Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtZe mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
Neequote:Op woensdag 12 april 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Bij die drie had je de mijne toch niet meegerekend he? Die kan namelijk niet.
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee2 van Vliegvrager en Rubberduck heeft er ook eentje verstopt in zijn, van drie vrouwen voorziene, transportvoertuig
Hoewel RonaldV graag een traytje cola per visagiste zou zien, hebben we gemeend de kosten van de lunch voor een visagiste over de hele groep om te slaan aangezien iedereen er hopelijk profijt van heeft. Op deze manier hopen we op ook op een later tijdstip nog van hun diensten gebruik te kunnen makenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat kost het voor een visa?
Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan hequote:Op woensdag 12 april 2006 22:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
![]()
En de visagiste die ik meebreng kan ook best wel mocht ze nix te doen hebben als model spelen miss....
Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...quote:Op woensdag 12 april 2006 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hallo...dat wordt het volle tarief dan he
Goed ideequote:Op woensdag 12 april 2006 22:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Of ze houdt voor iemand een reflectiescherm vast, daar kan ook iedereen profijt van hebben...
Damnquote:Op woensdag 12 april 2006 22:22 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de visagiste die ik meeneem geld hetzelfde als voor die van rubberduckey. Reken echter niet op passende kledij.
Tja....ik heb altijd gehanteerd dat ik mail wil zienquote:P. jou mailen hierover, of is de mededeling nu dat ik een visagiste meebreng voldoende?
U is geregistreerdquote:Op woensdag 12 april 2006 23:40 schreef elmarz het volgende:
mail verstuurd!
Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Dus de modellen moeten zonder make-up naar de meet komen? Brrrr, dat is eng![]()
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenquote:Op donderdag 13 april 2006 09:06 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Jij ziet er prima uit zonder make-up! Of ben je bang voor je collegas?
Debsterrr zonder makeup, ik zeg: "Niks mis mee!"quote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenthe horror.. ik zonder mascara
. Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie
.
Haha, check die mascaraquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Debsterrr zonder makeup, ik zeg: "Niks mis mee!"
[afbeelding]
Er zit er eentje bij je in de autoquote:Op donderdag 13 april 2006 09:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar nu moet ik mezelf daar nog van overtuigenthe horror.. ik zonder mascara
. Nee serieus, ik voel me niet zo super op me gemak zonder make-up, dus bij deze: ik ben de eerste in rij voor visagie
.
Ik heb nog wel een paar "The making of" plaatjes van Debsterr bij de visa.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 13 april 2006 09:02 schreef Debsterr het volgende:
Dus de modellen moeten zonder make-up naar de meet komen? Brrrr, dat is eng![]()
Modje Subhuman komt oet Ooooooooooooooooooosten van Nederland (Enschede)quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Klare het volgende:
Ik doe toch echt wel een beetje make-up tijdens die lange treinrit..... (is er trouwens nog iemand die vanuit het Oosten/Arnhem komt met de auto? Natuurlijk wil ik mee betalen aan bezine). Oja, over de kleding... aan wat voor stijl hadden jullie gedacht?
ja nog nix ontvangen inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
U is geregistreerdMail is onderweg maar kan moeilijk doen
1 toegewijde aan moi?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We hebben er drie. Eentje extra is altijd leuk, maar misschien moet je wel even duidelijk maken dat ik niet kan garanderen dat ze (veel) aan het werk komtZe mag uiteraard mee om te kijken hoe we te werk gaan
quote:
Dat claimen doe je maar ter plekkequote:
Weerquote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.![]()
Wist niet dat dat ook tot de keuze behoordequote:Op donderdag 13 april 2006 14:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
We gaan toch niet een halve voorraad Gamma plamuur en aflak gebruiken he?? Dan moet ik weer een PolaFilter van PdeHoog lenen.
![]()
word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat claimen doe je maar ter plekkeDat ga ik nu nog niet regelen hoor
Volgens mij was de tussenstand inmiddels:
- 17 fotografen
- 14 modellen
- 4 visagistes
- 1x ondersteunende dienst
Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..quote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
Ik ga definitief mee!
Waar kan ik betalen?
Sowwie, ben lui.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Lees eens wat verder dan je neus lang is meisie... Eerste pagina en dan de OP..![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 20:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sowwie, ben lui.
Maar oké, ik zal Pee even contacten.
Leuke vriendin heeft die stoere Teddy zegquote:Op donderdag 13 april 2006 09:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tuuk ga je mee. Niemand die daar ooit aan twijfeldequote:Op donderdag 13 april 2006 20:21 schreef Toeps het volgende:
Ik ga definitief mee!
Waar kan ik betalen?
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSMquote:Op donderdag 13 april 2006 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske, hangt er nog een Stationsnaambordje op Simpelveld?
Dat wordt leukquote:Op donderdag 13 april 2006 20:13 schreef Falanx het volgende:
[..]
word het niet vechten om een plekje daar dan ? of zeg ik nu iets geks.![]()
owquote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSM
Zolang ze maar niet met van die "opa flodder" bordjes gaan meppen.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt leukModellengevecht en zo
Misschien moeten we pea vragen om de supersoakers
quote:Openingstijden
Dagelijks geopend van 09.00 uur tot 17.00 uur. De begraafplaats is op 1e kerstdag en nieuwjaarsdag gesloten
in t museum staan er geloof ik welquote:Op donderdag 13 april 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan de NSborden niet nog ergens in een kast of zo? Tot 1992 is er door NStreinen op Simpelveld gereden...
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik net de openingstijden van Margraten opgezocht:
[..]
quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik je in t vorige topic ook al gezegd
![]()
Ik ben nogal vergeetachtigquote:Op donderdag 13 april 2006 22:02 schreef EchnaDarr het volgende:
Je hebt het serieus toch niet voor de 2e keer opgezocht?
Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..quote:Op donderdag 13 april 2006 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik je in t vorige topic ook al gezegd
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 22:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Maar tegen mij zegt ie leuk dat het pas om 11.00 uur open ging..
Geeft niet, hebben we meer tijd voor een bezoek aan Margraten..![]()
Ynske krijgen we ook een aandenken van de meet?? Een lintje of zo?
Ik denk dat ze deze dan ook wel kan waarderen: http://forum.fok.nl/topic/752824quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.
http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-w.htm
(tip van de visagiste die ik meebreng)
Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vindquote:Op vrijdag 14 april 2006 12:34 schreef EchnaDarr het volgende:
Voor de modellen die zitten te denken aan een jaren-50 stijl, op de link hieronder staan wat mogelijkheden om ideeen op te doen.
http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-w.htm
(tip van de visagiste die ik meebreng)
Ik dacht bijna dat het aan mijn browser lag. Adware enz.quote:Op vrijdag 14 april 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zodra ik me door de 20.394 pop ups heb geworsteld laat ik je weten wat ik er van vind
vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppenquote:Op vrijdag 14 april 2006 17:31 schreef Klare het volgende:
Denk dat ik wel wat outfits kan bedenken die in dat thema passen![]()
(en het geeft me ook een excuus om wat te shoppen)
trein naar heerlenquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:32 schreef Falanx het volgende:
[..]
vrouwen doen bijna alles om maar te kunnen shoppen.
ik verzin vast nog wel iets leuks. is het trouwens een beetje makkelijk met het ov te bereiken ?.
ja of iemand die ehmmmquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:39 schreef EchnaDarr het volgende:
... of regel dat iemand je daar oppikt. Iemand die toch op dat station moet zijn om het stationsbordje op de korrel te nemen bijvoorbeeld.
186 + 113 = 1337quote:Op donderdag 13 april 2006 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet de borden van NS maar wel die van de ZLSM
Wel schoolmeesterenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
niet zo schoolmeesteren Phad je maar mod moeten worden
Nog nietquote:Moeten we al betalen? EN waarheen?
coolquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Nog nietIk stuur 24 april een mail rond en dan heb je een week de tijd om te betalen
Al-weer..?quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Iets klassieks.
=> Meimaand Modellen Maand - 06-05 Stoomtreinen! deeltje 3
Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jouquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:29 schreef Toeps het volgende:
[..]
Al-weer..?
Nou ja, ik heb nog zat in mijn kast hangen, hehehe.
38 of 40.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je, dan leen ik wel wat van jou. Ik moet m'n jurk namelijk netjes houden voor de volgende dag.
Witte helm mag meequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cool
waren alle nodigheden inmiddels geregeld? Stroomkabels, haspels, koffie thee limonade biertjeen de kleding, outfits, attributen?
Moet ik mijn witte helm nog mee?
Nee hoorquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Mededeling / vraag / brainstorm-sessie van de organisatie
Dit wordt de vierde grote FOK!-modellenmeetErvaringen uit het verleden leert ons dat deze meets nogal chaotisch verlopen met modellen die niet aan de beurt komen, modellen die door fotografen alle kanten op gestuurd worden, fotografen die door shoots van andere fotografen heen walsen etc.
We hebben zometeen 17 fotografen, 13 modellen (plus nog een aantal die wel aangekondigd zijn, maar nog niet gemaild hebben) en wat visagistes.
Voorstel
Ik wil voorstellen om zowel fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen en die met elkaar te laten rouleren. Op die manier komen hopelijk alle modellen iig 1x aan de beurt en kunnen de fotografen redelijk ongestoord hun werk doen en de minder ervaren fotografen kunnen makkelijker vragen stellen. Eventueel kunnen we ook de visagistes verdelen over de diverse fotografen- of modellengroepjes, zodat we die het meest efficient kunnen benutten
Wat denken jullie
Nee. Je maakt aparte groepjes van modellen en fotografen en je laat de groepen rouleren. En dan kan je bijv. een visagiste ofwel aan een groepje fotografen of modellen koppelen. Op die manier breng je ook het gebruik van visagie wat meer onder de aandacht bij iedereenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:32 schreef EchnaDarr het volgende:
"fotografen als modellen in groepjes van 2-3 te verdelen"
Uhm, wat moet ik me daarbij voorstellen? 3 fotografen, 2 modellen en 1 visa?
Jij moet gewoon meepraten, ook al ben je een rookiequote:Op zaterdag 15 april 2006 19:59 schreef Falanx het volgende:
ik als rookie hou gewoon mijn mond. ik zie daar wel wat er van mij verwacht word. plan klinkt wel goed.
14 pasquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:05 schreef PdeHoog het volgende:
We hebben nu overigens 14 aangemelde modellen![]()
Je gaat goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
14 pas![]()
50% afvallers?
houden we er 7 over![]()
lekker positief weer vandaag![]()
Mijn auto, wat doe je?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:44 schreef Shark.Bait het volgende:
* Fiat afgeeft aan PdeH's voorstel *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |