Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.quote:Op maandag 12 september 2005 12:06 schreef Ripley het volgende:
lijkt me super leuk, zeker als je echt van die make up doet en de hele sfeerd oortrekt ook qua kleding en zo
Er zijn vast wel jurken ed te vinden. Ik heb een zwarte top van vivienne westwood die heel erg die sfeer heeft en een paarse fluwelen lange jurk met draperieen van analik bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2005 12:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een probleempje: ik heb geen idee waar ik die vandaan moet halen. Alhoewel het verschil met de mode van nu ook weer niet zo groot is.
Een oud theater (kleedruimte) of hotel voor de sfeer??? 2e zijstraat rechts.quote:Op maandag 12 september 2005 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Toneel vereniging? Kostuumverhuur? ik noem maar een paar zijstraten
Quoten is lastig he op maandagmiddagquote:Op maandag 12 september 2005 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[quote]Op maandag 12 september 2005 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
Als aanvulling zouden er ook een paar oudere/bejaarde mensen erbij moeten.. Als in; vroeger <-> nu
Tis maar een idee. Zit vol met dat soort ideeen.. sowwy
Ja! Met een spiegel, en dan in het spiegelbeeld de jongere uitvoering.
eigenlijk met zo'n klassieke kaptafel met spiegel
Plots wist ik naar wie Jessica Rabbit gemodelleerd isquote:Op maandag 12 september 2005 13:06 schreef Ripley het volgende:
Nog even wat extra inspiratie
Veronica Lake
Whehehehequote:Op maandag 12 september 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
idd een mannelijk model erbij is misschien een idee
Getsie hey.... Die Shark is een veeeeeel te ijdele modepopquote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe
Shark lijkt me wel een goed plan
Je moet eerst door de keuringquote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Lijkt me wel eens leuk mee te doen aan zo'n fotografie-meet. Als model dan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |