tja dat krijg je met een zelf portet.quote:
we hebben de loc en wagon voor 3.5 uurquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...dit wordt een grote slowchatDat kan niet
Nu weer lief en on-topic doen
Wordt over nagedachtquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:19 schreef blackbully het volgende:
[..]
we hebben de loc en wagon voor 3.5 uur
das niet erg lang.
hoe maken we een eerlijke tijds verdeling?
Slechts 1 modquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Mod vastbinden voor de loc: 5 minuten.
Foto maken: 2.5 uur
Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
Slechts 1 modEr gaan er vijf mee volgens mij
Opruiing!quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's 5 x 2.5 uur= 12.5 uur, maar we hebben de LOC maar 3 uur. Dus daarom maar 1 mod....een FOT mod dus
Jaquote:
Think againquote:
Hiquote:Op zondag 16 april 2006 12:51 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi All,
Ik reageer weer lekekr traag, maar ik moest eerst nog een datum vinden voor mijn Lloret vakantie in mei.
Aangezien die pas de 20e gaat aanvangen heb ik dus tijd om mee te komen.
Mijn stijl is het best als stijlloos te omschrijven, maar ik heb nog wel een aantal stewardess uniformen in maat 34/36 liggen en meer panty's dan een vrouw met 1000 benen aan kan dus wie weet voeg ik wat toe.
Greetz
Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:52 schreef Klare het volgende:
[..]
En daar zit ik dus ook een beetje mee. Dit is voor mij de eerste keer dat ik dat ik aan zoiets mee doen. Lijkt me ontzettend leuk maar vind het ook wel spannend... En ik zie het dus niet zitten om een paar uur te reizen en er dan achter te komen dat niemand zin heeft om me op de foto te zetten....
Mits je rekening houdt met de rest van de groep natuurlijkquote:Op maandag 17 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
Ah...een assertief modelquote:Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
quote:Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |