abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 april 2006 @ 23:26:31 #251
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37020146
oehoe ik heb echt zo'n zin. ookal weet ik eigenlijk niet wat ik moet verwachten. ik ben.. of heel druk. of heel rustig. ik denk eerder rustig. alles tot me nemen enzo. elke keer als ik dit topic zie staan denk ik ohhjah vet das binnenkort !:D
pi_37020417
Blij dat je er zoveel zin in hebt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 16 april 2006 @ 23:37:59 #253
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37020492
alle nieuwe dingen zijn leuk toch . moet alleen nog steeds aan het idee wennen dat ik straks op de foto moet. daar heb ik het eigenlijk nooit zo op . maar ach. moet goed komen. goede instelling en gaan met die banaan (Y)
pi_37021608
Alternatief voorstel

Aangezien er toch fotografen graag zelf loswillen in plaats van in groepen werken heb ik een alternatief bedacht

HM2 gaf het al aan in zijn post. Een aantal mensen heeft even nodig om te acclimatiseren en de kat uit de boom te kijken. Zowiezo wordt er ergens een lunch geregeld voor ons. Da's al een goed moment om de sociale contacten aan te halen op deze meet Ik denk dat Ynske daar wel wat meer over kan roepen.

MAAR........voor die fotografen en modellen die daarna nog steeds de kat uit de boom willen kijken, gaan we dus wel groepjes vormen De fotografen die los willen gaan, trekken vanzelf de gewenste modellen wel mee De rest gaat gewoon gezellig mee en wordt verdeeld over de fotografengroepjes (en prompt lijkt het wel alsof we hier weer een vleeshandel begonnen zijn ). Verdelen doen we ter plekke wel

Misschien vervelend dat ik zo door blijf hameren over die groepjes, maar ik vind dat ieder model in ieder geval een leuke serie foto's moet kunnen krijgen aan het einde van de rit en dat iedere fotograaf een leuke / leerzame dag moet hebben gehad en als de visagistes ook nog wat bruikbare foto's voor hun portfolio scoren dan is de dag echt een topdag geweest

Kortom: deze meet geen muurbloempjes, maar een actieve deelname van iedereen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_37022754
Ik schaar me bij het groepjes groepje (qua fotografen dan).
  maandag 17 april 2006 @ 09:16:36 #256
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37025113
Ik doe gewoon lekker mijn ding.
Ron en ik hebben wel wat in gedachten wat we graag even uit willen voeren maar daar zal zeker wel ruimte voor zijn. Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37025347
quote:
Op maandag 17 april 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
Als ik bij een groepje wil gaan staan zal dat ook wel kunnen toch?
Mits je rekening houdt met de rest van de groep natuurlijk Ik had er vorig jaar best wel last van dat ik bezig was om een idee uit te werken en dat er opeens 5 man om me heen stonden die ook allerlei dingen begonnen te brullen Ook dat is iets wat ik dit keer wil voorkomen

Het lijkt misschien nu dat we wat teveel proberen te regelen. Het enige dat we proberen te voorkomen is dat we wederom tegen de problemen van vorig jaar aanlopen. De lekmeet was een hele gezellige meet, maar het gaf gewoon teveel ergenissen bij mensen.
  maandag 17 april 2006 @ 11:10:33 #258
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37026680
Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_37026705
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
Ik hoef alleen te weten hoe laat ik waar moet zijn, de rest komt wel goed.
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, mooie foto's te (laten) maken en weer wat ervaringen op te doen.
Ah...een assertief model Ik zie zometeen een model met daarachter laagvliegend een fotograaf
  maandag 17 april 2006 @ 12:48:39 #260
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_37029229
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:21 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Maak je je gewoon geen zorgen daarover. Je moet je zeker niet buitegesloten voelen hoor. Absoluut niet. Ik ben zelf als fotograaf ook nog maar een middenmoter, maar ik ga ook om te leren. Ik denk dat er met jou ook wel leuk samen te werken is. Gewoon leuk mee doen als model, je lekker positief opstellen en de rest gaat vanzelf. Als je van te voren al een idee hebt, maak die dan wel kenbaar. Ik zelf, heb nog geen thematisch doel voor ogen. Ik moet eerst "aclimatiseren" en dan gaat het wel. Ik lijkt mij leuk om jou als nieuw model op de foto te zetten.
Bedankt! Het is ook gewoon, ik ben totaal niet gewend om op een foto te staan (hoewel dat steeds meer begint te komen) en het lijkt me wel ontzettend leuk om een keer te doen. Ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen. Heb er zeker wel zin in!
  maandag 17 april 2006 @ 13:32:25 #261
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37030498
quote:
Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef Mukie het volgende:
(...)
Heb er zin in om allemaal nieuwe mensjes te leren kennen, (...)
Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 17 april 2006 @ 13:56:03 #262
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031125
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Tellen "mensjes" van rond de 2 meter ook?
groot, klein, dik dun, allemaal mensjes
pi_37031162
quote:
Op maandag 17 april 2006 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Alternatief voorstel

Aangezien er toch fotografen graag zelf loswillen in plaats van in groepen werken heb ik een alternatief bedacht

HM2 gaf het al aan in zijn post. Een aantal mensen heeft even nodig om te acclimatiseren en de kat uit de boom te kijken. Zowiezo wordt er ergens een lunch geregeld voor ons. Da's al een goed moment om de sociale contacten aan te halen op deze meet Ik denk dat Ynske daar wel wat meer over kan roepen.

MAAR........voor die fotografen en modellen die daarna nog steeds de kat uit de boom willen kijken, gaan we dus wel groepjes vormen De fotografen die los willen gaan, trekken vanzelf de gewenste modellen wel mee De rest gaat gewoon gezellig mee en wordt verdeeld over de fotografengroepjes (en prompt lijkt het wel alsof we hier weer een vleeshandel begonnen zijn ). Verdelen doen we ter plekke wel

Misschien vervelend dat ik zo door blijf hameren over die groepjes, maar ik vind dat ieder model in ieder geval een leuke serie foto's moet kunnen krijgen aan het einde van de rit en dat iedere fotograaf een leuke / leerzame dag moet hebben gehad en als de visagistes ook nog wat bruikbare foto's voor hun portfolio scoren dan is de dag echt een topdag geweest

Kortom: deze meet geen muurbloempjes, maar een actieve deelname van iedereen.
Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft. Als de andere id-en die ik in mn hoofd had daar inpassen is dat mooi, maar het is geen heilig moeten. Ik ben het met P eens dat de 'oogst' voor iedereen de moeite waard moet zijn én dat we er een gezellige dag van maken.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  maandag 17 april 2006 @ 14:01:50 #264
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031335
De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods. Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
  maandag 17 april 2006 @ 14:03:40 #265
40714 Subhuman
Televised confession
pi_37031391
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
De OP is niet meer geupdate, als iemand nog extra info heeft, zet ik het er wel in of een van de FOTmods. Misschien een tijdstip van hoe laat we er moeten zijn?
quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Subhuman op 16-04-2006 13:25 ]
Dat was gister.
pi_37031498
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
Zodra we dat weten, laat ik het gelijk aanpassen
  maandag 17 april 2006 @ 14:09:47 #267
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031570
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:03 schreef Subhuman het volgende:

[..]

[..]

Dat was gister.
We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
om 12 u dan daar?
pi_37031615
quote:
Op maandag 17 april 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Lijkt me een heel werkbaar alternatief hoor. Ik heb 1 mini-projectje in gedachten dat ik graag goed (dus zonder haast) wil afronden. Vandaar mn hartgrondige wens om er mee te beginnen. Zodra ik daar mee klaar ben, ben ik overal voor in, zolang ik maar foto's kan maken. Dat kan binnen een groepje, of als 'vliegende keep' of weet ik veel wat voor mooie constructie PdeHoog details bespreken we wel even op MSN nog in gedachten heeft.
Ik ben verder leeg qua constructies hoor Ik heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan En dan heb je het doel ook bereikt Men moet elkaar even "leren kennen".

En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
pi_37031646
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:09 schreef Mukie het volgende:

[..]

We krijgen van 12:00 tot 15:30 een locomotief + 1e klas-rijtuig tot onze beschikking
om 12 u dan daar?
We verzamelen wat eerder. We moeten natuurlijk wel de tijd effectief gebruiken Enneh....niet zo ongeduldig, mevrouw de mod
pi_37031681
Mukie heeft gewoon zin om die OP aan te passen
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 17 april 2006 @ 14:14:16 #271
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031705
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Mukie heeft gewoon zin om die OP aan te passen
Ben eager
En dan kan ik het de rest ook even doorgeven.
pi_37031752
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:14 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ben eager
En dan kan ik het de rest ook even doorgeven.
Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelen Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan
  maandag 17 april 2006 @ 14:16:48 #273
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031798
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ben verder leeg qua constructies hoor Ik heb een idee voor het begin, maar ik vermoed dat zodra we een uur (of 2) verder zijn, er vanzelf andere groepen gevormd worden en/of fotografen er zelf met modellen vandoor gaan of modellen die er met fotografen van door gaan En dan heb je het doel ook bereikt Men moet elkaar even "leren kennen".

En oh ja.....ik reserveer Mukie een half uurtje
woeiiii
  maandag 17 april 2006 @ 14:17:11 #274
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031808
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hou het dan ergens op ongeveer 11:30 verzamelen Dan hebben we voldoende tijd om iedereen te laten arriveren en kennis te laten maken en verder te gaan
Goed idee en drin gezet
pi_37031853
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:16 schreef Mukie het volgende:

[..]

woeiiii
Ja idd woei Owee als je dat blauwe overall-ding vergeet Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
  maandag 17 april 2006 @ 14:19:08 #276
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37031871
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja idd woei Owee als je dat blauwe overall-ding vergeet Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
Staat in mn agenda genoteerd
nog iets meenemen?
pi_37031919
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Mukie het volgende:

[..]

Staat in mn agenda genoteerd
nog iets meenemen?
Jezelf volgens mij En zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel Een schop hoop ik ook
  maandag 17 april 2006 @ 16:41:56 #278
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37035456
quote:
Op maandag 17 april 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jezelf volgens mij En zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel Een schop hoop ik ook
oe en je idee is prima
  maandag 17 april 2006 @ 16:44:59 #279
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37035546
even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow ! die avond ervoor het maar niet te laat maken.
pi_37035740
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:41 schreef Mukie het volgende:

[..]

oe en je idee is prima
Ben benieuwd of het allemaal gaat lukken
pi_37035758
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef Falanx het volgende:
even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow ! die avond ervoor het maar niet te laat maken.
Waar komt gij vandaan Misschien dat je met iemand mee kan rijden Men is over het algemeen niet te beroerd om dat soort dingen te doen
  maandag 17 april 2006 @ 16:56:45 #282
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37035844
ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
pi_37035905
Als iemand vanuit Noord-Holland (Alkmaar) mee wil kan dat hoor!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  maandag 17 april 2006 @ 17:01:25 #284
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37035996
als iemand gewoon in regio rotterdam zo wonen zou ideaal zijn. ben niet te beroerd om daar eerst heen te reizen natuurlijk
pi_37036013
quote:
Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Falanx het volgende:
ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
Hmmmm...dat gehucht ken ik Misschien dat je met PeterEOS350 mee kan rijden, hoewel ik die al een tijd niet gezien heb hier

Ik zit in ieder geval helemaal vol helaas
pi_37036192
Net over de MSN de suggestie van Phoenixxx en Lord Dreamer doorgegeven Dus P of L_D, als jullie nog een plekje overhebben......
  maandag 17 april 2006 @ 17:59:07 #287
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37037659
Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden

ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 17 april 2006 @ 18:40:34 #288
140715 Falanx
is best wel een bink
pi_37038656
ego tripper
pi_37040432
quote:
Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden
Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
quote:
ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb
Zolang je de rest maar niet irriteert
  maandag 17 april 2006 @ 19:56:23 #290
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_37040539
quote:
Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
[..]

Zolang je de rest maar niet irriteert
misschien een dag later komen?

die fotografen die denken dat ze op een meet het rijk alleen hebben
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_37040717
Wat een gezelligheid.

Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
  maandag 17 april 2006 @ 20:21:27 #292
68154 blackbully
pi_37041401
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.

niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.

persoonlijk ben ik er bang voor dat als ieder voor zich aan het werk gaat er teneerste veel mensen buiten de boot vallen en ten tweede dat het lastig gaat worden om een foto te maken met maar 1 persoon er op. (en niet een voorbij schuifelende fotograaf of model op de achtergrond. )

met hoeveel man zijn we? 30? 40? das best veel.
met 1 op 1 werken heb je dus ruim 10 groepjes die ruimte willen. dat gaat denk ik niet erg prettig werken
[/quote]
pi_37041621
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.

Niet helemaal, Toepsie Er zijn een aantal modellen heel veel gefotografeerd en een aantal modellen helemaal niet Dat proberen we nu te voorkomen

Het hele groepjesverhaal is uiteraard vrijwillig, maar ik denk dat we het overal meeklikken niet moeten willen dit keer Als iemand of een groepje ergens bezig is, dan zal de rest daar ff weg moeten blijven
  maandag 17 april 2006 @ 20:27:48 #294
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_37041666
@ Falanx: sorry, maar we kunnen je helaas geen lift aanbieden.
's Ochtends gaan we eerst nog op visite bij een vriendin van ons, en 's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_37041737
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
Klinkt als een goed plan
pi_37043143
quote:
Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:

[..]

niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.
Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.

Falanx, als je niets beters kunt vinden, wil ik je in Utrecht wel van de trein pikken. Ik heb 3 plaatsen, waarvan er pas 1 half om half gereserveerd is. Fles, reed jij nou mee?
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 17 april 2006 @ 21:07:59 #297
68154 blackbully
pi_37043229
zoals het er nu voor staat heb ik ook nog 1 plaats in mijn auto voor iemand uit omg. eindhoven
[/quote]
pi_37044838
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.
Klopt. Volgens mij kunnen we misschien gebruik maken van het stationsgebouw en we mochten geloof ik over het hele emplacement fotograferen Dus op de peronnen e.d.
  maandag 17 april 2006 @ 21:49:31 #299
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_37045052
Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
pi_37045217
quote:
Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Klare het volgende:
Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
Het dichtsbijzijnde station = Heerlen. Misschien een idee om daar met een aantal treinende personen af te spreken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')