Staat in mn agenda genoteerdquote:Op maandag 17 april 2006 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja idd woeiOwee als je dat blauwe overall-ding vergeet
Dan bind ik je persoonlijk vast voor de trein
Jezelf volgens mijquote:Op maandag 17 april 2006 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Staat in mn agenda genoteerd
nog iets meenemen?
oe en je idee is primaquote:Op maandag 17 april 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jezelf volgens mijEn zwarte make-up / steenkool hebben ze daar wel
Een schop hoop ik ook
quote:
Waar komt gij vandaanquote:Op maandag 17 april 2006 16:44 schreef Falanx het volgende:
even zitten kijken. ik moet iets van kwart over 6 mijn bedje uit ! wow !die avond ervoor het maar niet te laat maken.
Hmmmm...dat gehucht ken ikquote:Op maandag 17 april 2006 16:56 schreef Falanx het volgende:
ik kom uit oud-beijerland. ligt onder rotterdam. ik moet dus eerst naar rotterdam centraal. (duurt al meer als 3 kwartier) en dan vanuit rdam nog ongeveer 3 uur richting limburg
Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebbenquote:Op maandag 17 april 2006 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het laatste wat is wil is door PdH in een groepje ingedeeld worden
Zolang je de rest maar niet irriteertquote:ik loop wel gewoon lekker over het terrein en schiet gewoon overal wat foto's, net waar ik zin in heb![]()
misschien een dag later komen?quote:Op maandag 17 april 2006 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het laatste wat IK wil is jou in een groepje hebben
[..]
Zolang je de rest maar niet irriteert
niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.quote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.
Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
Niet helemaal, Toepsiequote:Op maandag 17 april 2006 20:02 schreef Toeps het volgende:
Wat een gezelligheid.
Kom op, peace en love en zo. Op de lekmeet ging het toch ook allemaal prima?
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 17 april 2006 20:27 schreef Phoenixx het volgende:
's avonds pikken we een hotelletje om er een lekker weekendje Limburg van te maken...
Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
niet geheel en het terijn was daar een stuk groter.
Klopt. Volgens mij kunnen we misschien gebruik maken van het stationsgebouw en we mochten geloof ik over het hele emplacement fotograferenquote:Op maandag 17 april 2006 21:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Volgens mij is dit terrein ook behoorlijk groot hoor. Alleen zal iedereen wel zo'n beetje rond die wagon gaan hangen.
Het dichtsbijzijnde station = Heerlen. Misschien een idee om daar met een aantal treinende personen af te sprekenquote:Op maandag 17 april 2006 21:49 schreef Klare het volgende:
Ik kom gewoon met de trein maar als iemand me van het dichtsbijzijnde station zal willen afhalen zou dat echt super zijn! (scheelt me toch een strippekaart, en wil natuurlijk wel voor de benzine betalen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |