergeten?
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36899859
    Of we wachten ff tot ik het spreadsheet bijgewerkt heb
    pi_36900215
    Ey, P., kunnen we nog een visagiste gebruiken?
      woensdag 12 april 2006 @ 21:38:22 #99
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36901611
    ik moest alleen bij modellen staan en niet bij fotografen
    pi_36902462
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
    Ey, P., kunnen we nog een visagiste gebruiken?
    We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komt Ze mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
      woensdag 12 april 2006 @ 21:53:00 #101
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36902527
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komt Ze mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
    Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.
    - Privacy Matters
    pi_36902729
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.
    Nee 2 van Vliegvrager en Rubberduck heeft er ook eentje verstopt in zijn, van drie vrouwen voorziene, transportvoertuig
    pi_36903040
    Wat kost het voor een visa?
      woensdag 12 april 2006 @ 22:08:32 #104
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_36903349
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee 2 van Vliegvrager en Rubberduck heeft er ook eentje verstopt in zijn, van drie vrouwen voorziene, transportvoertuig

En de visagiste die ik meebreng kan ook best wel mocht ze nix te doen hebben als model spelen miss....
    pi_36903745
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
    Wat kost het voor een visa?
    Hoewel RonaldV graag een traytje cola per visagiste zou zien, hebben we gemeend de kosten van de lunch voor een visagiste over de hele groep om te slaan aangezien iedereen er hopelijk profijt van heeft. Op deze manier hopen we op ook op een later tijdstip nog van hun diensten gebruik te kunnen maken

Kortom....visagistes zijn van harte welkom en het kost ze niets. Maar dan hebben we met vier visagistes wel genoeg denk ik hoor
    pi_36903756
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

En de visagiste die ik meebreng kan ook best wel mocht ze nix te doen hebben als model spelen miss....
    Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan he
      woensdag 12 april 2006 @ 22:20:56 #107
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_36903958
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan he
    Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...
    pi_36903978
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...
    Goed idee
    pi_36904023
    Voor de visagiste die ik meeneem geld hetzelfde als voor die van rubberduckey. Reken echter niet op passende kledij.

P. jou mailen hierover, of is de mededeling nu dat ik een visagiste meebreng voldoende?
    pi_36904464
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef EchnaDarr het volgende:
    Voor de visagiste die ik meeneem geld hetzelfde als voor die van rubberduckey. Reken echter niet op passende kledij.
    Damn
    quote:
    P. jou mailen hierover, of is de mededeling nu dat ik een visagiste meebreng voldoende?
    Tja....ik heb altijd gehanteerd dat ik mail wil zien Maar goed.....ik schrijf haar op
    pi_36904799
    Super. Check. Geregeld.
      woensdag 12 april 2006 @ 23:40:35 #112
    47279 elmarz
    marcelzuurmond.com
    pi_36907054
    mail verstuurd!
    pi_36907337
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef elmarz het volgende:
    mail verstuurd!
    U is geregistreerd Mail is onderweg maar kan moeilijk doen
      donderdag 13 april 2006 @ 09:02:55 #114
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_36911688
    Dus de modellen moeten zonder make-up naar de meet komen? Brrrr, dat is eng
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      donderdag 13 april 2006 @ 09:06:06 #115
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36911740
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
    Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?
    - Privacy Matters
      donderdag 13 april 2006 @ 09:09:31 #116
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_36911788
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?
    Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigen the horror.. ik zonder mascara . Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie .
      donderdag 13 april 2006 @ 09:13:54 #117
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36911879
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigen the horror.. ik zonder mascara . Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie .
    Debsterrr zonder makeup, ik zeg: "Niks mis mee!"

- Privacy Matters
      donderdag 13 april 2006 @ 09:17:26 #118
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_36911945
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Haha, check die mascara .
    pi_36912043
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Er zit er eentje bij je in de auto Probleem opgelost arme Rubberduck Drie uur lang met drie vrouwen in de auto
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 april 2006 @ 09:29:41 #120
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36912199
    ik heb zin d'rin

en ik hoef geen broodjes te gaan smeren
    Jefke is geweldig
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36913739
    quote:

[..]

[afbeelding]
    Ik heb nog wel een paar "The making of" plaatjes van Debsterr bij de visa.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      donderdag 13 april 2006 @ 10:57:49 #122
    52229 Chanty
    Ik heersch >:)
    pi_36914590
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
    Ik sluit me hierbij aan

Is er trouwens iemand die in de buurt van Venray (noord limburg) komt en twee personen kan meenemen? Uiteraard betalen we mee voor benzine

Geregeld RonaldV

[ Bericht 13% gewijzigd door Chanty op 13-04-2006 11:27:51 ]
    Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
      donderdag 13 april 2006 @ 12:04:18 #123
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_36916553
    Ik doe toch echt wel een beetje make-up tijdens die lange treinrit..... (is er trouwens nog iemand die vanuit het Oosten/Arnhem komt met de auto? Natuurlijk wil ik mee betalen aan bezine). Oja, over de kleding... aan wat voor stijl hadden jullie gedacht?
    pi_36917060
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Klare het volgende:
    Ik doe toch echt wel een beetje make-up tijdens die lange treinrit..... (is er trouwens nog iemand die vanuit het Oosten/Arnhem komt met de auto? Natuurlijk wil ik mee betalen aan bezine). Oja, over de kleding... aan wat voor stijl hadden jullie gedacht?
    Modje Subhuman komt oet Ooooooooooooooooooosten van Nederland (Enschede)

:edit: die gaat niet mee...
      donderdag 13 april 2006 @ 13:15:11 #125
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36918761
    je kan best make -up opdoen hoor, dat is er zo weer afgehaald met wat watjes en make up remover....niet die van de AH http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=113957&taal=NL
      donderdag 13 april 2006 @ 13:16:25 #126
    47279 elmarz
    marcelzuurmond.com
    pi_36918794
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

U is geregistreerd Mail is onderweg maar kan moeilijk doen
    ja nog nix ontvangen inderdaad
    ben blij dat ik geregistreerd ben!
      donderdag 13 april 2006 @ 14:05:21 #127
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_36920378
    quote:
    Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

1 toegewijde aan moi?
    pi_36920459
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef Mukie het volgende:

[..]

1 toegewijde aan moi?
    We gaan toch niet een halve voorraad Gamma plamuur en aflak gebruiken he?? Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.
    pi_36920489
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:05 schreef Mukie het volgende:

[..]

1 toegewijde aan moi?
    Dat claimen doe je maar ter plekke Dat ga ik nu nog niet regelen hoor

Volgens mij was de tussenstand inmiddels:
    - 17 fotografen
    - 14 modellen
    - 4 visagistes
    - 1x ondersteunende dienst
    pi_36920543
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
    Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.
    Weer Ik denk overigens dat je vette pech hebt Ik heb maar 1 polafilter en als het weer daartoe is, dan gebruik ik die zelf
      donderdag 13 april 2006 @ 14:11:45 #131
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_36920633
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

We gaan toch niet een halve voorraad Gamma plamuur en aflak gebruiken he?? Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.
    Wist niet dat dat ook tot de keuze behoorde
      donderdag 13 april 2006 @ 20:13:48 #132
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36932578
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat claimen doe je maar ter plekke Dat ga ik nu nog niet regelen hoor

Volgens mij was de tussenstand inmiddels:
    - 17 fotografen
    - 14 modellen
    - 4 visagistes
    - 1x ondersteunende dienst
    word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.
    pi_36932847
    Ik ga definitief mee!

Waar kan ik betalen?
    pi_36932922
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
    Ik ga definitief mee!

Waar kan ik betalen?
    Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..
    pi_36933098
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:24 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..
    Sowwie, ben lui.

Maar oké, ik zal Pee even contacten.
    pi_36933141
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Sowwie, ben lui.

Maar oké, ik zal Pee even contacten.
    zo jong en nu al een lui mormel..

Pee is de almachtige kas bewaarder..
      donderdag 13 april 2006 @ 20:53:54 #137
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36933930
    quote:

[..]

[afbeelding]
    Leuke vriendin heeft die stoere Teddy zeg
      donderdag 13 april 2006 @ 20:54:44 #138
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36933968
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
    Ik ga definitief mee!

Waar kan ik betalen?
    Tuuk ga je mee. Niemand die daar ooit aan twijfelde

Of jah, ik niet iig
      donderdag 13 april 2006 @ 21:10:08 #139
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36934597
    Ynske, hangt er nog een Stationsnaambordje op Simpelveld?
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 april 2006 @ 21:12:16 #140
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36934701
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
    Ynske, hangt er nog een Stationsnaambordje op Simpelveld?
    niet de borden van NS maar wel die van de ZLSM
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36934707
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef Falanx het volgende:

[..]

word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.
    Dat wordt leuk Modellengevecht en zo Misschien moeten we pea vragen om de supersoakers
      donderdag 13 april 2006 @ 21:21:16 #142
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36935089
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

ow

en hoe zien die eruit?
      donderdag 13 april 2006 @ 21:22:01 #143
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36935127
    Staan de NSborden niet nog ergens in een kast of zo? Tot 1992 is er door NStreinen op Simpelveld gereden...
    pi_36935149
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat wordt leuk Modellengevecht en zo Misschien moeten we pea vragen om de supersoakers
    Zolang ze maar niet met van die "opa flodder" bordjes gaan meppen.
    pi_36936348
    Voor de liefhebbers heb ik net de openingstijden van Margraten opgezocht:
    quote:
    Openingstijden
    Dagelijks geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur. De begraafplaats is op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag gesloten
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 april 2006 @ 21:58:41 #146
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36936458
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
    Staan de NSborden niet nog ergens in een kast of zo? Tot 1992 is er door NStreinen op Simpelveld gereden...
    in t museum staan er geloof ik wel

en jah ik weet dat tot 92 gereden met ns, madame hier heeft de laatste rit meegemaakt, en een stuk gereden.

@ EchnaDarr, die opnames van Opa Flodder op het spoor, zijn idd op de Miljoenenlijn gemaakt
    Today is life -

Dale Carnegie
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 april 2006 @ 21:59:48 #147
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36936493
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
    Voor de liefhebbers heb ik net de openingstijden van Margraten opgezocht:
    [..]
    dat heb ik je in t vorige topic ook al gezegd
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36936539
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik herhaal het nog even in dit topic
    pi_36936565
    Je hebt het serieus toch niet voor de 2e keer opgezocht?
    pi_36936583
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
    Je hebt het serieus toch niet voor de 2e keer opgezocht?
    Ik ben nogal vergeetachtig En ik meende me te herinneren dat Ynske het over 11:00 uur had als openingstijd. En dat wilde ik even verifieren.
    pi_36936647
    Ach, dubbelchecken kan nooit kwaad.
    pi_36936672
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..
    Geeft niet, hebben we meer tijd voor een bezoek aan Margraten..

Ynske krijgen we ook een aandenken van de meet?? Een lintje of zo?
    pi_36936709
    Ik gok foto's. Veel foto's.
    pi_36944451
    Heeft iemand er trouwens over nagedacht dat 't middaguur, lees 12:00 - 15:00 zo'n beetje het slechtse tijdstip van de dag is om portretfoto's te gaan maken? Afhankelijk van de bewolking is het zonlicht erg fel en zowiezo hoog aan de hemel. Felle zon en bewolking is overigens ook niet zo top, want dan krijg je allerlei knijpende oogjes enzo, lichtintensiteit is gewoon veel te hoog. Het is nu 8:33 ongeveer en in den haag/rotterdam (woon-werklocatie) nu al aardig zonnig en al behoorlijk fel.

Dus hou er rekening mee, zou ik zeggen met je foto's maken.
    Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 april 2006 @ 08:36:24 #155
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36944464
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 22:05 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..
    Geeft niet, hebben we meer tijd voor een bezoek aan Margraten..

Ynske krijgen we ook een aandenken van de meet?? Een lintje of zo?
    een lintje
    * Ynske gaat wel eens bedenken wat ze gaat doen, of jullie er blij mee zijn is een tweede

jah ik heb 11 uur gezegd, dat had ik nagevraagd bij de gemeente.
    ik zal even kijken of ik dit weekend nog tijd heb om even aan te rijden om t nog eens na te kijken
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36950228
    Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.

http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-w.htm

(tip van de visagiste die ik meebreng)
      vrijdag 14 april 2006 @ 12:56:27 #157
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36951003
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:
    Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.

Ik denk dat ze deze dan ook wel kan waarderen: http://forum.fok.nl/topic/752824
    - Privacy Matters
      vrijdag 14 april 2006 @ 13:22:38 #158
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_36951813
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:

Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vind
    pi_36956183
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vind
    Ik dacht bijna dat het aan mijn browser lag. Adware enz.
      vrijdag 14 april 2006 @ 17:23:18 #160
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36959256
    ik wou wel komen in een kicke outfit. broekje. overhemd. bretels. petje. maar ik moet nog even kijken. ik ben er namelijk achter gekomen dat alles wat je op je hoofd kan zetten mij totaal niet staat. dat idee had ik al eerder maar vorige week gaf toch echt de doorslag .
      vrijdag 14 april 2006 @ 17:31:50 #161
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_36959483
    Denk dat ik wel wat outfits kan bedenken die in dat thema passen
    (en het geeft me ook een excuus om wat te shoppen )
      vrijdag 14 april 2006 @ 18:32:24 #162
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36961081
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 17:31 schreef Klare het volgende:
    Denk dat ik wel wat outfits kan bedenken die in dat thema passen
    (en het geeft me ook een excuus om wat te shoppen )
    vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppen .
    ik verzin vast nog wel iets leuks. is het trouwens een beetje makkelijk met het ov te bereiken ?.
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 april 2006 @ 18:33:59 #163
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36961125
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 18:32 schreef Falanx het volgende:

[..]

vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppen .
    ik verzin vast nog wel iets leuks. is het trouwens een beetje makkelijk met het ov te bereiken ?.
    trein naar heerlen
    daar lijn 33 of een andere moet je even terug lezen in t vorige topic naar simpelveld, oranjeplein, dan is t nog 5 min lopen
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36961256
    ... of regel dat iemand je daar oppikt. Iemand die toch op dat station moet zijn om het stationsbordje op de korrel te nemen bijvoorbeeld.
      vrijdag 14 april 2006 @ 19:00:10 #165
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36961817
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef EchnaDarr het volgende:
    ... of regel dat iemand je daar oppikt. Iemand die toch op dat station moet zijn om het stationsbordje op de korrel te nemen bijvoorbeeld.
    ja of iemand die ehmmm

hee wacht, dit gaat over mij
      zaterdag 15 april 2006 @ 00:50:46 #166
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36972059
    tegen die tijd kijk ik wel even wat ik doe. ik denk dat ik morgen mijn ouftit compleet heb zoals ik hem wil. als het lukt plaats ik wel even een foto
      zaterdag 15 april 2006 @ 10:30:06 #167
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36975417
    quote:
    Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:

[..]

186 + 113 = 1337

Hogere wiskunde

Al gaat het natuurlijk om het stationsnaambordje

pi_36980154
    En nu hebben we het plaatsnamenbordjes-geneuzel wel weer gehad De inschrijvingstermijn verloopt over 9 dagen Dus wie wil, kan nu nog even inschrijven

Zoals het er nu naar uit ziet, en ik denk dat we dat redelijk definitief kunnen maken, bedragen de kosten als volgt:
  • EUR 12 voor een fotograaf
  • EUR 8 voor een model

[ Bericht 22% gewijzigd door PdeHoog op 15-04-2006 14:28:23 ]
  • "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      zaterdag 15 april 2006 @ 14:30:13 #169
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36980305
    niet zo schoolmeesteren P had je maar mod moeten worden

Moeten we al betalen? EN waarheen?
    pi_36980373
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
    niet zo schoolmeesteren P had je maar mod moeten worden
    Wel schoolmeesteren Iemand moet al dat gebagger stoppen als de mods er niet zijn
    quote:
    Moeten we al betalen? EN waarheen?
    Nog niet Ik stuur 24 april een mail rond en dan heb je een week de tijd om te betalen
      zaterdag 15 april 2006 @ 14:35:17 #171
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36980429
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:

Nog niet Ik stuur 24 april een mail rond en dan heb je een week de tijd om te betalen
    cool

waren alle nodigheden inmiddels geregeld? Stroomkabels, haspels, koffie thee limonade biertje en de kleding, outfits, attributen?

Moet ik mijn witte helm nog mee?
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:18:58 #172
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36981412
    Oh het wordt te inhoudelijk, sorry
    pi_36981444
    Ik weet nog niet wat ik aan moet trekken.
    Voorkeuren?
    pi_36981660
    quote:
    Al-weer..?

Nou ja, ik heb nog zat in mijn kast hangen, hehehe.
      zaterdag 15 april 2006 @ 15:33:29 #176
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_36981743
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 15:29 schreef Toeps het volgende:

[..]

Al-weer..?

Nou ja, ik heb nog zat in mijn kast hangen, hehehe.
    Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jou . Ik moet m'n jurk namelijk netjes houden voor de volgende dag.
    pi_36982216
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jou . Ik moet m'n jurk namelijk netjes houden voor de volgende dag.
    38 of 40.
    Maar ik heb nog wel een aantal jurkjes, rokjes, en nog wel meer bende. Ook heb ik een "vintage" jurkje, maar die is niet zo hip als het klinkt, het lijkt soms eerder uit de verkleedkist gekomen te zijn.

Nou ja, net als vorige keer, ik neem weer een hutkoffer mee.
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:13:44 #178
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36984114
    mag ik zo mee ?

pi_36984193
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 17:13 schreef Falanx het volgende:
    mag ik zo mee ?

[afbeelding]
    Oooooh! Dat is vet!
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:21:22 #180
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36984334
    dat dacht ik
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:21:57 #181
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_36984351
    quote:
    mag ik zo mee ?

[afbeelding]
    ja
    pi_36984945
    Heb je toevallig ook nog zo'n ouderwets plat petje?
      zaterdag 15 april 2006 @ 17:43:03 #183
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36985003
    neej ! ik ben er voor wezen kijken. maar die dingen staan me niet. echt niet zoooo zonde want ik vind ze echt heel gaaf
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 15 april 2006 @ 18:13:03 #184
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_36985748
    quote:
    mag ik zo mee ?

[afbeelding]
    tof joh
    Today is life -

Dale Carnegie
    pi_36986916
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

cool

waren alle nodigheden inmiddels geregeld? Stroomkabels, haspels, koffie thee limonade biertje en de kleding, outfits, attributen?

Moet ik mijn witte helm nog mee?
    Witte helm mag mee Benodigdheden waren er volgens mij allemaal Bij het bedrag wat je betaald zit ook een bedrag voor een lunch in en daar is zowiezo koffie en thee. Limo kan eventueel ook nog geregeld worden. Bier mag je zelf meenemen Misschien is het handig om dan even met iemand af te spreken, tenzij je graag zelf een rugzak meesleept Over uniformen e.d. kan Ynske beter wat roepen vermoed ik, maar ook dat was dacht ik geregeld.
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
    Oh het wordt te inhoudelijk, sorry
    Nee hoor Maar ik sloot toen net mijn PC af omdat ik toch echt boodschappen moest gaan doen
    pi_36987575
    Mededeling / vraag / brainstorm-sessie van de organisatie

Dit wordt de vierde grote FOK!-modellenmeet Ervaringen uit het verleden leert ons dat deze meets nogal chaotisch verlopen met modellen die niet aan de beurt komen, modellen die door fotografen alle kanten op gestuurd worden, fotografen die door shoots van andere fotografen heen walsen etc.

We hebben zometeen 17 fotografen, 13 modellen (plus nog een aantal die wel aangekondigd zijn, maar nog niet gemaild hebben) en wat visagistes.

Voorstel

Ik wil voorstellen om zowel fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen en die met elkaar te laten rouleren. Op die manier komen hopelijk alle modellen iig 1x aan de beurt en kunnen de fotografen redelijk ongestoord hun werk doen en de minder ervaren fotografen kunnen makkelijker vragen stellen. Eventueel kunnen we ook de visagistes verdelen over de diverse fotografen- of modellengroepjes, zodat we die het meest efficient kunnen benutten

Wat denken jullie
    pi_36987644
    "fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen"

Uhm, wat moet ik me daarbij voorstellen? 3 fotografen, 2 modellen en 1 visa?
      zaterdag 15 april 2006 @ 19:33:46 #188
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36987671
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
    Mededeling / vraag / brainstorm-sessie van de organisatie

Dit wordt de vierde grote FOK!-modellenmeet Ervaringen uit het verleden leert ons dat deze meets nogal chaotisch verlopen met modellen die niet aan de beurt komen, modellen die door fotografen alle kanten op gestuurd worden, fotografen die door shoots van andere fotografen heen walsen etc.

We hebben zometeen 17 fotografen, 13 modellen (plus nog een aantal die wel aangekondigd zijn, maar nog niet gemaild hebben) en wat visagistes.

Voorstel

Ik wil voorstellen om zowel fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen en die met elkaar te laten rouleren. Op die manier komen hopelijk alle modellen iig 1x aan de beurt en kunnen de fotografen redelijk ongestoord hun werk doen en de minder ervaren fotografen kunnen makkelijker vragen stellen. Eventueel kunnen we ook de visagistes verdelen over de diverse fotografen- of modellengroepjes, zodat we die het meest efficient kunnen benutten

Wat denken jullie
    Goed plan! De vorige meets bleken modellen niet altijd er uit te kunnen halen wat er in zat, door verlegenheid, (valse) bescheidenheid, of simpelweg omdat er makkelijker (ervarener) modellen in de buurt waren, waar fotografen mee aan de gang gingen. Op deze manier zou je dat manco in één keer goed kunnen maken. Al moet er wel wat ruimte over blijven om kleine projectjes door te kunnen laten gaan.
    - Privacy Matters
    pi_36987728
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 19:32 schreef EchnaDarr het volgende:
    "fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen"

Uhm, wat moet ik me daarbij voorstellen? 3 fotografen, 2 modellen en 1 visa?
    Nee. Je maakt aparte groepjes van modellen en fotografen en je laat de groepen rouleren. En dan kan je bijv. een visagiste ofwel aan een groepje fotografen of modellen koppelen. Op die manier breng je ook het gebruik van visagie wat meer onder de aandacht bij iedereen
    pi_36987767
    Ah, nu heb ik hem. Duidelijk. Goed plan!
      zaterdag 15 april 2006 @ 19:44:23 #191
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36987961
    * Fiat afgeeft aan PdeH's voorstel *
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_36988228
    Fijn dat jullie het er mee eens zijn Nou de rest nog
      zaterdag 15 april 2006 @ 19:55:13 #193
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_36988236
    Neej niks Ik had toch gezegd dat Kleintje van mij was die dag?
      zaterdag 15 april 2006 @ 19:59:08 #194
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36988344
    ik als rookie hou gewoon mijn mond. ik zie daar wel wat er van mij verwacht word . plan klinkt wel goed.
    pi_36988369
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef Falanx het volgende:
    ik als rookie hou gewoon mijn mond. ik zie daar wel wat er van mij verwacht word . plan klinkt wel goed.
    Jij moet gewoon meepraten, ook al ben je een rookie
    pi_36988526
    We hebben nu overigens 14 aangemelde modellen
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:08:50 #197
    68154 blackbully
    pi_36988627
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
    We hebben nu overigens 14 aangemelde modellen
    14 pas

50% afvallers?

houden we er 7 over

lekker positief weer vandaag
    [/quote]
    pi_36988848
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:08 schreef blackbully het volgende:

[..]

14 pas

50% afvallers?

houden we er 7 over

lekker positief weer vandaag
    Je gaat goed Maar zeg eens wat zinnigs over mijn idee
    pi_36988873
    Zal ik eens even rondvragen of ik nog modellen kan regelen?
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:20:30 #200
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_36988974
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Shark.Bait het volgende:
    * Fiat afgeeft aan PdeH's voorstel *
    Mijn auto, wat doe je?

Maar even serieus, ik vind het een goed idee om ook de komende modelmeets erin te houden. Wat P beschrijft merkte ik bij de Lekmeet inderdaad! Een goed idee daarom.
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:21:04 #201
    68154 blackbully
    pi_36988984
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je gaat goed Maar zeg eens wat zinnigs over mijn idee
    lijkt me een goed plan.

maar hoe wil je de groepjes leuk werkbaar indelen?
    [/quote]
    pi_36989022
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:17 schreef Toeps het volgende:
    Zal ik eens even rondvragen of ik nog modellen kan regelen?
    Niet nodig Ook voor andere mensen: ik wacht nog een mail af van Fraubitch, maar volgens mij zitten we ruim aan onze tax met deze hoeveelheid modellen (en fotografen eigenlijk ook wel )
    pi_36989032
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:

maar hoe wil je de groepjes leuk werkbaar indelen?
    Dat is nog een onderwerp van discussie
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:38:59 #204
    68154 blackbully
    pi_36989519
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat is nog een onderwerp van discussie
    ik denk dat je de fotografen moet indelen op stijl en eventueel op merk
    nikon bij nikon canon bij canon

niet om er twee kampen van te maken, maar omdat je dan lenzen en ervaring kan uitwisselen.
    gooi in iedergeval de gevorderde fotografen in een groep minder gevorderd en andersom.

en op stijl is lastiger. maar kan makkelijk zijn voor iedeen uitwerken.

bv. RE in 1 groep met iemand die graag close-up schiet is geen doen. (als hij weer met zijn compensatie lens wil schieten)

modellen kun je alleen op de dag doen denk ik
    even kijken naar kleding en man/vrouw combo's
    [/quote]
    pi_36989654
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:

Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)

Daarbij heb ik eigenlijk pas 1 echte model-shoot gedaan en dat was met de canon 300d kitlens. Dus ik moet nog veel leren *stille hint*
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:45:58 #206
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_36989702
    Ik vind het een goed idee (had al nachtmerrie`s dat niemand me op de foto wilde zetten )
      zaterdag 15 april 2006 @ 20:48:35 #207
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36989765
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)

Daarbij heb ik eigenlijk pas 1 echte model-shoot gedaan en dat was met de canon 300d kitlens. Dus ik moet nog veel leren *stille hint*
    Wat is er mis met een kitlens? Ik loop met een pro-sumer camera, en ik ben niet de enige. Laat je niet afschrikken door het hardware-"geweld" waar anderen mee aankomen zetten.

JIJ maakt de foto, niet je camera.
    - Privacy Matters
    pi_36989774
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:

[..]

ik denk dat je de fotografen moet indelen op stijl en eventueel op merk
    nikon bij nikon canon bij canon
    niet om er twee kampen van te maken, maar omdat je dan lenzen en ervaring kan uitwisselen.
    gooi in iedergeval de gevorderde fotografen in een groep minder gevorderd en andersom.

en op stijl is lastiger. maar kan makkelijk zijn voor iedeen uitwerken.

bv. RE in 1 groep met iemand die graag close-up schiet is geen doen. (als hij weer met zijn compensatie lens wil schieten)
    Indelen op basis van camera gaat niet werken. Er lopen mensen rond die geen van beide merken hebben. Indelen op basis van ervaring zou wat mij betreft het eerste gebeuren. Beetje gemixte groepen maken.

Indelen op stijl gaat hem ook niet worden denk ik Overigens vind ik het wel leuk om eens te werken met mensen met een andere stijl dan ik Misschien leer ik nog wat.
    quote:
    Tja...hier moeten we nog eens over nadenken denk ik Ik zou het liefst van te voren al een indeling hebben om daar op de meet zelf zo min mogelijk discussie over te hebben.

Overigens, en dit is heel iets anders , hebben een aantal personen al aangegeven wat mini-projectjes te willen doen. Ik stel voor om daar aan het einde nog wat tijd voor in te ruimen
    pi_36989808
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

2 man / 12 vrouw
    quote:
    Met de kitlens is niets mis Mooi lensje Maar dat gaat vanzelf goed komen
    pi_36989852
    Goed, ik ben weer helemaal gerustgesteld.
    pi_36990904
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:

Overigens, en dit is heel iets anders , hebben een aantal personen al aangegeven wat mini-projectjes te willen doen. Ik stel voor om daar aan het einde nog wat tijd voor in te ruimen
    Ik was ook bezig met een mini-projectje. Ik wou daar mee beginnen en ik voel er helemaal niets voor om dat af te gaan raffelen

En met die groepjes, ik weet het niet. Ms werkt het hoor, en ik begrijp de achtergrond ook wel. Maar ik hou mn hart vast als we moeten gaan indelen, en er mensen gaan lopen vertrouwen op zaken die 'iemand wel georganiseerd zal hebben'.

En ik had zelf ook al een ideetje om veel mensen in een vaste setting te schieten. Dat wordt lastig als iedereen vast zit in een groepje.

Een ander ideetje dat ik had kan wel in een groepje, maar of dat ook leuk is voor de andere mensen in dat groepje

En ik ben veel te stronteigenwijs om in groepjes te kunnen opereren.

Sorry dat ik de eerste ben die dwars gaat liggen, maar ik heb zo mn twijfels.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      zaterdag 15 april 2006 @ 21:45:15 #212
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36991025
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 21:39 schreef Vliegvrager het volgende:

Sorry dat ik de eerste ben die dwars gaat liggen, maar ik heb zo mn twijfels.
    Ik heb hetzelfde "probleem", ik had met Puckzzz iets afgesproken. En ik heb nog steeds de intentie om dat te gaan maken. Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.
    - Privacy Matters
    pi_36991042
    Discussie is goed, toch En het is vooralsnog nog steeds een voorstel Als we het er met zijn allen over eens worden dat het niets is, dan is dat toch ook niet erg

Misschien een alternatief idee:

Degenen die graag niet in een groepje werken, kunnen gewoon op zichzelf los gaan. Er zijn zat modellen (en sorry dat ik misschien een beetje over jullie praat als verhandelbaar vlees ) om dit soort dingen te realiseren Mits er maar rekening wordt gehouden met de groepen
    pi_36991146
    Zoals ik zei, ik zie de achterliggende reden wel. En ik ben ook best bereid om wat water bij de wijn te doen, maar misschien vinden we een andere oplossing die ook aansluit bij de achterliggende reden en rekening houdt met (kennelijk niet alleen) mijn bedenkingen.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      zaterdag 15 april 2006 @ 21:52:22 #215
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_36991200
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.
    En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....
    pi_36991219
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
    Discussie is goed, toch En het is vooralsnog nog steeds een voorstel Als we het er met zijn allen over eens worden dat het niets is, dan is dat toch ook niet erg

Misschien een alternatief idee:

Degenen die graag niet in een groepje werken, kunnen gewoon op zichzelf los gaan. Er zijn zat modellen (en sorry dat ik misschien een beetje over jullie praat als verhandelbaar vlees ) om dit soort dingen te realiseren Mits er maar rekening wordt gehouden met de groepen
    Ik zat ook in die richting te denken ja, groepen op vrijwillige basis, en dan zou je evt als minimum kunnen stellen dat je iedereen in ieder geval de helft van zn tijd in een groepje steekt, om te zorgen dat het aanbod toch breed blijft ofzo.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
    pi_36991450
    @Vliegvrager:

Aangezien er niet zoveel prive-projectjes zijn, is het geen idee om gewoon jou in je uppie in een groepje in te delen Om dan toch maar het groepjes-stramien aan te houden
    pi_36991618
    Ik hoef niet zo nodig een uitzonderingspositie hoor Bovendien: ook ik begin verrekte weinig zonder modellen. Geef me een paar dagen om ff na te denken over een alternatief met de voordelen van de groepjes, maar zonder de nadelen.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      zaterdag 15 april 2006 @ 22:20:46 #219
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36991752
    Overigens: als iemand het idee heeft een beetje buiten de boot te vallen, laat die persoon zich dan even melden bij PdH of mij. Dan gaan we even kijken of we snel iets voor je kunnen regelen.

Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 april 2006 @ 22:26:10 #220
    68154 blackbully
    pi_36991857
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
    Overigens: als iemand het idee heeft een beetje buiten de boot te vallen, laat die persoon zich dan even melden bij PdH of mij. Dan gaan we even kijken of we snel iets voor je kunnen regelen.

Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
    mensen die buiten de boot vallen durven de stilstaande fotograven of modellen niet aan te spreken .

waarom zouden ze wel naar een reus als jullie toe stappen?

niet negatief ofzo maar dat gok ik zo even.

iets anders.
    we kunnen ook een algemeen schiet groepje maken.
    ik heb bv. totaal geen idee wat ik ga schieten dus wil best op aanvraag fungeren.
    als er met mij nog 2 of drie fotografen zijn die zo denken dan kun je al voor de modellen die even niet gevraagd worden (of moeten wachten toch een lading foto's creeren)

ik ga vooral om wat meer met verschillende mensen te werken. dus wie ik voor de cam krijg maakt mij niet echt uit (is even een heel andere optie.
    zo vald niemand echt buiten de boot. en kan ieder die wil ook zijn prive kiekjes maken
    [/quote]
      zaterdag 15 april 2006 @ 22:34:00 #221
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36992025
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:

[..]

waarom zouden ze wel naar een reus als jullie toe stappen?
    Because we're Gentle Giants

Ik bijvoorbeeld bijt niet (hard)
    - Privacy Matters
    pi_36992318
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
    Aardig is-ie weer he, die Ronald

Dit ben ik dus met zonnebril
    pi_36992326
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 22:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Because we're Gentle Giants
    En ik word uitgemaakt voor knuffelbaar en zo
    pi_36992387
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef Vliegvrager het volgende:
    Ik hoef niet zo nodig een uitzonderingspositie hoor Bovendien: ook ik begin verrekte weinig zonder modellen. Geef me een paar dagen om ff na te denken over een alternatief met de voordelen van de groepjes, maar zonder de nadelen.
    Het was ook niet echt een uitzonderingspositie Het mooiste is natuurlijk als we beiden kunnen combineren Ik voeg je ff toe op de MSN. Ik ben nl. benieuwd naar je "wensen" Dan kan ik gericht mee helpen denken
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:08:07 #225
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36992857

En DIT ben IK dus met zonnebril
    - Privacy Matters
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:12:03 #226
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36992936
    ik heb ook wel eens een zonnebril op
    pi_36992964
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
    [afbeelding]

En DIT ben IK dus met zonnebril
    Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jonger ) en die foto komt mij bekend voor Een van de beter gelukte foto's van de lekmeet vorig jaar vond ik zelf
    pi_36992980
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
    ik heb ook wel eens een zonnebril op
    Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mij
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:14:14 #229
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36992996
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jonger ) en die foto komt mij bekend voor Een van de beter gelukte foto's van de lekmeet vorig jaar vond ik zelf
    Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.
    - Privacy Matters
    pi_36993006
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.
    Ik kan het wel En laat die 39 jaar maar gewoon staan hoor
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:14:55 #231
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36993015
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
    Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mij

Ik had er ook 1 op bij kinderdijk

enne....

--> Show hier je brillen!

zaterdag 15 april 2006 @ 23:15:06 #232
    68154 blackbully
    pi_36993020

en DIT ben ik dus met camera (zoals ik het meest tezien ben op de meet, hoop ik)
    [/quote]
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:16:22 #233
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36993051
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
    [afbeelding]
    en DIT ben ik dus met camera (zoals ik het meest tezien ben op de meet, hoop ik)
    In spiegelbeeld?
    - Privacy Matters
    pi_36993060
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik had er ook 1 op bij kinderdijk
    Die staat zeker weten niet meer online Maar moet ik nog wel ergens op schijf hebben. ff zoeken

Enneh....de deelnemers aan dit evenement moeten toch weten hoe onbetrouwbaar wie de aanspreekpunten eruit zien zijn he
    pi_36993079
    Zeg...dit wordt een grote slowchat Dat kan niet Nu weer lief en on-topic doen
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:18:56 #236
    68154 blackbully
    pi_36993114
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

In spiegelbeeld?
    tja dat krijg je met een zelf portet.

al eens geprobeerd?
    [/quote]
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:19:42 #237
    68154 blackbully
    pi_36993139
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
    Zeg...dit wordt een grote slowchat Dat kan niet Nu weer lief en on-topic doen
    we hebben de loc en wagon voor 3.5 uur
    das niet erg lang.
    hoe maken we een eerlijke tijds verdeling?
    [/quote]
    pi_36993525
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef blackbully het volgende:

[..]

we hebben de loc en wagon voor 3.5 uur
    das niet erg lang.
    hoe maken we een eerlijke tijds verdeling?
    Wordt over nagedacht Als je een idee hebt, spui het vooral
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:51:21 #239
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36993894
    Mod vastbinden voor de loc: 5 minuten.
    Foto maken: 2.5 uur

neemt iemand dik opvallend gekleurd touw mee?
    pi_36993916
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
    Mod vastbinden voor de loc: 5 minuten.
    Foto maken: 2.5 uur
    Slechts 1 mod Er gaan er vijf mee volgens mij
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:54:24 #241
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_36993972
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
    Slechts 1 mod Er gaan er vijf mee volgens mij
    Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dus
      zondag 16 april 2006 @ 00:08:22 #242
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36994350
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dus
    Opruiing!
    - Privacy Matters
    pi_36994433
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:08 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Opruiing!
    Ja Je bent vrijwilliger begrijp ik
      zondag 16 april 2006 @ 00:11:49 #244
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_36994448
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja Je bent vrijwilliger begrijp ik
    Think again
    - Privacy Matters
      zondag 16 april 2006 @ 01:35:40 #245
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36996385
    mare iig ik heb een stuk gemist zie ik maar 2 mannelijke modellen ? !! ik had gedacht aan een groep stoere mannen met kolen schoppen. hard werken en zweet ! en hitte ! zoiets . mare met 2 kan dat vast ook.
      zondag 16 april 2006 @ 01:36:10 #246
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_36996399
    trouwens. als ik raar praat. mijn buurjongen was jarig. feestje. drank. je kent dat wel. vergeef me.
      zondag 16 april 2006 @ 12:51:20 #247
    65129 M3CABRIO
    Ik Heb Een Snavel !
    pi_37002471
    Hi All,

Ik reageer weer lekekr traag, maar ik moest eerst nog een datum vinden voor mijn Lloret vakantie in mei.
    Aangezien die pas de 20e gaat aanvangen heb ik dus tijd om mee te komen.
    Mijn stijl is het best als stijlloos te omschrijven, maar ik heb nog wel een aantal stewardess uniformen in maat 34/36 liggen en meer panty's dan een vrouw met 1000 benen aan kan dus wie weet voeg ik wat toe.
    Greetz
    pi_37002692
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:51 schreef M3CABRIO het volgende:
    Hi All,

Ik reageer weer lekekr traag, maar ik moest eerst nog een datum vinden voor mijn Lloret vakantie in mei.
    Aangezien die pas de 20e gaat aanvangen heb ik dus tijd om mee te komen.
    Mijn stijl is het best als stijlloos te omschrijven, maar ik heb nog wel een aantal stewardess uniformen in maat 34/36 liggen en meer panty's dan een vrouw met 1000 benen aan kan dus wie weet voeg ik wat toe.
    Greetz
    Hi

Ik vrees een probleem eigenlijk We hebben nu 17 fotografen + nog 3 in de pijplijn. We zitten aan onze tax qua fotografen Ook qua modellen zijn er inmiddels genoeg mensen denk ik Als we nog meer mensen meenemen, dan wordt het nog een grotere chaos.

Vervelend dat ik je moet teleurstellen, maar de inschrijvingsmogelijkheden zijn bij deze stopgezet
      zondag 16 april 2006 @ 13:57:03 #249
    65129 M3CABRIO
    Ik Heb Een Snavel !
    pi_37004162
    Ik ben ontroostbaar.......
    Maar naar goed Fokkeriaans gebruik ga ik er van uit dat er nog wel een hoop lui af zullen zeggen op het laatste moment dat er gedokt moet worden
      zondag 16 april 2006 @ 23:21:33 #250
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_37020035
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Klare het volgende:

[..]

En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....
    Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.
      zondag 16 april 2006 @ 23:26:31 #251
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37020146
    oehoe ik heb echt zo'n zin. ookal weet ik eigenlijk niet wat ik moet verwachten. ik ben.. of heel druk. of heel rustig. ik denk eerder rustig. alles tot me nemen enzo. elke keer als ik dit topic zie staan denk ik ohhjah vet das binnenkort !:D
    pi_37020417
    Blij dat je er zoveel zin in hebt
      zondag 16 april 2006 @ 23:37:59 #253
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37020492
    alle nieuwe dingen zijn leuk toch . moet alleen nog steeds aan het idee wennen dat ik straks op de foto moet. daar heb ik het eigenlijk nooit zo op . maar ach. moet goed komen. goede instelling en gaan met die banaan (Y)
    pi_37021608
    Alternatief voorstel

Aangezien er toch fotografen graag zelf loswillen in plaats van in groepen werken heb ik een alternatief bedacht

HM2 gaf het al aan in zijn post. Een aantal mensen heeft even nodig om te acclimatiseren en de kat uit de boom te kijken. Zowiezo wordt er ergens een lunch geregeld voor ons. Da's al een goed moment om de sociale contacten aan te halen op deze meet Ik denk dat Ynske daar wel wat meer over kan roepen.

MAAR........voor die fotografen en modellen die daarna nog steeds de kat uit de boom willen kijken, gaan we dus wel groepjes vormen De fotografen die los willen gaan, trekken vanzelf de gewenste modellen wel mee De rest gaat gewoon gezellig mee en wordt verdeeld over de fotografengroepjes (en prompt lijkt het wel alsof we hier weer een vleeshandel begonnen zijn ). Verdelen doen we ter plekke wel

Misschien vervelend dat ik zo door blijf hameren over die groepjes, maar ik vind dat ieder model in ieder geval een leuke serie foto's moet kunnen krijgen aan het einde van de rit en dat iedere fotograaf een leuke / leerzame dag moet hebben gehad en als de visagistes ook nog wat bruikbare foto's voor hun portfolio scoren dan is de dag echt een topdag geweest

Kortom: deze meet geen muurbloempjes, maar een actieve deelname van iedereen.
    pi_37022754
    Ik schaar me bij het groepjes groepje (qua fotografen dan).
      maandag 17 april 2006 @ 09:16:36 #256
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_37025113
    Ik doe gewoon lekker mijn ding.
    Ron en ik hebben wel wat in gedachten wat we graag even uit willen voeren maar daar zal zeker wel ruimte voor zijn. Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
    pi_37025347
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
    Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
    Mits je rekening houdt met de rest van de groep natuurlijk Ik had er vorig jaar best wel last van dat ik bezig was om een idee uit te werken en dat er opeens 5 man om me heen stonden die ook allerlei dingen begonnen te brullen Ook dat is iets wat ik dit keer wil voorkomen

Het lijkt misschien nu dat we wat teveel proberen te regelen. Het enige dat we proberen te voorkomen is dat we wederom tegen de problemen van vorig jaar aanlopen. De lekmeet was een hele gezellige meet, maar het gaf gewoon teveel ergenissen bij mensen.
      maandag 17 april 2006 @ 11:10:33 #258
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37026680
    Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
    Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
    pi_37026705
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
    Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
    Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
    Ah...een assertief model Ik zie zometeen een model met daarachter laagvliegend een fotograaf
      maandag 17 april 2006 @ 12:48:39 #260
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_37029229
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.
    Bedankt! Het is ook gewoon, ik ben totaal niet gewend om op een foto te staan (hoewel dat steeds meer begint te komen) en het lijkt me wel ontzettend leuk om een keer te doen. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Heb er zeker wel zin in!
      maandag 17 april 2006 @ 13:32:25 #261
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37030498
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
    (...)
    Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, (...)
    Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?
    - Privacy Matters
      maandag 17 april 2006 @ 13:56:03 #262
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031125
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?
    groot, klein, dik dun, allemaal mensjes
    pi_37031162
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
    Alternatief voorstel

Aangezien er toch fotografen graag zelf loswillen in plaats van in groepen werken heb ik een alternatief bedacht

HM2 gaf het al aan in zijn post. Een aantal mensen heeft even nodig om te acclimatiseren en de kat uit de boom te kijken. Zowiezo wordt er ergens een lunch geregeld voor ons. Da's al een goed moment om de sociale contacten aan te halen op deze meet Ik denk dat Ynske daar wel wat meer over kan roepen.

MAAR........voor die fotografen en modellen die daarna nog steeds de kat uit de boom willen kijken, gaan we dus wel groepjes vormen De fotografen die los willen gaan, trekken vanzelf de gewenste modellen wel mee De rest gaat gewoon gezellig mee en wordt verdeeld over de fotografengroepjes (en prompt lijkt het wel alsof we hier weer een vleeshandel begonnen zijn ). Verdelen doen we ter plekke wel

Misschien vervelend dat ik zo door blijf hameren over die groepjes, maar ik vind dat ieder model in ieder geval een leuke serie foto's moet kunnen krijgen aan het einde van de rit en dat iedere fotograaf een leuke / leerzame dag moet hebben gehad en als de visagistes ook nog wat bruikbare foto's voor hun portfolio scoren dan is de dag echt een topdag geweest

Kortom: deze meet geen muurbloempjes, maar een actieve deelname van iedereen.
    Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft. Als de andere id-en die ik in mn hoofd had daar inpassen is dat mooi, maar het is geen heilig moeten. Ik ben het met P eens dat de 'oogst' voor iedereen de moeite waard moet zijn én dat we er een gezellige dag van maken.
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      maandag 17 april 2006 @ 14:01:50 #264
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031335
    De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods. Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
      maandag 17 april 2006 @ 14:03:40 #265
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_37031391
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
    De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods. Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
    quote:
    [ Bericht 1% gewijzigd door Subhuman op 16-04-2006 13:25 ]
    Dat was gister.
    pi_37031498
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
    Zodra we dat weten, laat ik het gelijk aanpassen
      maandag 17 april 2006 @ 14:09:47 #267
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031570
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:03 schreef Subhuman het volgende:

[..]

[..]

Dat was gister.
    We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
    om 12 u dan daar?
    pi_37031615
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft.
    Ik ben verder leeg qua constructies hoor Ik heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan En dan heb je het doel ook bereikt Men moet elkaar even "leren kennen".

En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
    pi_37031646
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Mukie het volgende:

[..]

We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
    om 12 u dan daar?
    We verzamelen wat eerder. We moeten natuurlijk wel de tijd effectief gebruiken Enneh....niet zo ongeduldig, mevrouw de mod
    pi_37031681
    Mukie heeft gewoon zin om die OP aan te passen
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      maandag 17 april 2006 @ 14:14:16 #271
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031705
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
    Mukie heeft gewoon zin om die OP aan te passen
    Ben eager
    En dan kan ik het de rest ook even doorgeven.
    pi_37031752
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ben eager
    En dan kan ik het de rest ook even doorgeven.
    Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelen Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan
      maandag 17 april 2006 @ 14:16:48 #273
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031798
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben verder leeg qua constructies hoor Ik heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan En dan heb je het doel ook bereikt Men moet elkaar even "leren kennen".

En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
    woeiiii
      maandag 17 april 2006 @ 14:17:11 #274
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031808
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelen Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan
    Goed idee en drin gezet
    pi_37031853
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

woeiiii
    Ja idd woei Owee als je dat blauwe overall-ding vergeet Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
      maandag 17 april 2006 @ 14:19:08 #276
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37031871
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja idd woei Owee als je dat blauwe overall-ding vergeet Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
    Staat in mn agenda genoteerd
    nog iets meenemen?
    pi_37031919
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Mukie het volgende:

[..]

Staat in mn agenda genoteerd
    nog iets meenemen?
    Jezelf volgens mij En zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel Een schop hoop ik ook
      maandag 17 april 2006 @ 16:41:56 #278
    12280 Mukie
    Mukie is lief!
    pi_37035456
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jezelf volgens mij En zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel Een schop hoop ik ook
    oe en je idee is prima
      maandag 17 april 2006 @ 16:44:59 #279
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37035546
    even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow ! die avond ervoor het maar niet te laat maken.
    pi_37035740
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 16:41 schreef Mukie het volgende:

[..]

oe en je idee is prima
    Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken
    pi_37035758
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef Falanx het volgende:
    even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow ! die avond ervoor het maar niet te laat maken.
    Waar komt gij vandaan Misschien dat je met iemand mee kan rijden Men is over het algemeen niet te beroerd om dat soort dingen te doen
      maandag 17 april 2006 @ 16:56:45 #282
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37035844
    ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
    pi_37035905
    Als iemand vanuit Noord-Holland (Alkmaar) mee wil kan dat hoor!
    Woeiii - Blog
      maandag 17 april 2006 @ 17:01:25 #284
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37035996
    als iemand gewoon in regio rotterdam zo wonen zou ideaal zijn. ben niet te beroerd om daar eerst heen te reizen natuurlijk
    pi_37036013
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Falanx het volgende:
    ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
    Hmmmm...dat gehucht ken ik Misschien dat je met PeterEOS350 mee kan rijden, hoewel ik die al een tijd niet gezien heb hier

Ik zit in ieder geval helemaal vol helaas
    pi_37036192
    Net over de MSN de suggestie van Phoenixxx en Lord Dreamer doorgegeven Dus P of L_D, als jullie nog een plekje overhebben......
      maandag 17 april 2006 @ 17:59:07 #287
    31936 Dr_Flash
    CubeMeister
    pi_37037659
    Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden

ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb
      maandag 17 april 2006 @ 18:40:34 #288
    140715 Falanx
    is best wel een bink
    pi_37038656
    ego tripper
    pi_37040432
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
    Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden
    Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
    quote:
    ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb
    Zolang je de rest maar niet irriteert
      maandag 17 april 2006 @ 19:56:23 #290
    68154 blackbully
    pi_37040539
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
    [..]

Zolang je de rest maar niet irriteert
    misschien een dag later komen?

die fotografen die denken dat ze op een meet het rijk alleen hebben
    [/quote]
    pi_37040717
    Wat een gezelligheid.

Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
      maandag 17 april 2006 @ 20:21:27 #292
    68154 blackbully
    pi_37041401
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
    Wat een gezelligheid.

niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.

persoonlijk ben ik er bang voor dat als ieder voor zich aan het werk gaat er teneerste veel mensen buiten de boot vallen en ten tweede dat het lastig gaat worden om een foto te maken met maar 1 persoon er op. (en niet een voorbij schuifelende fotograaf of model op de achtergrond. )

met hoeveel man zijn we? 30? 40? das best veel.
    met 1 op 1 werken heb je dus ruim 10 groepjes die ruimte willen. dat gaat denk ik niet erg prettig werken
    [/quote]
    pi_37041621
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
    Wat een gezelligheid.

Niet helemaal, Toepsie Er zijn een aantal modellen heel veel gefotografeerd en een aantal modellen helemaal niet Dat proberen we nu te voorkomen

Het hele groepjesverhaal is uiteraard vrijwillig, maar ik denk dat we het overal meeklikken niet moeten willen dit keer Als iemand of een groepje ergens bezig is, dan zal de rest daar ff weg moeten blijven
      maandag 17 april 2006 @ 20:27:48 #294
    15069 Phoenixx
    Handle with care
    pi_37041666
    @ Falanx: sorry, maar we kunnen je helaas geen lift aanbieden.
    's Ochtends gaan we eerst nog op visite bij een vriendin van ons, en 's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
    The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
    pi_37041737
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
    's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
    Klinkt als een goed plan
    pi_37043143
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:

[..]

niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.
    Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.

Falanx, als je niets beters kunt vinden, wil ik je in Utrecht wel van de trein pikken. Ik heb 3 plaatsen, waarvan er pas 1 half om half gereserveerd is. Fles, reed jij nou mee?
    Mijn DeviantART gallery
    ,
      maandag 17 april 2006 @ 21:07:59 #297
    68154 blackbully
    pi_37043229
    zoals het er nu voor staat heb ik ook nog 1 plaats in mijn auto voor iemand uit omg. eindhoven
    [/quote]
    pi_37044838
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.
    Klopt. Volgens mij kunnen we misschien gebruik maken van het stationsgebouw en we mochten geloof ik over het hele emplacement fotograferen Dus op de peronnen e.d.
      maandag 17 april 2006 @ 21:49:31 #299
    123189 Klare
    Extraordinary Girl
    pi_37045052
    Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
    pi_37045217
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Klare het volgende:
    Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
    Het dichtsbijzijnde station = Heerlen. Misschien een idee om daar met een aantal treinende personen af te spreken
      maandag 17 april 2006 @ 21:57:04 #301
    30789 RonaldV
    Phabulous Phantoms
    pi_37045350
    ik heb maar vast een linkje klaargemaakt: http://ronald.nb.nu/st00mm33t/

Als de foto's loskomen gaat daar wel een wachtwoord op trouwens.
    - Privacy Matters
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')