abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36989808
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:44 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk de verhouding man/vrouw qua modellen? (ben te lui om op te zoeken ahv de OP)
2 man / 12 vrouw
quote:
Daarbij heb ik eigenlijk pas 1 echte model-shoot gedaan en dat was met de canon 300d kitlens. Dus ik moet nog veel leren *stille hint*
Met de kitlens is niets mis Mooi lensje Maar dat gaat vanzelf goed komen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_36989852
Goed, ik ben weer helemaal gerustgesteld.
pi_36990904
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 20:48 schreef PdeHoog het volgende:

Overigens, en dit is heel iets anders , hebben een aantal personen al aangegeven wat mini-projectjes te willen doen. Ik stel voor om daar aan het einde nog wat tijd voor in te ruimen
Ik was ook bezig met een mini-projectje. Ik wou daar mee beginnen en ik voel er helemaal niets voor om dat af te gaan raffelen

En met die groepjes, ik weet het niet. Ms werkt het hoor, en ik begrijp de achtergrond ook wel. Maar ik hou mn hart vast als we moeten gaan indelen, en er mensen gaan lopen vertrouwen op zaken die 'iemand wel georganiseerd zal hebben'.

En ik had zelf ook al een ideetje om veel mensen in een vaste setting te schieten. Dat wordt lastig als iedereen vast zit in een groepje.

Een ander ideetje dat ik had kan wel in een groepje, maar of dat ook leuk is voor de andere mensen in dat groepje

En ik ben veel te stronteigenwijs om in groepjes te kunnen opereren.

Sorry dat ik de eerste ben die dwars gaat liggen, maar ik heb zo mn twijfels.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:45:15 #212
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36991025
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:39 schreef Vliegvrager het volgende:

Sorry dat ik de eerste ben die dwars gaat liggen, maar ik heb zo mn twijfels.
Ik heb hetzelfde "probleem", ik had met Puckzzz iets afgesproken. En ik heb nog steeds de intentie om dat te gaan maken. Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_36991042
Discussie is goed, toch En het is vooralsnog nog steeds een voorstel Als we het er met zijn allen over eens worden dat het niets is, dan is dat toch ook niet erg

Misschien een alternatief idee:

Degenen die graag niet in een groepje werken, kunnen gewoon op zichzelf los gaan. Er zijn zat modellen (en sorry dat ik misschien een beetje over jullie praat als verhandelbaar vlees ) om dit soort dingen te realiseren Mits er maar rekening wordt gehouden met de groepen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_36991146
Zoals ik zei, ik zie de achterliggende reden wel. En ik ben ook best bereid om wat water bij de wijn te doen, maar misschien vinden we een andere oplossing die ook aansluit bij de achterliggende reden en rekening houdt met (kennelijk niet alleen) mijn bedenkingen.
Mijn DeviantART gallery
,
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:52:22 #215
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_36991200
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Maar de realiteit van de Lekmeet is dat er mensen vrijwel niet op de foto gezet werden, en anderen belachelijk vaak. Aangezien we allemaal een behoorlijk eind moeten reizen lijkt het me niet meer dan fair om ieder model op zijn minst toe te kunnen zeggen dat ze een behoorlijke hoeveelheid foto's zullen oplopen. En dus zal iedereen een beetje moeten inschikken.
En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....
pi_36991219
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Discussie is goed, toch En het is vooralsnog nog steeds een voorstel Als we het er met zijn allen over eens worden dat het niets is, dan is dat toch ook niet erg

Misschien een alternatief idee:

Degenen die graag niet in een groepje werken, kunnen gewoon op zichzelf los gaan. Er zijn zat modellen (en sorry dat ik misschien een beetje over jullie praat als verhandelbaar vlees ) om dit soort dingen te realiseren Mits er maar rekening wordt gehouden met de groepen
Ik zat ook in die richting te denken ja, groepen op vrijwillige basis, en dan zou je evt als minimum kunnen stellen dat je iedereen in ieder geval de helft van zn tijd in een groepje steekt, om te zorgen dat het aanbod toch breed blijft ofzo.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36991450
@Vliegvrager:

Aangezien er niet zoveel prive-projectjes zijn, is het geen idee om gewoon jou in je uppie in een groepje in te delen Om dan toch maar het groepjes-stramien aan te houden
pi_36991618
Ik hoef niet zo nodig een uitzonderingspositie hoor Bovendien: ook ik begin verrekte weinig zonder modellen. Geef me een paar dagen om ff na te denken over een alternatief met de voordelen van de groepjes, maar zonder de nadelen.
Mijn DeviantART gallery
,
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:20:46 #219
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36991752
Overigens: als iemand het idee heeft een beetje buiten de boot te vallen, laat die persoon zich dan even melden bij PdH of mij. Dan gaan we even kijken of we snel iets voor je kunnen regelen.

Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:26:10 #220
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_36991857
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Overigens: als iemand het idee heeft een beetje buiten de boot te vallen, laat die persoon zich dan even melden bij PdH of mij. Dan gaan we even kijken of we snel iets voor je kunnen regelen.

Voor diegenen die ons niet kennen: Wij zijn die twee langen met bril. PdH is degene die de meeste ruimte inneemt.
mensen die buiten de boot vallen durven de stilstaande fotograven of modellen niet aan te spreken .

waarom zouden ze wel naar een reus als jullie toe stappen?

niet negatief ofzo maar dat gok ik zo even.

iets anders.
we kunnen ook een algemeen schiet groepje maken.
ik heb bv. totaal geen idee wat ik ga schieten dus wil best op aanvraag fungeren.
als er met mij nog 2 of drie fotografen zijn die zo denken dan kun je al voor de modellen die even niet gevraagd worden (of moeten wachten toch een lading foto's creeren)

ik ga vooral om wat meer met verschillende mensen te werken. dus wie ik voor de cam krijg maakt mij niet echt uit (is even een heel andere optie.
zo vald niemand echt buiten de boot. en kan ieder die wil ook zijn prive kiekjes maken
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zaterdag 15 april 2006 @ 22:34:00 #221
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36992025
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:

[..]

waarom zouden ze wel naar een reus als jullie toe stappen?
Because we're Gentle Giants

Ik bijvoorbeeld bijt niet (hard)
- Privacy Matters
pi_36992318
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:20 schreef RonaldV het volgende:
Aardig is-ie weer he, die Ronald

Dit ben ik dus met zonnebril
pi_36992326
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Because we're Gentle Giants
En ik word uitgemaakt voor knuffelbaar en zo
pi_36992387
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 22:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik hoef niet zo nodig een uitzonderingspositie hoor Bovendien: ook ik begin verrekte weinig zonder modellen. Geef me een paar dagen om ff na te denken over een alternatief met de voordelen van de groepjes, maar zonder de nadelen.
Het was ook niet echt een uitzonderingspositie Het mooiste is natuurlijk als we beiden kunnen combineren Ik voeg je ff toe op de MSN. Ik ben nl. benieuwd naar je "wensen" Dan kan ik gericht mee helpen denken
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:08:07 #225
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36992857

En DIT ben IK dus met zonnebril
- Privacy Matters
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:12:03 #226
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36992936
ik heb ook wel eens een zonnebril op
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_36992964
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:08 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]

En DIT ben IK dus met zonnebril
Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jonger ) en die foto komt mij bekend voor Een van de beter gelukte foto's van de lekmeet vorig jaar vond ik zelf
pi_36992980
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb ook wel eens een zonnebril op
Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mij
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:14:14 #229
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36992996
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben dus een stuk knapper (en zeker jonger ) en die foto komt mij bekend voor Een van de beter gelukte foto's van de lekmeet vorig jaar vond ik zelf
Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.
- Privacy Matters
pi_36993006
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Eén van de beter gelukte portretten van mij. En da's best knap in 39 27 en een beetje jaar.
Ik kan het wel En laat die 39 jaar maar gewoon staan hoor
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:14:55 #231
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36993015
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
Sorry Shark, maar je Pimp-hier-met-de-rayban-foto van Emmen vorig jaar staat niet meer online bij mij

Ik had er ook 1 op bij kinderdijk

enne....

--> Show hier je brillen!

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:15:06 #232
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_36993020

en DIT ben ik dus met camera (zoals ik het meest tezien ben op de meet, hoop ik)
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  zaterdag 15 april 2006 @ 23:16:22 #233
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36993051
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:15 schreef blackbully het volgende:
[afbeelding]
en DIT ben ik dus met camera (zoals ik het meest tezien ben op de meet, hoop ik)
In spiegelbeeld?
- Privacy Matters
pi_36993060
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ik had er ook 1 op bij kinderdijk
Die staat zeker weten niet meer online Maar moet ik nog wel ergens op schijf hebben. ff zoeken

Enneh....de deelnemers aan dit evenement moeten toch weten hoe onbetrouwbaar wie de aanspreekpunten eruit zien zijn he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')