quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook. Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen. Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven. Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
Vorige topic http://forum.fok.nl/topic/822864quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSMDat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.
Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmeldenHoe meer, hoe beter
Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag wordenDat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is
Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bentEen telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk
Dan noteer ik dat gelijk in de lijst
![]()
edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingenIk kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
Overigens, zijn er nog zaken die ik moet navragen of doen
aangezien ik vanmiddag contact met de zlsm zal leggen
ik ga iig achter de volgende zaken aan:
* mogelijkheid van gebruik kabelhaspels
* mogelijkheid van gebruik oude hoedjes/petten (lees 2)
* mogelijkheid van gebruik overals (lees 2)
nog iets dat ik vergeet?
Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denken
nog mensen die iets bedenken?
nah ik ga wel ff spittenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.![]()
Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?quote:
daarvoor ben ik al bij mijn paps in de voorraad gegaan... maar kan er waarschijnlijk maar 1 krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?
quote:
een foto van je tietenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
wat moet ik hier nou neerzetten zonderdat het op een schandelijke tvp lijkt?
nee, ik zal nog es twee visa's regelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckDat worden coole foto's
![]()
Mukie in blauw overal met een gezicht vol zwarte strepen of zo
quote:
quote:
Ik heb naar binnen proberen te glurenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
tsssss beetje off-topic gaan enzo...
[afbeelding]
nu blij?
t gaat iig om afstand te overbruggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
even ontopic maar weer. Ik zie dat er nog achter kabelhaspels aangezeten wordt? Ik heb geen kabelhaspel, maar wel 1 (of 2) stekkerbak(ken) met een snoer van een paar meter. Dus extra doppen kan ik wel regelen, als het om de snoerlengte te doen is, weinig helaas..
ja, de zwartigheid zelf hequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denken
nog mensen die iets bedenken?
Die zwarte strepen moeten wel gevisageerd worden hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee, ik zal nog es twee visa's regelen![]()
![]()
![]()
Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkomquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef Falanx het volgende:
Hallo,
Ik kom aardig wat op dit forum. meestal lees ik alleen een hoop en post ik niks. Maar ik moet zeggen dat dit me zo gaaf lijkt. Ik ben erg geinteresseerd in fotografie na de vakantie ga ik dan ook sparen voor een goede camera. Eerst die vakantie maar is bij elkaar sparen maar dat is een ander verhaal. een dag als deze lijkt me alleen super leerzaam en wil ik eigenlijk niet aan mij voorbij laten gaan. is er een mogelijkheid om gewoon te komen kijken? of zal ik me gewoon schaamteloos als model opgeven. dus is er nog behoefte aan een jong ventje ? net een maand 18 tegen die tijd
ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkomAls je vervolgens een beetje meegluurt met de fotografen zal niemand daar bezwaar tegen hebben denk ik
Ik zie je mail wel tegemoet
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb er ook geen problemen mee.
tja de grote baas wil zich er soms ook mee bemoeienquote:
Als je maar rustiger bent dan je icoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Falanx het volgende:
ok ik stuur vanavond wel even een "officieel" mailtje. ben trouwens niet schandalig knap
. hoop niet dat dat een vereiste is
Ik zal effe kijken wat ik in de kast heb hangen qua houthakkers dingen..quote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef Kleintje het volgende:
Goed.... ik kan niemand meenemen naar de meet.
Ik ga samen met Puckzzz.
Wat neem ik mee: spijktertuinbroek, grote zwarte afgetrapte bergstappers, sexy kapot shirtje, grote pet, vlechtjes in mijn haar.
HMII, regel jij nog een houthakkersblouse voor mij?
Had ik tijdens deze meet nou een date met Flash, HMII en Puckzzz?
Ik weet het nl. niet meer.
Moet ik nog meer zooi meenemen?
Lief schoolmeisjeskostuum ofzo???
Ik neem er 1 of 2 meequote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
Stroom is geen probleem (neem voor de zekerheid een aantal haspels mee, ik zal kijken of ik er 2 kan meenemen, iemand anders die dat ook nog kan doen? )
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te gevenquote:
okequote:Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
Ik miste een Ding-dong aan het begin.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
[Dienstmededeling]
<knip>
[/Dienstmededeling]
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik miste een Ding-dong aan het begin.
Dat is wel een cool idee jaquote:Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
of de Ie See Ee Intenetsjennul - plieng plong ploeng ploengquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik miste een Ding-dong aan het begin.
nee, waarom?quote:
*neemt twee grote paraplu's mee*quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee, waarom?
Ik heb altijd al eens een natgeregende-modellen-op-van-de-regen-glimmende-stoomtreinen-shoot willen doen.
Gewoon flink breed gaan staanquote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
is goed hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon flink breed gaan staanDoe ik wel even mee
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderenquote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
Da`s mooiquote:Op maandag 10 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
GeregistreerdWe zitten nu op 16 fotografen, 14 modellen, 3 visagisten en 1 bezoeker voor morele ondersteuning van een model
quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]al 34 mensen
dat had ik nooit verwacht
Ah....er gaat ook een kleintje meequote:
dat is geen half, maar 1/3...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
Nou je het zo stelt iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
denk je potdomme eens een dagje uit dat kleine grut te zijn...
![]()
Het model wat ik heb geregeld heeft iig thuis voor oppas geregeldquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou je het zo stelt iddWe passen niet op hoor evenstar
iig niet zolang dat kind nog niet zindelijk is
hahaha neejquote:Op maandag 10 april 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....er gaat ook een kleintje meeDie had ik nog niet genoteerd op de deelnemerslijst
Die hoeft zeker niet op voor de lunch he
eyquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
die HM2 moet gewoon zwaar oppassen P, da's alles
je bent vrienden aan het maken?quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
* aansluit bij D'n Flesquote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
quote:
Machtsmisbruikquote:
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?quote:
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Peaquote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Pea![]()
Niemand begrijpt meIk kwam alleen voor VV en PdH op
![]()
PdH wel..quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebben
* PdeHoog schopt HM2quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PdH wel..Die kan nog niet zo goed voor zich zelf opkomen
![]()
![]()
Ik gooide toch ook al wat kolen op het Stoomloc vuurquote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt HM2
Ome Ron zei dat we on-topic moesten ja![]()
Als je dan een beetje jarig bent, dan heb je geen recht op afwezigheid.. Je bent jarig of niet, maar niet een klein beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Aanmelden via de mail hequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.quote:
Je hebt nog twee weken de tijd om te mailenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef Mukie het volgende:
grrrr ik krijg net te horen dat het mannelijke model wat ik heb aangedragen, moet werken
sowwyquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Pas je het bij mij ook ff aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Pas je het bij mij ook ff aan?
de lijst in de OP moet aangepast worden door de modjes hequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Subhuman het volgende:
In de OP: Falanx en RubberDuckey erbij en bij Mukie een model eraf? Ben ik iets vergeten?
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, P., kunnen we nog een visagiste gebruiken?
Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtZe mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
Neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee2 van Vliegvrager en Rubberduck heeft er ook eentje verstopt in zijn, van drie vrouwen voorziene, transportvoertuig
Hoewel RonaldV graag een traytje cola per visagiste zou zien, hebben we gemeend de kosten van de lunch voor een visagiste over de hele groep om te slaan aangezien iedereen er hopelijk profijt van heeft. Op deze manier hopen we op ook op een later tijdstip nog van hun diensten gebruik te kunnen makenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat kost het voor een visa?
Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan hequote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
![]()
En de visagiste die ik meebreng kan ook best wel mocht ze nix te doen hebben als model spelen miss....
Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan he
Goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...
Damnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de visagiste die ik meeneem geld hetzelfde als voor die van rubberduckey. Reken echter niet op passende kledij.
Tja....ik heb altijd gehanteerd dat ik mail wil zienquote:P. jou mailen hierover, of is de mededeling nu dat ik een visagiste meebreng voldoende?
U is geregistreerdquote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef elmarz het volgende:
mail verstuurd!
Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Dus de modellen moeten zonder make-up naar de meet komen? Brrrr, dat is eng![]()
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?
Debsterrr zonder makeup, ik zeg: "Niks mis mee!"quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenthe horror.. ik zonder mascara
. Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie
.
Haha, check die mascaraquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Debsterrr zonder makeup, ik zeg: "Niks mis mee!"
[afbeelding]
Er zit er eentje bij je in de autoquote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenthe horror.. ik zonder mascara
. Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie
.
Ik heb nog wel een paar "The making of" plaatjes van Debsterr bij de visa.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Dus de modellen moeten zonder make-up naar de meet komen? Brrrr, dat is eng![]()
Modje Subhuman komt oet Ooooooooooooooooooosten van Nederland (Enschede)quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Klare het volgende:
Ik doe toch echt wel een beetje make-up tijdens die lange treinrit..... (is er trouwens nog iemand die vanuit het Oosten/Arnhem komt met de auto? Natuurlijk wil ik mee betalen aan bezine). Oja, over de kleding... aan wat voor stijl hadden jullie gedacht?
ja nog nix ontvangen inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
U is geregistreerdMail is onderweg maar kan moeilijk doen
1 toegewijde aan moi?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtZe mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
quote:
Dat claimen doe je maar ter plekkequote:
Weerquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.![]()
Wist niet dat dat ook tot de keuze behoordequote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We gaan toch niet een halve voorraad Gamma plamuur en aflak gebruiken he?? Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.
![]()
word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat claimen doe je maar ter plekkeDat ga ik nu nog niet regelen hoor
Volgens mij was de tussenstand inmiddels:
- 17 fotografen
- 14 modellen
- 4 visagistes
- 1x ondersteunende dienst
Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
Ik ga definitief mee!
Waar kan ik betalen?
Sowwie, ben lui.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sowwie, ben lui.
Maar oké, ik zal Pee even contacten.
Leuke vriendin heeft die stoere Teddy zegquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tuuk ga je mee. Niemand die daar ooit aan twijfeldequote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
Ik ga definitief mee!
Waar kan ik betalen?
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSMquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske, hangt er nog een Stationsnaambordje op Simpelveld?
Dat wordt leukquote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef Falanx het volgende:
[..]
word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.![]()
owquote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSM
Zolang ze maar niet met van die "opa flodder" bordjes gaan meppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt leukModellengevecht en zo
Misschien moeten we pea vragen om de supersoakers
quote:Openingstijden
Dagelijks geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur. De begraafplaats is op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag gesloten
in t museum staan er geloof ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan de NSborden niet nog ergens in een kast of zo? Tot 1992 is er door NStreinen op Simpelveld gereden...
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik net de openingstijden van Margraten opgezocht:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik je in t vorige topic ook al gezegd
![]()
Ik ben nogal vergeetachtigquote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Je hebt het serieus toch niet voor de 2e keer opgezocht?
Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik je in t vorige topic ook al gezegd
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..
Geeft niet, hebben we meer tijd voor een bezoek aan Margraten..![]()
Ynske krijgen we ook een aandenken van de meet?? Een lintje of zo?
Ik denk dat ze deze dan ook wel kan waarderen: http://forum.fok.nl/topic/752824quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.
http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-w.htm
(tip van de visagiste die ik meebreng)
Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vindquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.
http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-w.htm
(tip van de visagiste die ik meebreng)
Ik dacht bijna dat het aan mijn browser lag. Adware enz.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vind
vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:31 schreef Klare het volgende:
Denk dat ik wel wat outfits kan bedenken die in dat thema passen![]()
(en het geeft me ook een excuus om wat te shoppen)
trein naar heerlenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:32 schreef Falanx het volgende:
[..]
vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppen.
ik verzin vast nog wel iets leuks. is het trouwens een beetje makkelijk met het ov te bereiken ?.
ja of iemand die ehmmmquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef EchnaDarr het volgende:
... of regel dat iemand je daar oppikt. Iemand die toch op dat station moet zijn om het stationsbordje op de korrel te nemen bijvoorbeeld.
186 + 113 = 1337quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSM
Wel schoolmeesterenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
niet zo schoolmeesteren Phad je maar mod moeten worden
Nog nietquote:Moeten we al betalen? EN waarheen?
coolquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nog nietIk stuur 24 april een mail rond en dan heb je een week de tijd om te betalen
Al-weer..?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Iets klassieks.
=> Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! deeltje 3
Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Al-weer..?
Nou ja, ik heb nog zat in mijn kast hangen, hehehe.
38 of 40.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jou. Ik moet m'n jurk namelijk netjes houden voor de volgende dag.
Witte helm mag meequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool
waren alle nodigheden inmiddels geregeld? Stroomkabels, haspels, koffie thee limonade biertjeen de kleding, outfits, attributen?
Moet ik mijn witte helm nog mee?
Nee hoorquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Mededeling / vraag / brainstorm-sessie van de organisatie
Dit wordt de vierde grote FOK!-modellenmeetErvaringen uit het verleden leert ons dat deze meets nogal chaotisch verlopen met modellen die niet aan de beurt komen, modellen die door fotografen alle kanten op gestuurd worden, fotografen die door shoots van andere fotografen heen walsen etc.
We hebben zometeen 17 fotografen, 13 modellen (plus nog een aantal die wel aangekondigd zijn, maar nog niet gemaild hebben) en wat visagistes.
Voorstel
Ik wil voorstellen om zowel fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen en die met elkaar te laten rouleren. Op die manier komen hopelijk alle modellen iig 1x aan de beurt en kunnen de fotografen redelijk ongestoord hun werk doen en de minder ervaren fotografen kunnen makkelijker vragen stellen. Eventueel kunnen we ook de visagistes verdelen over de diverse fotografen- of modellengroepjes, zodat we die het meest efficient kunnen benutten
Wat denken jullie
Nee. Je maakt aparte groepjes van modellen en fotografen en je laat de groepen rouleren. En dan kan je bijv. een visagiste ofwel aan een groepje fotografen of modellen koppelen. Op die manier breng je ook het gebruik van visagie wat meer onder de aandacht bij iedereenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:32 schreef EchnaDarr het volgende:
"fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen"
Uhm, wat moet ik me daarbij voorstellen? 3 fotografen, 2 modellen en 1 visa?
Jij moet gewoon meepraten, ook al ben je een rookiequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef Falanx het volgende:
ik als rookie hou gewoon mijn mond. ik zie daar wel wat er van mij verwacht word. plan klinkt wel goed.
14 pasquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben nu overigens 14 aangemelde modellen![]()
Je gaat goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
14 pas![]()
50% afvallers?
houden we er 7 over![]()
lekker positief weer vandaag![]()
Mijn auto, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Shark.Bait het volgende:
* Fiat afgeeft aan PdeH's voorstel *
lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je gaat goedMaar zeg eens wat zinnigs over mijn idee
Niet nodigquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:17 schreef Toeps het volgende:
Zal ik eens even rondvragen of ik nog modellen kan regelen?
Dat is nog een onderwerp van discussiequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:
maar hoe wil je de groepjes leuk werkbaar indelen?
ik denk dat je de fotografen moet indelen op stijl en eventueel op merkquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is nog een onderwerp van discussie
Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:
modellen kun je alleen op de dag doen denk ik
even kijken naar kleding en man/vrouw combo's
Wat is er mis met een kitlens? Ik loop met een pro-sumer camera, en ik ben niet de enige. Laat je niet afschrikken door het hardware-"geweld" waar anderen mee aankomen zetten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)
Daarbij heb ik eigenlijk pas 1 echte model-shoot gedaan en dat was met de canon 300d kitlens. Dus ik moet nog veel leren *stille hint*
Indelen op basis van camera gaat niet werken. Er lopen mensen rond die geen van beide merken hebben. Indelen op basis van ervaring zou wat mij betreft het eerste gebeuren. Beetje gemixte groepen maken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik denk dat je de fotografen moet indelen op stijl en eventueel op merk
nikon bij nikon canon bij canon
niet om er twee kampen van te maken, maar omdat je dan lenzen en ervaring kan uitwisselen.
gooi in iedergeval de gevorderde fotografen in een groep minder gevorderd en andersom.
en op stijl is lastiger. maar kan makkelijk zijn voor iedeen uitwerken.
bv. RE in 1 groep met iemand die graag close-up schiet is geen doen. (als hij weer met zijn compensatie lens wil schieten)
Tja...hier moeten we nog eens over nadenken denk ikquote:modellen kun je alleen op de dag doen denk ik
even kijken naar kleding en man/vrouw combo's
2 man / 12 vrouwquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)
Met de kitlens is niets misquote:Daarbij heb ik eigenlijk pas 1 echte model-shoot gedaan en dat was met de canon 300d kitlens. Dus ik moet nog veel leren *stille hint*
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens, en dit is heel iets anders, hebben een aantal personen al aangegeven wat mini-projectjes te willen doen. Ik stel voor om daar aan het einde nog wat tijd voor in te ruimen
Ik heb hetzelfde "probleem", ik had met Puckzzz iets afgesproken. En ik heb nog steeds de intentie om dat te gaan maken. Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Sorry dat ik de eerste ben die dwars gaat liggen, maar ik heb zo mn twijfels.
En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.
Ik zat ook in die richting te denken ja, groepen op vrijwillige basis, en dan zou je evt als minimum kunnen stellen dat je iedereen in ieder geval de helft van zn tijd in een groepje steekt, om te zorgen dat het aanbod toch breed blijft ofzo.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Discussie is goed, tochEn het is vooralsnog nog steeds een voorstel
Als we het er met zijn allen over eens worden dat het niets is, dan is dat toch ook niet erg
Misschien een alternatief idee:
Degenen die graag niet in een groepje werken, kunnen gewoon op zichzelf los gaan. Er zijn zat modellen (en sorry dat ik misschien een beetje over jullie praat als verhandelbaar vlees) om dit soort dingen te realiseren
Mits er maar rekening wordt gehouden met de groepen
mensen die buiten de boot vallen durven de stilstaande fotograven of modellen niet aan te spreken .quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Overigens: als iemand het idee heeft een beetje buiten de boot te vallen, laat die persoon zich dan even melden bij PdH of mij. Dan gaan we even kijken of we snel iets voor je kunnen regelen.
Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
Because we're Gentle Giantsquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
waarom zouden ze wel naar een reus als jullie toe stappen?
Aardig is-ie weer he, die Ronaldquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
En ik word uitgemaakt voor knuffelbaar en zoquote:
Het was ook niet echt een uitzonderingspositiequote:Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik hoef niet zo nodig een uitzonderingspositie hoorBovendien: ook ik begin verrekte weinig zonder modellen.
Geef me een paar dagen om ff na te denken over een alternatief met de voordelen van de groepjes, maar zonder de nadelen.
Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jongerquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
En DIT ben IK dus met zonnebril
Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mijquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb ook wel eens een zonnebril op
Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jonger) en die foto komt mij bekend voor
Een van de beter gelukte foto's van de lekmeet vorig jaar vond ik zelf
Ik kan het welquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mij
In spiegelbeeld?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
en DIT ben ik dus met camera (zoals ik het meest tezien ben op de meet, hoop ik)
Die staat zeker weten niet meer onlinequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had er ook 1 op bij kinderdijk
tja dat krijg je met een zelf portet.quote:
we hebben de loc en wagon voor 3.5 uurquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...dit wordt een grote slowchatDat kan niet
Nu weer lief en on-topic doen
Wordt over nagedachtquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
we hebben de loc en wagon voor 3.5 uur
das niet erg lang.
hoe maken we een eerlijke tijds verdeling?
Slechts 1 modquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Mod vastbinden voor de loc: 5 minuten.
Foto maken: 2.5 uur
Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Slechts 1 modEr gaan er vijf mee volgens mij
Opruiing!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dus
Jaquote:
Think againquote:
Hiquote:Op zondag 16 april 2006 12:51 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi All,
Ik reageer weer lekekr traag, maar ik moest eerst nog een datum vinden voor mijn Lloret vakantie in mei.
Aangezien die pas de 20e gaat aanvangen heb ik dus tijd om mee te komen.
Mijn stijl is het best als stijlloos te omschrijven, maar ik heb nog wel een aantal stewardess uniformen in maat 34/36 liggen en meer panty's dan een vrouw met 1000 benen aan kan dus wie weet voeg ik wat toe.
Greetz
Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Klare het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....
Mits je rekening houdt met de rest van de groep natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
Ah...een assertief modelquote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
quote:Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.![]()
Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?quote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
(...)
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, (...)
groot, klein, dik dun, allemaal mensjesquote:Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?
Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft. Als de andere id-en die ik in mn hoofd had daar inpassen is dat mooi, maar het is geen heilig moeten. Ik ben het met P eens dat de 'oogst' voor iedereen de moeite waard moet zijn én dat we er een gezellige dag van maken.quote:Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Alternatief voorstel
Aangezien er toch fotografen graag zelf loswillen in plaats van in groepen werken heb ik een alternatief bedacht![]()
HM2 gaf het al aan in zijn post. Een aantal mensen heeft even nodig om te acclimatiseren en de kat uit de boom te kijken. Zowiezo wordt er ergens een lunch geregeld voor ons. Da's al een goed moment om de sociale contacten aan te halen op deze meetIk denk dat Ynske daar wel wat meer over kan roepen.
MAAR........voor die fotografen en modellen die daarna nog steeds de kat uit de boom willen kijken, gaan we dus wel groepjes vormenDe fotografen die los willen gaan, trekken vanzelf de gewenste modellen wel mee
De rest gaat gewoon gezellig mee en wordt verdeeld over de fotografengroepjes (en prompt lijkt het wel alsof we hier weer een vleeshandel begonnen zijn
). Verdelen doen we ter plekke wel
Misschien vervelend dat ik zo door blijf hameren over die groepjes, maar ik vind dat ieder model in ieder geval een leuke serie foto's moet kunnen krijgen aan het einde van de rit en dat iedere fotograaf een leuke / leerzame dag moet hebben gehad en als de visagistes ook nog wat bruikbare foto's voor hun portfolio scoren dan is de dag echt een topdag geweest![]()
Kortom: deze meet geen muurbloempjes, maar een actieve deelname van iedereen.
quote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods.Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
Dat was gister.quote:[ Bericht 1% gewijzigd door Subhuman op 16-04-2006 13:25 ]
Zodra we dat weten, laat ik het gelijk aanpassenquote:Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods.Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikkingquote:
Ik ben verder leeg qua constructies hoorquote:Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft.
We verzamelen wat eerder. We moeten natuurlijk wel de tijd effectief gebruikenquote:Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
om 12 u dan daar?
Ben eagerquote:Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Mukie heeft gewoon zin om die OP aan te passen![]()
Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelenquote:Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ben eager
En dan kan ik het de rest ook even doorgeven.
woeiiiiquote:Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben verder leeg qua constructies hoorIk heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan
En dan heb je het doel ook bereikt
Men moet elkaar even "leren kennen".
En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
Goed ideequote:Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelenDan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan
Ja idd woeiquote:
Staat in mn agenda genoteerdquote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja idd woeiOwee als je dat blauwe overall-ding vergeet
Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
Jezelf volgens mijquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Staat in mn agenda genoteerd
nog iets meenemen?
oe en je idee is primaquote:Op maandag 17 april 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezelf volgens mijEn zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel
Een schop hoop ik ook
quote:
Waar komt gij vandaanquote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef Falanx het volgende:
even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow !die avond ervoor het maar niet te laat maken.
Hmmmm...dat gehucht ken ikquote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Falanx het volgende:
ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden
Zolang je de rest maar niet irriteertquote:ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb![]()
misschien een dag later komen?quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
[..]
Zolang je de rest maar niet irriteert
niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.quote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.
Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
Niet helemaal, Toepsiequote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.
Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.
Klopt. Volgens mij kunnen we misschien gebruik maken van het stationsgebouw en we mochten geloof ik over het hele emplacement fotograferenquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.
Het dichtsbijzijnde station = Heerlen. Misschien een idee om daar met een aantal treinende personen af te sprekenquote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Klare het volgende:
Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |