Na het daverende succes van de ultra gezellige
Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet! word het tijd om woorden in daden om te zetten en de modellen ook echt te gaan fotograferen!!!
Wat is het?Op een inmiddels bepaalde lokatie gaan fokkers die fotograferen fokkers die modelleren fotograferen.
Ben je (beginnend) fotograaf? Wil je poseren? Beide zijn welkom! We willen qua aantal wel zorgen voor een mooie verhouding tussen de modellen en fotografen, dus er is een beperkte hoeveelheid plek.
Meimaand Modellen fotografeer-maand--Geef je op !
Waar is het?Bij een vereniging in Zuid Limburg die stoomtreinen werkend behoudt voor het nageslacht. Voor de liefhebbers:
http://www.zlsm.nl/nl/emplacement.htm Dit is dus waar we mogen gaan fotograferen
![]()
- De reservering is gemaakt en wordt morgen bevestigd door Ynske
- We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
- Na 15:30 kunnen we nog doorgaan in en rondom het stationsgebouw
- Inbegrepen in de prijs is een simpele lunch (koffie, broodje, soep)
De kosten- Voor een fotograaf: EUR 11,50
- Voor een model: EUR 9,00
Wanneer is het?Deze meet wordt op 6 mei gehouden.
Waarom is het pas in mei?Het is nu nog te koud. En in mei is het alweer 1 jaar geleden dat we Pea4fun's leuke modellen meet hadden
![]()
Moet ik per se foto's maken / gefotografeerd worden?Ja! Nou ja, je mag als model wel iemand meenemen uit je vriendenkring ter ondersteuning als je niet goed durft.
Iemand die absoluut niet met zijn of haar gezicht op internet wil heeft dikke pech gehad!
De gemaakte foto's worden eerst op een beveiligde site neergezet zodat de modellen kunnen kijken of ze de foto's wel leuk vinden. pas na hun toestemming mag de fotograaf ze op fok plaatsen. Als je al zeker bent van je zaak als model mag je die toestemming ook van te voren geven natuurlijk.
In US loopt ook een topicDe aanmeldingen tot dusver:
Fotograaf-Marjo-
Blackbully
Dr. Flash
Echnadarr
Lord Dreamer
Muk
PdeHoog
PeterEOS350D
Phoenixx
Puckzzz
RonaldV
Rubberduck
Shark.Bait
Vliegvrager
Ynske
Model_evenstar_
darkmanta (+1)
chanty
Debsterr
Klare
Kleintje
Mukie (+4)
TijdspadJe kunt je nog tot uiterlijk 24 april opgeven. Hierna zal ik mail naar iedereen versturen met de definitieve bedragen, maar reken er niet op dat dat veel gaat verschillen
Betaling zal dan moeten gebeuren voor 1 mei
Aanmelding en zo
Je kunt mailen naar fokmeet@vul hier PdeHoog in.nl met vermelding van je nick en eventueel je mobiele nummer. Vermeld ook of je fotograaf of model bent. Zodra de deadline verstreken is, zal ik iedereen die zich daar heeft aangemeld een mail sturen met het rekeningnummer etc. waarop betaald mag worden
Dat gooi ik liever niet openbaar, hoewel alle subsidie welkom is ![]()
Verder nog vragen?
Stel ze in dit topic, want ik had te weinig inspiratie voor de OP om het heel erg uitgebreid te maken! :\')
en deze OP is deels gejat van Subhuman
Vorige deel
Extra info:quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:34 schreef RonaldV het volgende:Allrrrrighty then!
De meet is in het eerste weekeinde van mei, op zaterdag 6 mei. Helaas helaas, het is niet mogelijk om op zondag te gaan, want dan heeft de maatschappij al andere verplichtingen (zoals elke zondag trouwens).
PdeHoog gaat over de financiën, dus voor alle details daarover moet ik jullie naar hem verwijzen, maar ik kan wel vertellen dat dit een "inschrijf-meet" met betalingsverplichting is. Dat betekent:
Je moet je aanmelden en betalen voor de meet. Een aanmelding is bindend! Als je in dit topic zegt dat je meedoet, dan gaan we er ook vanuit dat je meedoet EN dat je betaalt!
Omdat we een verplichting aangaan is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen als je ziek wordt, een sterfgeval hebt of wat ook.
Peter bepaalt het bedrag dat per person betaald moet worden op basis van het aantal inschrijvingen.
Het is niet mogelijk om op zaterdagmorgen nog even snel te besluiten dat je op de bonnefooi vast wel aan kunt sluiten. Alle deelnemers die betaald hebben kunnen het terrein op, de rest moet (helaas, helaas!) buiten blijven.
Dit is weliswaar voor fotografen heel leuk, maar ook modellen krijgen hieraan een leuke herinnering, in de vorm van foto's. Daarom willen we de kosten een beetje verdelen. Met PdeHoog heb ik afgesproken dat modellen wel minder betalen dan fotografen, omdat fotografen meer uit deze meet kunnen halen dan modellen. Modellen zullen ongeveer 2/3e van de prijs betalen die fotografen kwijt zijn.
Wat willen we van jullie weten? Heel simpel: a. doe je mee? en b. als fotograaf of als model? c. waar kunnen we je bereiken (mail adres)?
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef PdeHoog het volgende:oh ja.....ik struin dus echt niet dit topic door op zoek naar verloren gegane aanmeldingen
![]()
Ik kijk alleen naar aanmeldingen in de mail. Je krijgt een retourmailtje met een bevestiging. Als je dat niet snel krijgt, moet je me even aanschieten op MSN of zo
![]()
OP aangepast op 15-03-2006
[ Bericht 10% gewijzigd door RonaldV op 16-03-2006 13:05:04 ]