is goed hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon flink breed gaan staanDoe ik wel even mee
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderenquote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
Da`s mooiquote:Op maandag 10 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
GeregistreerdWe zitten nu op 16 fotografen, 14 modellen, 3 visagisten en 1 bezoeker voor morele ondersteuning van een model
quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]al 34 mensen
dat had ik nooit verwacht
Ah....er gaat ook een kleintje meequote:
dat is geen half, maar 1/3...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
Nou je het zo stelt iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
denk je potdomme eens een dagje uit dat kleine grut te zijn...
![]()
Het model wat ik heb geregeld heeft iig thuis voor oppas geregeldquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou je het zo stelt iddWe passen niet op hoor evenstar
iig niet zolang dat kind nog niet zindelijk is
hahaha neejquote:Op maandag 10 april 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....er gaat ook een kleintje meeDie had ik nog niet genoteerd op de deelnemerslijst
Die hoeft zeker niet op voor de lunch he
eyquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
die HM2 moet gewoon zwaar oppassen P, da's alles
je bent vrienden aan het maken?quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
* aansluit bij D'n Flesquote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
quote:
Machtsmisbruikquote:
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?quote:
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Peaquote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Pea![]()
Niemand begrijpt meIk kwam alleen voor VV en PdH op
![]()
PdH wel..quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebben
* PdeHoog schopt HM2quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PdH wel..Die kan nog niet zo goed voor zich zelf opkomen
![]()
![]()
Ik gooide toch ook al wat kolen op het Stoomloc vuurquote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt HM2
Ome Ron zei dat we on-topic moesten ja![]()
Als je dan een beetje jarig bent, dan heb je geen recht op afwezigheid.. Je bent jarig of niet, maar niet een klein beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Aanmelden via de mail hequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.quote:
Je hebt nog twee weken de tijd om te mailenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef Mukie het volgende:
grrrr ik krijg net te horen dat het mannelijke model wat ik heb aangedragen, moet werken
sowwyquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Pas je het bij mij ook ff aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Pas je het bij mij ook ff aan?
de lijst in de OP moet aangepast worden door de modjes hequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Subhuman het volgende:
In de OP: Falanx en RubberDuckey erbij en bij Mukie een model eraf? Ben ik iets vergeten?
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, P., kunnen we nog een visagiste gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |