quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:
Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt! Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook. Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen. Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven. Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
Vorige topic http://forum.fok.nl/topic/822864quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:
Ynske gaat morgen een en ander vastzetten bij de ZLSMDat betekent dat ik daarna weet wat het totaalbedrag gaat worden en wanneer dat betaald moet zijn.
Zodra ik dat weet zal er ook een deadline qua aanmeldingen worden gesteld, maar ga nu vooral rustig je gang met aanmeldenHoe meer, hoe beter
Ik wil je wel verzoeken om, naast je eventuele aanmelding hier, ook een mail te sturen naar fokmeet @ mijn nickname.nl. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag wordenDat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is
Als je mail stuurt, geef dan aub even aan wat je nick is en of je model of fotograaf bentEen telefoonnummer waarop je te bereiken bent, is eventueel ook mogelijk
Dan noteer ik dat gelijk in de lijst
![]()
edit: oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingenIk kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:54 schreef Ynske het volgende:
Overigens, zijn er nog zaken die ik moet navragen of doen
aangezien ik vanmiddag contact met de zlsm zal leggen
ik ga iig achter de volgende zaken aan:
* mogelijkheid van gebruik kabelhaspels
* mogelijkheid van gebruik oude hoedjes/petten (lees 2)
* mogelijkheid van gebruik overals (lees 2)
nog iets dat ik vergeet?
Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denken
nog mensen die iets bedenken?
nah ik ga wel ff spittenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je het vorige topic nog eens doorspit, dan kom je ene up-to-datere lijst tegen.. Dan sta k ook weer op de lijst.![]()
Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?quote:
daarvoor ben ik al bij mijn paps in de voorraad gegaan... maar kan er waarschijnlijk maar 1 krijgenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hebben machinisten ook petjes, en zo ja: kun je er aan twee komen?
quote:
een foto van je tietenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
wat moet ik hier nou neerzetten zonderdat het op een schandelijke tvp lijkt?
nee, ik zal nog es twee visa's regelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckDat worden coole foto's
![]()
Mukie in blauw overal met een gezicht vol zwarte strepen of zo
quote:
quote:
Ik heb naar binnen proberen te glurenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
tsssss beetje off-topic gaan enzo...
[afbeelding]
nu blij?
t gaat iig om afstand te overbruggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
even ontopic maar weer. Ik zie dat er nog achter kabelhaspels aangezeten wordt? Ik heb geen kabelhaspel, maar wel 1 (of 2) stekkerbak(ken) met een snoer van een paar meter. Dus extra doppen kan ik wel regelen, als het om de snoerlengte te doen is, weinig helaas..
ja, de zwartigheid zelf hequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarop ronald me aan 2 kolenschoppen liet denken
nog mensen die iets bedenken?
Die zwarte strepen moeten wel gevisageerd worden hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:40 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee, ik zal nog es twee visa's regelen![]()
![]()
![]()
Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkomquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:30 schreef Falanx het volgende:
Hallo,
Ik kom aardig wat op dit forum. meestal lees ik alleen een hoop en post ik niks. Maar ik moet zeggen dat dit me zo gaaf lijkt. Ik ben erg geinteresseerd in fotografie na de vakantie ga ik dan ook sparen voor een goede camera. Eerst die vakantie maar is bij elkaar sparen maar dat is een ander verhaal. een dag als deze lijkt me alleen super leerzaam en wil ik eigenlijk niet aan mij voorbij laten gaan. is er een mogelijkheid om gewoon te komen kijken? of zal ik me gewoon schaamteloos als model opgeven. dus is er nog behoefte aan een jong ventje ? net een maand 18 tegen die tijd
ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als jij als model wilt komen, ben je natuurlijk altijd van harte welkomAls je vervolgens een beetje meegluurt met de fotografen zal niemand daar bezwaar tegen hebben denk ik
Ik zie je mail wel tegemoet
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb er ook geen problemen mee.
tja de grote baas wil zich er soms ook mee bemoeienquote:
Als je maar rustiger bent dan je icoonquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Falanx het volgende:
ok ik stuur vanavond wel even een "officieel" mailtje. ben trouwens niet schandalig knap
. hoop niet dat dat een vereiste is
Ik zal effe kijken wat ik in de kast heb hangen qua houthakkers dingen..quote:Op donderdag 6 april 2006 09:49 schreef Kleintje het volgende:
Goed.... ik kan niemand meenemen naar de meet.
Ik ga samen met Puckzzz.
Wat neem ik mee: spijktertuinbroek, grote zwarte afgetrapte bergstappers, sexy kapot shirtje, grote pet, vlechtjes in mijn haar.
HMII, regel jij nog een houthakkersblouse voor mij?
Had ik tijdens deze meet nou een date met Flash, HMII en Puckzzz?
Ik weet het nl. niet meer.
Moet ik nog meer zooi meenemen?
Lief schoolmeisjeskostuum ofzo???
Ik neem er 1 of 2 meequote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
Stroom is geen probleem (neem voor de zekerheid een aantal haspels mee, ik zal kijken of ik er 2 kan meenemen, iemand anders die dat ook nog kan doen? )
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te gevenquote:
okequote:Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
Ik miste een Ding-dong aan het begin.quote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Ynske het volgende:
[Dienstmededeling]
<knip>
[/Dienstmededeling]
quote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik miste een Ding-dong aan het begin.
Dat is wel een cool idee jaquote:Op donderdag 6 april 2006 11:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vent en kleine Arwen en dan gaan we een scene doen waar jij als jonge moeder wordt achtergelaten door je (soldaten)man die in uniform in de trein uit het raampje hangt om je nog een laatste kus te geven
of de Ie See Ee Intenetsjennul - plieng plong ploeng ploengquote:Op donderdag 6 april 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik miste een Ding-dong aan het begin.
nee, waarom?quote:
*neemt twee grote paraplu's mee*quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
nee, waarom?
Ik heb altijd al eens een natgeregende-modellen-op-van-de-regen-glimmende-stoomtreinen-shoot willen doen.
Gewoon flink breed gaan staanquote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
is goed hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gewoon flink breed gaan staanDoe ik wel even mee
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderenquote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef RubberDuckey het volgende:
Ynske, is er een mogelijkheid voor de modellen om ergens om te kleden?
Tis natuurlijk wel leuk om hetzelfde model in verschillende kledingstukken op de foto te zetten.
Da`s mooiquote:Op maandag 10 april 2006 08:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
we kunnen 1 van de compartimenten als kleedruimte gebruiken, deze zijn in het geheel qua ramen en deur te blinderen
quote:Op maandag 10 april 2006 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
GeregistreerdWe zitten nu op 16 fotografen, 14 modellen, 3 visagisten en 1 bezoeker voor morele ondersteuning van een model
quote:Op maandag 10 april 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]al 34 mensen
dat had ik nooit verwacht
Ah....er gaat ook een kleintje meequote:
dat is geen half, maar 1/3...quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
Nou je het zo stelt iddquote:Op maandag 10 april 2006 21:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
denk je potdomme eens een dagje uit dat kleine grut te zijn...
![]()
Het model wat ik heb geregeld heeft iig thuis voor oppas geregeldquote:Op maandag 10 april 2006 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou je het zo stelt iddWe passen niet op hoor evenstar
iig niet zolang dat kind nog niet zindelijk is
hahaha neejquote:Op maandag 10 april 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....er gaat ook een kleintje meeDie had ik nog niet genoteerd op de deelnemerslijst
Die hoeft zeker niet op voor de lunch he
eyquote:Op maandag 10 april 2006 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dat is geen half, maar 1/3...![]()
Er zullen wel weer veel oohh een aahhh's door de lucht vliegen met zo'n kleine druif erbij..![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
die HM2 moet gewoon zwaar oppassen P, da's alles
je bent vrienden aan het maken?quote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
* aansluit bij D'n Flesquote:Op maandag 10 april 2006 22:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar niet op jou en Tante Pea of klein grut..
![]()
quote:
Machtsmisbruikquote:
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?quote:
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Peaquote:Op maandag 10 april 2006 22:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je wel tegen de verticaal gehandicapte medemens?
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 22:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en aardig geweest tegen Tante Pea![]()
Niemand begrijpt meIk kwam alleen voor VV en PdH op
![]()
PdH wel..quote:Op maandag 10 april 2006 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja VV en PdH zijn echt mensen die ergens hulp bij nodig hebben
* PdeHoog schopt HM2quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
PdH wel..Die kan nog niet zo goed voor zich zelf opkomen
![]()
![]()
Ik gooide toch ook al wat kolen op het Stoomloc vuurquote:Op maandag 10 april 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schopt HM2
Ome Ron zei dat we on-topic moesten ja![]()
Als je dan een beetje jarig bent, dan heb je geen recht op afwezigheid.. Je bent jarig of niet, maar niet een klein beetjequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Aanmelden via de mail hequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:05 schreef PoseidonVS het volgende:
Wellicht dat ik ook kom met mijn vrouw als model.
Maar misschien ook niet enzo, ik ben dan ook zo'n beetje jarig en moet dus nog even kijken of ik dan niets aan het vieren ben en zo.
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.quote:
Je hebt nog twee weken de tijd om te mailenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:42 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nee nog niet, want dan ben ik verplicht om te komen.
quote:Op woensdag 12 april 2006 11:48 schreef Mukie het volgende:
grrrr ik krijg net te horen dat het mannelijke model wat ik heb aangedragen, moet werken
sowwyquote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Pas je het bij mij ook ff aan?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zal het vanavond even aanpassen
Volgens mij had ik dat al gedaanquote:Op woensdag 12 april 2006 18:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Pas je het bij mij ook ff aan?
de lijst in de OP moet aangepast worden door de modjes hequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:12 schreef Subhuman het volgende:
In de OP: Falanx en RubberDuckey erbij en bij Mukie een model eraf? Ben ik iets vergeten?
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtquote:Op woensdag 12 april 2006 21:10 schreef EchnaDarr het volgende:
Ey, P., kunnen we nog een visagiste gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |